środa, 12 września 2012

Kobo - Miami

To pierwszy lakier u mnie z nowej serii Kobo Colour Trends. Miami to czysty, wesoły błękit z bardzo delikatnym shimmerem, prawie niewidocznym na paznokciach. To taki podstawowy kolor, ale o dziwo nie miałam niczego podobnego.

Jak chodzi o jakość okazał się świetny, idealnie się rozprowadzał, szybko wysychał, ma wygodny pędzelek. Mam nadzieję, że pozostałe lakiery z tej serii będą równie dobre. Na paznokciach dwie warstwy. Trwałości nie zdążyłam przetestować ;).

DSCN6173

DSCN6172

DSCN6174

Dostałam wiadomość o zniżce w sklepie e-naturalne.pl – jeśli jesteście zainteresowane to zernijcie niżej:

znizka-na-ekstrakt-z-kawy

60 komentarzy:

  1. Piękny kolor!
    OD razu mi na myśl Hawaje przyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny odcień, lubię szybko schnące lakiery :) w moim zbiorze nie mam Kobo

    OdpowiedzUsuń
  3. na zdjeciach wyszedl mocniejszy niz na zywo... w sumie mam podobny z Miss Selene, dlategosie na niego nie skusilam, ale kolor jest pieeekny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że ciut intensywniejszy wyszedł:). Choc z tej serii jest jeszcze jeden trochę jaśniejszy błękit.

      Usuń
  4. Rzeczywiście śliczny kolor. Przyznam się, że ja też nie mam niczego podobnego w swoich lakierowych zbiorach :P

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam teraz ochoty na takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na jesienne kolory Cię bierze:D?

      Usuń
    2. nie, absolutnie :) ale nie bierze mnie na niebieskości :]

      Usuń
  6. Bardzo fajny. Może jak mi moja chwilowa awersja do niebieskości przejdzie to po niego sięgnę (nie wiem co mnie siekło, zawsze lubiłam niebieski na paznokciach). Skusiłam się na 6 Kobosków i mało mi nadal. Jednak dziwi mnie to, że choć są to klasyczne kolory, to nawet jak coś mam w podobnym tonie to i tak są inne. Lakiery kobo niczego mi nie dublują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to przez jesień:P?
      Ja mam w sumie 9 i przynajmniej 7 z nich nie dubluje mi się z żadnymi innymi lakierami, a kolory właśnie takie w sumie podstawowe:)

      Usuń
  7. Super odcień taki pozytywny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor, lubię niebieskie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity ten kolor:) Podoba mi się:)
    Jeżeli chodzi o pigmentację tych lakierów do zdobień to jest różnie. Czerń i biel oraz inne kremowe kolory są świetnie napigmentowane, dają ładny kolor już po pierwszym pociągnięciu. Z brokatami już nieco gorzej jak i z odcieniami perłowymi/shimmerowymi. Brokatu nie jest wiele ale przyrównałabym gęstość drobinek do Hello Holo :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę lata tej jesieni. A pazurki ślicznie zrobione, równiusieńkie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo ciekawe, ze ma mikro-shimmer, myślałam, że wszystkie to czyste kremy :)
    bardzo ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma ale widać go praktycznie tylko w buteleczce:)

      Usuń
  12. Kolor ładny, ale nie na taką pogodę jak teraz. Jakoś mi koniec lata/początek jesieni wyklucza sie z niebieskościami na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mało jesienny kolor..ale ja się nie trzymam zwykle kolorów na pory roku:D

      Usuń
  13. ja mam beżowy z tej serii, jednak u mnie nie zdał egzaminu ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O szkoda..ja jestem ciekawa jak pozostałe odcienie , bo ten jest bardzo fajny jakościowo.

      Usuń
  14. Kolor świetny, dobrze to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny kolorek, choć na jesień odchodzę od niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolor uwielbiam takie :) jesienią wcale nie musimy się rozstawać z takimi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od tego co kto lubi:D

      Usuń
  17. Dawno nie miałam niebieskości na paznokciach,ta jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za komentarz u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie niebieskosci w zime, na tle sniegu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze, że chociaż Ty na jesień nie przeprowadzasz akcji wiosenna deprecha lakierowa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mam jeszcze żadnego lakieru z Kobo, ale skoro piszesz, że taki wygodny w obsłudze to może niebawem się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny kolorek :) taki letni :p a za oknem, niestety już jesień :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać, że przed momentem piłowałąm pazurki zanim nałożyłaś lakier :D kolor obłędny!! Ale ja kocham niebieskie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się chociaż za niebieskimi nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeden z moich ulubionych kolorów :) Smerfowy:) Miałam taki już 3 razy, z różnych firm, a teraz niestety nie mogę takiego odcienia nigdzie znaleźć :( Ogólnie uwielbiam nebieski kolor na paznokciach !

    OdpowiedzUsuń
  26. interesujący kolor <3 zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. smerfastyczny kolor :)
    i lakier chyba zakupię zachęciłaś mnie
    jeśli masz chęć to zajrzyj do mnie w wolnej chwili , w prawdzie dopiero zaczynam , jednak krytyka mile widziana
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor nie moj, ale u Ciebie wyglada całkiem fajnie ;)
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń