wtorek, 11 września 2012

Projekt Finish: Tydzień czwarty – Shimmer

Zawsze podobał mi się half moon manicure ale ostatnio mam dosłownie jakąś moono-manię :D. A to między innymi dlatego, że zawsze malowałam paznokcie jakimś bazowym lakierem a następnie zamalowywałam resztę zostawiając tylko “półksiężyc” przy nasadzie. Ta metoda nie do końca mi odpowiadała, bo warstw było dużo a moony nie wychodziły równo. Ostatnio robię inaczej: najpierw idzie wybrany lakier a potem lakierem do zdobień domalowuję półksiężyc. Ten sposób bardzo mi się spodobał i zastanawiam się nad zakupem zestawu lakierów do zdobień z ebaya..tylko boję się trochę o ich jakość.

DSCN6178

DSCN6179DSCN6185

DSCN6182

W tym zdobieniu główną rolę gra Inglot 345, o którym nie wiem co mam sądzić. W buteleczce jest przepiękny, ma grube i mocno mieniące się drobiny, stwierdziłam, że na shimmerowy tydzień będzie idealny. Ale na paznokciach już staje się płaski i drobinki są mniej widoczne, nie robi wrażenia mimo, że zaraz po pomalowaniu paznokci wygląda super.

Półksiężyce domalowałam właśnie lakierem do zdobień z Inglota nr 25, co prawda jest bardziej shimmerowy niż metaliczny ale myślę, że zadanie zostanie mi zaliczone:D.

Untitled-2 copy

Wszystkie prace można obejrzeć TUTAJ :).

42 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy sposób na zdobienie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa wyglądają super ale pewnie na moich by mi sie nie podobały :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo piekne połaczenie, ale paznokcie wolałabym tu w migdałka, ale mniejszy złoty fragment- bardziej uśmiechnięty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, mogylby byc bardziej uśmiechnięte:). Migdałki idealnie pasują do tego zdobienia, ale wiadomo że nie będę zmieniać kształtu dla jednego wzorku :)

      Usuń
  4. trochę nie w moim guście, ale ładnie zrobione

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też półksiężyce nie wychodzą :)
    Chociaż u mnie lepiej wychodzi pomalowanie paznokci jasnym lekierem, zasłonięcie półksiężyców i na to drugi lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie! W dodatku idealnie dobrane kolory. Bardzo podoba mi się Twoja propozycja na ten tydzień :)
    normalnie jestem zachwycona ;))

    Pozdrawiam :*

    Marysia.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba :) muszę sobie w końcu spróbować zrobić half moon manicure, bo wciąż tylko podziwiam efekty na zdjęciach w internecie, zamiast działać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 345 mi jakoś nie wpadł w oko, ale połączenie obu lakierów ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pazurki są czadowe!!! zazdroszczę takiej wprawy i wytrwałości mi jej brak i nie potrafię takich cudów tworzyć...

    OdpowiedzUsuń
  10. A do mnie jakoś ten mani nie przemawia. Ale wiadomo, rzecz gustu :).

    OdpowiedzUsuń
  11. kurczę, ten brąz jakiś taki nieładny jest :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się bardzo podoba w butelce ale nie podoba mi się, że staje się płaski na paznokciach.

      Usuń
  12. ślicznie Ci to wyszło ale ja bym zestawiła inne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wczoraj naszła mnie ochota na ten mani, też bardzo go lubię. Piękne kolory - w takim królewskim, starym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny, ciekawe zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawie wyszło ale u siebie ich raczej nie widzę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę wypróbować :). Mój zestaw ebayowy rzadko używam, więc myślę, że to tego typu zdobienia może się przydać:)

    OdpowiedzUsuń
  18. podobaja m sie takie 'zdobienia' śliczne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  19. super prosty pomysł na ekstra efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  20. No i co marudzisz na tego Inglota? Piękny jest, dawno ta firma nie zrobiła na mnie takiego wrażenia ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No marudzę, bo jest genialny po pomalowaniu a potem po wyschnięciu traci 50% uroku:D

      Usuń
  21. świetne;) ja bym pewnie nie umiała zrobić takich półksiężyców, zawsze się zastanawiałam jak je ludzie malują ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaskakujący efekt,bardzo szykownie. Połączenie kolorów trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ty zawsze coś fajnego wymyślisz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Akurat mi to zdobienie się nie podoba.Palce wyglądają dużo grubiej niż zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam do mnie, do wygrania bizuteria BIK BOK. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A mi tym razem zestawienie kolorów jakoś nie przypadło do gustu..

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomysł i wykonanie bardzo ciekawe :)
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń