niedziela, 2 września 2012

Safari – drobinkowa zieleń

To chyba mój najlepszy lakierowy zakup wszechczasów. Był mega tani jak to lakiery Safari – kosztował jakieś 3zł. Ma mój ulubiony ciepły odcień zieleni, a wcale nie tak łatwo znaleźć ładną i typowo ciepłą zieleń, zdecydowanie więcej jest tych chłodnych. Do tego ma rewelacyjne wykończenie, bardzo błyszczące, takie złotawe glassfleckowe drobinki.

Z tego co pamiętam jedynie mógłby mieć lepsze krycie, dwie warstwy wystarczają ale trzy dają ładną głębię koloru. Rewelacyjny odcień za 3zł.. a ja głupia robiłam do niego kilka podejść:D. Numerek się starł albo nie było go nigdy.

DSCN5771

DSCN5773

DSCN5769

DSCN5776

95 komentarzy:

  1. Nigdy bym nie powiedziała że to lakier Safari ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny :)) nawet bardzo :)
    Safari się wyrabiają, właściwie Quiz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor ;D Taki intensywny ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny :) skojarzył mi się z mchem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. rany jakie cudo, ja też chce!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, gdzieś Ty go dorwała, świetny. Nie wiedziałam, że Safari ma takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają wiele zwykłych odcieni, takich nietypowych nie jest niestety dużo ale czasem się zdarzy fart i coś uda się znaleźć ciekawego:D

      Usuń
  7. Rzeczywiście fajna, ciepła zieleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten lakier skojarzył mi się z choinką ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. me too :) bardzo świąteczny kolor, że tak powiem ;)

      Usuń
    2. A mi się wiosennie kojarzy :)

      Usuń
  9. Świetny lakier, z taką ceną to nie ma, co sobie żałować tych lakierów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny, nawet mnie się podoba taki odcień zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście świetny kolor jak na 3zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem w tej cenie to totalna rewelacja:D

      Usuń
  12. Widziałam ten lakier w jakimś chińczyku, kolor śliczny - taki... żywy, ale jednak go zostawiłam. Zresztą za takie pieniądze to można kolekcjonować ;D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:D. Dawno nie oglądałam tych lakierów, muszę się przejść na jakieś "polowanie" ;).

      Usuń
  13. śliczny! mam podobny z bella oggi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o któym mówisz, też świetny:)

      Usuń
  14. Świetny :)
    Nie widziałam jeszcze takiego odcienia Safari u mnie w mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten odcień pojawił się raz i było go akurat niweiele.

      Usuń
  15. Drobinek nie lubię,ale kolor ładny:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW, piękny odcień zieleni :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Safari ma taki odcień :O? Wow! Jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmm.. Śliczny.. Nie mam żadnego lakieru Safari w zbiorach, ale zdecydowanie muszę przyjrzeć im się bliżej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można znaleźć ciekawe odcienie z tej firmy, a obawiać się w sumie nie trzeba bo tanie;)

      Usuń
  19. Lubie lakiery Safarii ale kolor zupełnie nie moj :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super kolor, chociaż nie przepadam za lakierami Safari - mam kilka lakierów tej firmy, ale każdy mi strasznie szybko zgęstniał.. nie polubiłam się z nimi a szkoda bo mają dużo ładnych lakierów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są takie sobie, ale ja w sumie w tej cenie nie narzekam.

      Usuń
  21. mam go już długo, nawet go pokazywałam na blogu. Jakoś do mnie nie przemawia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mój gust akurat trafił idealnie:D

      Usuń
  22. Świetny kolor! Nie ma to jak Safari - często trafia się na cudeńka z tej serii w śmiesznie niskiej cenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjny kolorek! A teraz pytanie za 100 punktów: gdzie można dostać lakiery z Safari?! Bo ja ich nie mogę nigdzie dopaść :( a są takie śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyłączam się do pytania ;)

      Usuń
    2. sklepy wszystko po 5 zł ;)

      Usuń
    3. Albo w "Chińskich Marketach" :D Ostatnio tam je widziałam :D A tak nawiasem, jest zajebi.ty ten kolorek :D

      Usuń
    4. Bazarki, sklepy po 5zł, czasem w kioskach nawet widziałam. Trzeba szukać po mieście po prostu;)

      Usuń
    5. To trzeba wybrać się na łowy ;)

      Usuń
  24. jak ja nie trawie chocby troche zgnilych zieleni :D
    ale lakiery safari lubie i mam ich sporo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe a ja najbardziej lubię właśnie zgnilaki:P

      Usuń
  25. A to pech...ostatnio oglądałam dokładnie ten kolor Safari na bazarku i miałam kupić! Nie zdecydowałam się na niego,a teraz żałuję bo wygląda na pazurkach obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny i te złote drobinki dodatkowo go ocieplają.
    Zielonych i zimnych odcieni jest w brud, bardzo trudno znalezć ciepłą niezależnie od firmy. Do Safari do niedawna miałam chłodny stosunek ale polubiłam je teraz i przestałam wymagać nie wiadomo czego od tak tanich lakierów ;) Zresztą one bardzo różnią się jakością wg mnie, każdy odcień zachowuje się u mnie inaczej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Tych ciepłych zieleni jest strasznie mało..
      Ja mam podobne zdanie, Safari są bardzo różne jakościowo.

      Usuń
  27. Boooski kolor! Nie lubie zieleni ale ta jest obłędna! Wiem gdzie u mnie ta firma jest i rusze na lowy, na pewno! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja za zielenią nie przepadam, ale ten wyjątkowo ładny !

    OdpowiedzUsuń
  29. jejuś tak ładnej zieleni to ja chyba jeszcze nie widziałam, a co najgorsze, nie mam takiej w swojej kolekcji! leci na wish liste ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, szczęka mi opadła jak go u Ciebie zobaczyłam! Jutro lecę go kupić, muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lakiery Safari są genialne! Świetne kolory i ta cena!:D
    A ten kolor , który prezentujesz jest boski! Muszę go mieć:D

    OdpowiedzUsuń
  32. nie wiedziałam, że Safari ma taki kolorek; ładnie wygląda :) aczkolwiek nie przepadam za tymi lakierami

    OdpowiedzUsuń
  33. Hehe :D Nie przestają zadziwiać mnie Twoje ulubione kolory lakierów :D Totalnie inne upodobania mamy :D Coś ostatnio wakacje dają w kość wiernym czytaczom notek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no ja lubię zgniłe zielenie i ogólnie takie niespotykane kolory lakierów, wiem że nie są zbyt popularne. Ale ostatnio strasznie się napaliłam na cieliste odcienie, to do mnie niepodobne :D

      Usuń
  34. bardzo w Twoim stylu, zbyt zgniły jak dla mnie chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Na Safari zwykle nie ma numerków, a szkoda, bo mają bardzo dużo odcieni i później ciężko jest znaleźć ten, który wypatrzyło się w internecie na swatchach :). Kolor śliczny ale zdecydowanie nie mój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wszystkich moich lakierach Safari nie ma numerków, czasem są jakieś oznaczenia nadrukowane ale wydaje mi się, że to nie oznaczenia kolorów. A szkoda, mogli by się postarać i ułatwić nam życie.

      Usuń
  36. Kolor dziwny,ale przyznam że całkiem sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jeju ten lakier kojarzy mi się z piękną zieloną trawą podczas słonecznego lata:) super mega pozytywny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  38. ula la co za soczysta zieleń. Kuszący odcień

    OdpowiedzUsuń
  39. numerek pewnie się starł. u mnie też już jest ledwo widoczny.
    za godzinkę zresztą będzie moja recenzja safari, ale w zupełnie innym odcieniu:)
    ten niezły chociaż wolę dużo ciemniejsze.
    a jak z trwałością??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, bo ja często zmieniam lakiery więc nie mam jak sprawdzić;).

      Usuń
  40. zieleń jak marzenie :) Extra :)

    OdpowiedzUsuń
  41. rzeczywiście super;) Może uda mi się gdzieś go dorwać;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam ten lakier! I zgadzam się z Tobą, jest świetny. To jest nr 265 :)

    OdpowiedzUsuń
  43. W ogóle ciężko jest znaleźć ładną zieleń na paznokcie, a ten lakier jest prześliczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Jako że za zielonym lakierem ogólnie nie przepadam, ten muszę przyznać, wygląda bardzo ciepło i wiosennie:) A tu nadchodzi jesień...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety...lato tak szybko mi zleciało. Ale na jesień też się w sumie cieszę, choć niedługo pewnie zacznę zrzędzić ;)

      Usuń
  45. Bardzo ładny ten lakier. Taki.. żywy. :) Na pewno pięknie wygląda w sztucznym świetle, wieczorowo.
    Nigdy nie przepadałam za zielenią na paznokciach, ale w tej wersji jestem na TAK. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. mam wiele lakierów z Safari , ale tego nie mam ; ( cudowny jest ; )

    OdpowiedzUsuń
  47. Wooow, no nigdy bym nie pomyślała, że Safari ma w ofercie takiego cudaka!

    OdpowiedzUsuń
  48. osobiście za zielonymi lakierami nie przepadam, ale ten wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  49. niby nie mój a wyjątkowo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń