niedziela, 9 września 2012

Sierpniowe zakupy

Jak co miesiąc zakupowa notka ;). Bardzo lubię oglądać takie posty na innych blogach, zawsze mnie to ciekawi, więc sama też pokazuję co mi tam przybyło ;).

DSCN6082

Udało mi się upolować cieniowany róż Essence z kolekcji Miami Roller Girl, potem nawet widziałam go jeszcze w kilku Rossmannach. Użyłam go dopiero kilka razy, ale jak na razie jestem bardzo zadowolona, bo można uzyskać przynajmniej trzy zdecydowanie różne kolory na skórze. A do tego tani jak to Essence.

DSCN6096

Od strony http://www.kosmetykomania.pl/ dostałam kilka fajnie zapowiadających się kosmetyków do recenzji. Między innymi dwie paletki Sleek, więc już właściwie jestem pewna, że będę zadowolona – mam sześć innych paletek ze Sleeka, które bardzo lubię więc zdziwiłabym się gdyby kolejne mnie rozczarowały. Po lewej Bad Girl a po prawej świetna Glory.

DSCN6098

Poza tym blado różowa szminka w odcieniu Babydoll i korektor w pędzelku Luminaire – też Sleek oczywiście.

DSCN6097

Cheek Tint z Technic czyli róż w płynie to produkt, który koniecznie chciałam przetestować (niekoniecznie z tej firmy, ale koniecznie tego typu róż;)). Mam swój żelowy róż z Essence z Vampire’s Love w podobnym kolorze, ale ciekawił mnie też taki w zupełnie płynnej konsystencji.

Cielisty lakier z MeMeMe w odcieniu Sensous. To dziwne, ale ostatnio bardzo polubiłam cieliste lakiery.. ale te kryjące, nie do frencza.

DSCN6100

Kilka rzeczy z Inglota, kupione z przeceny za 50%. Róż w kremie AMC nr 89, w opakowaniu wygląda jak taki typowy brąz, ale na skórze jest o wiele delikatniejszy. Błyszczyk Sleeks VLC 76, myślalam że będzie mniej drobinkowo-perłowy, spróbuję nakładać go na pomadkę. I cień 439, to był akurat świetny wybór! Opalizujący fiolet, od dawna miałam chęć na taki odcień.

DSCN6087

DSCN6089

Na wielu blogach widziałam wody toaletowe Star Nature, które dziewczyny dostały w ramach współpracy. Tak mnie kusiły te recenzje, że kupiłam w sumie dwie wody: o zapachu wiśni i o zapachu waty cukrowej. Lubię takie proste “jadalne” zapachy, na dłuższą metę mnie zwykle nudzą ale używam na zmianę z innymi perfumami. Wiśnia bardzo przypadła mi do gustu, wata cukrowa mniej więc oddałam siostrze. Kupowałam na http://panakotasklep.pl/ i byłam bardzo zadowolona z obsługi! Kosztują jakoś po 15zł.

W Rossmannie skuisiłam się na mgiełkę Beyonce Heat bo podoba mi się ten zapach. Zapłaciłam coś około 36zł.

DSCN6083

Nowe lakiery Colour&Go z Essence – czekaaaałam na nie :D. Kupiłam: Boho Chic, Grey-t to be here, Gorgeus Bling Bling, Love’s Recipe a z serii Nude Glam Cookies & Cream. Mówiłam, że coś mnie bierze na nudziaki ;). Poza tym brokatowy top Glorious Aquarius.

DSCN6102

Nowe lakiery Kobo - New York, Wien, Madrid, Barcelona, Sydney, Shanghai, Athens, Stockholm, Miami.

DSCN6103

Coś do włosów – eliksir ziołowy do włosów łamiliwych, zniszczonych i farbowanych z Green Pharmacy, kupiony pod wpływem recenzji na innych blogach ;). Kupiłam go w Rossmannie, nie był drogi, poniżej 10zł chyba zapłaciłam. Ma przyjemny (miodowy trochę?) zapach i na moje nieprawione oko niezły skład.

DSCN6084

Ponownie kupiłam szampon do włosów przetłuszczających się z Ziaji – lawendowy. Duża butla, tani a na moich włosach fajnie się sprawdza, mogę dzięki niemu je myć co dwa dni.

DSCN6085

Maseczki z Pure Source i próbki z Douglasa.

DSCN6086

Płyn do higieny intymnej Facelle z Rossmana - jak na razie jestem nim zachwycona. Świetnie się sprawdza do mycia całego ciała i do mycia twarzy. Dezodorant w żelu Lady Speed Stick Light Perfume i pianka do golenia z Isany, którą już pokazywalam miesiąc temu, ale zapomniałam o tym ;).

DSCN6090

Jak część blogerek dostałam propozycję przetestowania kosmetyków firm Rossmannowskich – to coś idealnie dla mnie, bo jak pewnie zauważyliście często kupuję kosmetyki z Alterry czy Isany. Tutaj żel pod prysznic Alterra Kwiat Neroli I bambus.

DSCN6091

Isana krem do rąk Kwiat Pomarańczy (będę używać na zmianę z migdałowym też z Isany) i masło do ciała Masło Shea i Kakao, faaajnie pachnie.

DSCN6092

Wellness Beauty sól do kąpieli fiołek i czerwona koniczyna – tej wersji akurat nie miałam, ale wcześniej przetestowałam kilka wersji soli/kuleczek z tej firmy. Olejek do kąpieli trawa cytrynowa i bambus.

DSCN6094

Rilastil krem do skóry z problemami naczynkowymi. Ciekawe czy coś pomoże.

DSCN6099

I przy okazji pochwalę się nową biżuterią :). Kolczyki łańcuszki z różyczkami dostałam w prezencie.

DSCN6128

Maleńka zawieszka z opalem, długo się do niej przymierzałam, strasznie mi się podobała no i mam! Tylko jakiś łańcuszek ładny muszę sobie dokupić.

DSCN6129

Te kolczyki też dostałam, są spore i fajnie wyglądają do gładkich, prostych rzeczy :).

DSCN6130

Kolczyki ćwieko-kolce kupiłam w Parfois za 2,90zł. Cena szalona a bardzo je polubiłam ;).

DSCN6131

Coś Was może zaciekawiło?

94 komentarze:

  1. Strasznie mam ochotę na tego typu róż jak Cheek Tint z Technic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kusił..ostatnio kuszą mnie właśnie róże w kremie:)

      Usuń
  2. masa nowości :D jako typowo szwedzka dziołcha, czekam na lakier Stockholm! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ten róż z Essence patrzyłam wiele razy, macałam tester... ale jakoś nie mogłam się przekonać do zakupu. Teraz trochę żałuję, bo widziałam efekty na innych blogach.

    Kolczyki - świetne! wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny jest ten róż, mocno napigmentowany co dla niektóych będzie plusem bo można uzyskać ładny efekt ptzy małej ilości, ale wydaje mi się, że dla kogos początkującego z różem może być za mocny. Ale kolor ma ładny:)

      Usuń
  4. czy zapach waty cukrowej dlugo sie utrzymuje? uwielbiam sweet darling kylie minouge, takze jest w nich wata cukrowa, szukam czegos podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bardzo krótko. Te wody są zupełnie nietrwałe, takie mgiełki do częstego psikania;)

      Usuń
  5. Super zdobycze :) Z kolczyków szalenie podobają mi się te z Parfois (ta cena!) i łańcuszkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z Parfois miały dosłownie zabójczą cenę:D. Były wtedy jakieś wyprzedaże.

      Usuń
  6. mama ma takie kolczyki jak ty wisiorek tylko ze z bordowym czy tam fioletem hah :D niezłe zakupy poczyniłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kolczyków też się przymierzałam..ale drogie były;)

      Usuń
  7. Kupiłam sobie 6 lakierów Kobo, a żaden z nich nie powtórzyły się u ciebie. Chętnie poczytam co będziesz miała do powiedzenia o tych odcieniach, które wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe a ja jestem ciekawa jak wygląda reszta odcieni;)

      Usuń
  8. Dużo tego :) Top z essence- mój ulubiony :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie podoba mi się odcień szminki Sleek, ciekawa jestem jak będzie wyglądać na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy, dużo u Ciebie lakierów, ja na razie nie kupuję lakierów i próbuję korzystać z tych co mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie jestm taka twarda;) Ale w zeszłym miesiącu nic lakierowego nie kupiłam;)

      Usuń
  11. Od jakiegoś czasu testuję krem Rilastil i jak dla mnie jest on rewelacyjny!

    Sporo tego wpadło w Twoje ręce i o zgrozo wszystko mnie kusi :D Czy woda toaletowa o zapachu waty cukrowej pachnie właśnie watą czy cyzms jeszcze? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi!

      Pachnie tylko watą cukrową, to takie proste jednowymiarowe zapachy. Choć jak dla mnie to nie jest do końca zapach waty cukrowej, jest w nim coś syntetycznego co mi przeszkadza.

      Usuń
  12. Udane zakupy :D Nie wiem co mi się podoba najbardziej :D Cień Inglota przepiękny odcień ma, rany że ja przegapiłam promocję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gray, na niektórych stoiskach/salonach mają poprzeceniane różne produkty na przykład takie z krószą datą ważności, więc to różnie bywa:)

      Usuń
  13. Świetne zakupy,też takie chcę :) Szkoda,że w "moim" Rossmanie nie ma essence... Zawieszka z opalem jest świetna,uwielbiam tego typu biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ALe super zakupki/prezenty :) jeden z lakierów essence zakupionym przez Ciebie już posiadam(Gorgeus Bling Bling):D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy jest ten lakier, taki typowo jesienny kolor:)

      Usuń
  15. mnie też ostatnio bierze na nudziaki :] będę wypatrywać swatchy lakierów Essence :) w gdyńskiej naturze ich nie było, kiedy tam zajrzałam w zeszłym tygodniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w Douglasie, u mnie w Naturze też ich nie ma:/

      Usuń
  16. Nudziaki są fajne, ale jakoś te nowe z Essence mnie nie przekonały za bardzo (drobinki widziałam wszędzie), mimo że na siłę chciałam kupić lakier z okazji promocji w SP :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię drobinki (nie zawsze i wszędzie) ale do tego mojego cielistego Cookies&Cream mi pasowały patrząc na buteleczkę, a inne z tej serii nie badałam pod kątem drobinek:D

      Usuń
  17. Olejek do kąpieli koniecznie muszę dorwać, szampony z Ziaji bardzo lubię, szczególnie aloesowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same perełki, przygarnęłabym wszystko! :D Mam róz z limitki Essence i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaszalałaś Kobieto :) Czy mogłabyś mi dać znać jaka jest BabyDoll ze Sleek'a? Mam ją w koszyku i się zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo jasna. Taki dosyć "niebezpieczny" kolor o ile się nie ma jasnej cery i nie połączy z jakimś pasującym makijażem:)

      Usuń
  20. Piękne zakupy :) paru rzeczy zazdroszczę :)

    A propos cery naczynkowej - Rilastil miałam i inne drogie cuda. Najlepszy dla mnie okazał się Diroseal Avene (odkryty jakoś 10 lat temu..). Pisałam o nim na blogu kiedyś skrótowo.
    Teraz wprowadzili jego następcę, którego nie testowałam. W każdym razie Diroseal bardzo mi pomógł, przy REGULARNYM stosowaniu na noc. Skóra grubsza, mniejsze skłonności do zaczerwienienia. Ja byłam zszokowana jego skutecznością. Ostatnimi laty kupowałam go jedynie na zimę, żeby profilaktycznie poużywać :)
    Jeszcze inna maść, ostatnio bardzo chwalona na naczynka i wzmocnienie skóry to Vitella Ictamo. Tańsza, dostępna w aptekach, ale dość tłusta i mniej przyjemna w stosowaniu.
    Na pewno przyspiesza gojenie ran, wzmacnia skórę - używam jej od niedawna więc nie mogę więcej powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawiłaś mnie tym Dirosealem z Avene. Może wypróbuję jak zużyję moje kremy. Ta Vitella Ictamo też mnie zainteresowała tylko nie wiem czy dla mnie byłaby odpowiednia, bo oprócz tego ,że mam (moim zdaniem) płytko unaczynioną skórę mam też niedoskonałości:/

      Usuń
    2. wlasnie jest na niedoskonałości, bo ma w składzie cynk.
      Testuję ją teraz i wysusza niespodzianki :)
      http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=160380

      Usuń
  21. Zakupy bardzo udane:-)Sporo rzeczy mi wpadło w oko;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawieszka jest po prostu śliczna

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej, no to zaszalałaś :D Trochę mi lepiej, bo jak co miesiąc robię także tego typu notki i zawsze mam wyrzuty sumienia, że kupiłam za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Pokaźne te zakupy :) Nowe buteleczki lakierów Essence są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podobają, wyglądają nieporównywalnie lepiej od tych starych. Szkoda, że cena też musiała podskoczyć w górę;)

      Usuń
  25. wow świetne zakupy i mega duże, też lubię takie wpisy,
    wody star są dla mnie za słodkie, za dziecinne;/ dla młodych dziewcząt w sam raz:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, są to takie "dziecinne" zapachy i nie każdemu przypadną do gustu. W mój akurat trafiają pod warunkiem, że używam na zmianę z czymś innym:)

      Usuń
  26. okazałe zakupy nie ma co ;] róż powinien być interesujący i ten zapach wiśni ;>
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo jestem ciekawa tego kremu na problemu naczynkowe, jak zauważysz jakieś zadowalające efekty to bardzo proszę- podziel się nimi :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie recenzja, tylko pewnie gdzieś za około dwa miesiące najwcześniej:)

      Usuń
  28. Wow zaszalałaś w tym miesiącu z zakupami, zazdroszczę tylu nowych lakierów i bardzo spodobała mi się szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zakupy...ha i znowu lakiery?Może mały odwyk???

    OdpowiedzUsuń
  30. z niecierpliwością czekam na post o kremie do cery naczynkowej! Ja nie moge trafic na swoj ideał...

    OdpowiedzUsuń
  31. oooo widzę że szaleństwo zakupowe całkiem jak u mnie :-)
    lakiery Kobo mnie ciekawią - chciałam kupić ale ciężko mi było się zdecydować na jeden kolor - czekam zatem na recenzję
    paletki Sleek cuuuuuudne

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten top z essence jest cudny, a lakiery z Kobo równie śliczne :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale ja uwielbiam brokatowe topy:D

      Usuń
  33. Super zakupy, podziel się! He he. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawa jestem tej szminki ze Sleeka bo mam jedną i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. super zakupy :D ja uwielbiam krem do ciała z Isany! ten zapach...

    OdpowiedzUsuń
  36. Ile perełek :) Czy w sprzedaży są już może pigmenty Essence? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Douglasie były, a w Naturach jeszcze pewnie nie ma.

      Usuń
  37. Nie ma to jak porządne zakupy.:)
    Top z Essence wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  38. uhhuhu no to zaszalałaś ; pp świetne zakupy ; p
    to teraz czekam na recenzje kosmetyków z Issany i Alterry ; D

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna jest ta zawieszka.
    Proszę napisz kilka słów jak sprawuję się eliksir z Green Pharmacy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze na to za wcześnie, ale mam nadzieję że będą pozytywne efekty:)

      Usuń
  40. Jestem ciekawa tego Olejek do kąpieli trawa cytrynowa i bambus.Zapach ma na pewno ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne zakupy:)
    jestem ciekawa olejku z wellness beauty:)
    krem do rąk z isany jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  42. dużo lakierów, ja ograniczam ;P
    fiolet z Inglota rzeczywiście piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. jakie fajne zakupy :) ten cieniowany róż Essence wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny jest, można uzyskać kolory od pomarańczu do różu:)

      Usuń
  44. pokaźne zakupy :) interesuje mnie olejek do kąpieli - jestem fanką a tego jeszcze nie miałam :P czekam też niecierpliwie na opinię różu w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Całkiem sporo tych zakupów u Ciebie :)
    Widziałaś róż Miami Roller Girl kilka razy?! Osz Ty, trzeba było się zlitować i kupić dla mnie- ja go szukałam, bardzo chciałam go mieć, a jak na złość już wszędzie wyprzedany był, grrrrr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może poszukaj jeszcze, ja widziałam kilka razy jakiś czas temu w mało obleganych Rossmannach:)

      Usuń
  46. No no.. Zakupy lakierowe faaajne, fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Ile razy przechodziłam obok tego zapachu beyonce, i w dalszym ciągu się nie zdecydowałam..

    OdpowiedzUsuń
  48. nie moglam znalezc wczoraj tego eliksiru do wlosow :P moze zle szukalam?? w odzywkach na dole polki? ale oczywiscie nie moglam wyjsc z niczym i wzielam mgielke Radical, nawet nie czytalam nic o niej, wiec zakup w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie był właśnie na samym dole na dziale z odzywkami. Ale nie w każdym Rossmannie mają dokładnie to samo i wydaje mi się, ze nie ten eliksir nie jest w każdym rossie?

      Usuń
  49. Polecam również szampony z Joanny. Ja miałam ze skrzypem. Dla moich zniszczonych włosów był świetny, choć trochę śmierdział. Ale odżywka zabijała ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Róż i lakiery - pieknosc i ilosc zaskakująca :)
    Zapraszam na nową notkę :)
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ι cоuldn't refrain from commenting. Exceptionally well written!

    My web page :: iphone repair

    OdpowiedzUsuń