poniedziałek, 3 września 2012

Trendy w makijażu na sezon jesień/zima 2012

Przygotowałam krótki przegląd makijaży na jesienny sezon :). Miałam w planach pokazać brokatowy manicure na kolejny tydzień Projektu Finish ale nie mam przy sobie zdjęć ani aparatu.

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony style.com. Szkoda, że lato za chwilę się skończy ale przyznam, że jak chodzi o makijaż i modę – uwielbiam jesienno-zimowy sezon :D!

 

Z tego co zauważyłam w makijażach na ten sezon pojawiają się białe akcenty. W graficznej, nowoczesnej formie. Może to nie jest rozwiązanie na dzień ale strasznie podoba mi się biały, matowy kolor w makijażu i będę się zastanawiać w jaki sposób ciekawie go użyć (w końcu kupiłam ostatnio biały żelowy eyeliner z Inglota).

Nowy-1

Brwi na przeróżne sposoby. Cekinowo-brokatowe, mocno rozjaśnione (prawie niewidoczne) pojawiają się już od dłuższego czasu, albo grubsze, ciemniejsze ale bardzo starannie podkreślone.

Nowy-1s

Ciemne usta to już chyba stała propozycja na każdy jesienno-zimowy sezon ;). Ja zawsze sięgam chętniej po ciemne odcienie pomadek jak tylko robi się chłodniej. Tym razem w wersji lekko błyszczącej albo matowej.

Nowy3

Dla mnie bordowe cienie na oczach to bardzo ciekawe rozwiązanie, to w końcu taki niepospolity odcień jak chodzi o kosmetyki do makijażu oczu :). Ja jednak zawsze dodaję kreskę, bo taki roztarty bordowo-czerwony dymek wygląda ładnie na modelce ale na mnie daje już “chory” efekt, więc wolę raczej wersję bardziej graficzną i koniecznie z kreską, jak już wspomniałam.

Nowy3w

I kolejna bardzo ciekawa propozycja – mocno podkreślona dolna powieka. W grafitowym albo czarnym kolorze, mocno roztarta, matowa. Mi się bardzo podoba :).

Nowy3we

Szmaragdowe oko. Ten makijaż jest moim zdaniem rewelacyjny, bardzo podoba mi się, że dolna powieka jak praktycznie zupełnie nie podkreślona,bo nie jest zbyt ciężko. Świetnie wygląda ten morelowy róż na policzkach i cieliste usta..choć myślę, że na jasnej cerze nie będzie aż tak ładnego efektu jak na modelce.

Nowy61

Smokey – w dosyć mrocznym wydaniu. I znów się zachwycam – w wersji z pokazu Versace strasznie spodobała mi się “kreska widmo”, która powstała przy zewnętrznym kąciku oka a w wersja Givenchy zupełnie inna ale też totalnie w moim guście, takie mocno roztarte cienie dookoła całego oka + ciemniejsze usta, booosko :).

Nowy63

“Niechlujny” makijaż – sprawia wrażenie rozmytego, zniszczonego makijażu z poprzedniego dnia. W sumie ciekawie, taki rockowy efekt, choć gdyby ktoś tak pomalował się na co dzień to pewnie wszyscy by pomyśleli, że po prostu się nie domył z wczoraj ;).

Nowy65

Mam wrażenie, że takie grube, graficzne kreski pojawiają się już od dłuższego czasu. Uwielbiam kreski, choć nigdy nie maluję takich grubych, bo mi nie pasują, robię po prostu wersję “light” takiego makijażu.

Nowy67

Makeup no makeup, delikatny makijaż w cielistych odcieniach to już klasyka. W wersji, która dosłownie imituje brak makijażu albo po prostu wersja bardzo delikatna, pastelowa – jasno różowe policzki, naturalne usta, oczy w odcieniach kremowych i beżowych.

Nowy69

Usta w mocnym kolorze – z tego co zauważyłam w tym sezonie króluje czerwień. Matowa, błyszcząca – i tak i tak. Do tego w minimalnym stopniu podkreślone oczy. Ja osobiście uwielbiam czerwone pomadki:).

Nowy89

Lekko przydymione oko. Nic odkrywczego ale widać jak świetnie podkreśla urodę zwłaszcza na tle awangardowych, graficznych makijaży (które też są super, ale dają zupełnie inny efekt końcowy).

Nowy346

A tego się nie spodziewałam! Kolorowe rzęsy kojarzą mi się bardzo letnio.

Nowy654

I jeszcze kilka ciekawych propozycji:

Nowy50

 

Nowy50e

Ten jest rewelacyjny! Najlepszy!

anna sui

 

 

Co Wam przypadło do gustu? Coś Was zainspirowało, wykorzystacie może coś w Waszym makijażu? Co Wam się kompletnie nie podoba?

59 komentarzy:

  1. Białe akcenty fajne bo lubię białe cienie i te perłowe i te matowe :) zawsze kącik oka maluję na kolorowo wtedy (np do koloru bluzki) i moim zdaniem fajnie to wygląda.
    Niechlujny makijaż fuj :D Modelki wyglądają jak pijaczki haha :D
    No i bordowe cienie, podobają mi się takie makijaże, ale u mnie wygląda jakbym miała podbite oko, w ogóle mi nie pasują.
    Ostatnia gruba chabrowa kreska jest boska, kupiłam sobie legginsy w takim kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle uwielbiam chabrowy kolor, dawniej miałam sporo ubrań w tym kolorze, potem dla odmiany kupowałam raczej ciuchy w innych kolorach a teraz znów mi się marzy coś chabrowego:)

      Usuń
  2. dużo jest tych propozycji i każdy coś dla siebie znajdzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post. Jak widać w tym sezonie królować będzie bordo - na paznokciach, powiekach, ustach i przede wszystkim ciuchach. Akurat mnie to bardzo cieszy, lubię ten kolor, a przez klika ostatnich lat był raczej w cieniu wszystkich kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to cieszy bo bardzo polubiłam bordo, w ubraniach i makijażu:)

      Usuń
  4. gruba kreska,bordowe cienie i fantazyjne brwi to cos dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość modelek wygląda jakby była chora przez te cienie pod oczami, niestety nie mogłam skupić się na treści posta gdyż na samo słowo jesień/zima dostaję gęsiej skórki :P

    OdpowiedzUsuń
  6. haha jednym słowem mówiąc - wszystko ; ) nie potrafię wybrać jednego trendu, bo wszystkie są ciekawe i inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie mroczne smokey ;P tej jesieni postanowiłam zaszaleć i taki makijaż będzie chyba u mnie dosyć częsty, choć może , w nieco stonowanej wersji niż te wyżej :)
    Jeśli chodzi o kwestie modowe i makijażowe, też wolę okres jesienno -zimowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatni powala na kolana (widziałam już parę zdjęć wcześniej) i nie ukrywam, że postaram się go odtworzyć:) inne makijaże też bardzo ciekawe i myślę, że znajdę coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet dzisiaj miałam ochotę odtworzyć ostatni ale w końcu stanęło na bordowych cieniach właśnie, ale ta kobaltowa krecha moim zdaniem rewelacja:))

      Usuń
  9. ostatnia fotka świetna :) a co makijaży to wydaje mi się, że wszystko już było...

    OdpowiedzUsuń
  10. wiele z tych makijaży nie nadaje się na polską ulicę :P natomiast domyślałam się, że bordo będzie też na ustach i podoba mi się, oczywiście kreski u mnie też w wersji light i do bladych ust - podsumowując standard w którym czuję się najlepiej - kolory tylko od wielkiego dzwona :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że takie brokatowo-koralikowe brwi to nie jest propozycja na "do sklepu po bułki", ale mocne usta, brodowe cienie, smokey czy graficzne kreski czemu by nie:)). Ja też nie zamierzam skopiować tylko dopasować do swojego typu urody w grzeczniejszej wersji ;)

      Usuń
  11. Nie lubię białych akcentów w makijażu. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Różnorodność jednym słowem ;) Ciekawe są kolorowe rzęsy, niby ten trend kojarzy się z latem, a jednak jest w propozycjach jesienno-zimowych... Może to dobry pomysł na rozweselenie makijażu w szare dni jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jeszcze żeby dobry tusz kolorowy znaleźć ehh..

      Usuń
  13. Fajnie, że każdy może znaleźć coś dla siebie, bo trendów jest mnóóóstwo... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś nigdy nie sugerowałam się sezonowymi trendami, bo nie wszystko do wszystkich pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ja po prostu lubię eksperymenty więc chętnie śledzę co nowego się pojawia i próbuję, próbuję ..:)

      Usuń
  15. Ten bialy akcent faktycznie ciekawy, bede musiala nad nim pomyslec w swoich propozycjach. Niechlujny make up? Wg mnie tragedia i osobiscie dziwie sie, ze projektanci moga cos takiego lansowac, bo wg mnie ani to ladne, ani praktyczne i ogolnie feee :P

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mam oka do wyszukiwania trendów, wolę klasyczne makijaże, naturalne i delikatne

    OdpowiedzUsuń
  17. ciemne, winne usta super, czerwone też, szmaragd na oku, smokey, lekko przydymione.. bardzo mi przypadły do gustu. reszta niekoniecznie :)

    niechlujny makijaż wg mnie w ogóle nie ma racji bytu : niechlujna fryzura - ok, ale makijaż, nieee to jakaś pomyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwszy smokey od versace...ladne :)
    i ostatnia modelka :)
    niektore makijaze w ogole do mnie nie przemawiaja, na co dzien za odwazne jednak..
    ale z białym eyelinerem bym sprobowala, lubie tez granatowe rzesy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę bawić się w ugrzecznione wersje, żeby na dzień też się nadawały:). Biały eyeliner fajny ale strasznie dziwny efekt na oku daje.

      Usuń
  19. Strasznie lubię oglądać inspiracje "makijażowe" :D. Ja oczywiście zachwyciłam się przydymionym okiem, graficzną kreską na oku i ciemną pomadką na ustach (mam tylko jedną, może w końcu uda się ją używać, mam lekkie opory), a kobaltowy makijaż z kropeczką widziałam już chyba wszędzie :D.

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawie i dla każdego coś się znajdzie ;)

    Mi osobiście najbardziej przypadło do gustu lekko przydymione oko. Bordo i szmaragd - też super, chętnie bym wypróbowała te kolory na swoim oku :) no i biel. Kolorowe rzęsy też fajnie wyglądają.

    Za to ten niechlujny makijaż.... jak dla mnie porażka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Make up no make up..uwielbiam..

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podobało mi się to szmaragodowe oko i lekko przydymione - fajne na codzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, szmaragdowe dla mnie na co dzień idealne:)

      Usuń
  23. mnie biel na powiekach nie kręci :) ani rozjaśnione brwi, czy brwi podkreślone cekinami. burgund na ustach też mi się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tak kocham burgund na ustach:D:D

      Usuń
  24. niektóre trendy są najzwyczajniej przewalane z roku na rok i chodź troche to chore aby jedna osoba wyznaczała co sie nosi a czego nie...to i tak zawsze będziemy sie do tego stosować :D Dla mnie notka przydatna ;) fajnie sie rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  25. Modelka z Westwood wygląda jakby płakała i tarła oczy całą noc. To mi się zdecydowanie nie podoba. Podobnie jak LV tutaj to już płacz w pełnym makijażu. Channel z zaklejonymi brokatem brwiami też jest straszydłem. I to wymieniając tylko trzy. Mało co mi się podoba. Wizażyści nie mają co wymyślać, a przecież jest tyle pięknych odcieni, technik... Rozczarowana jestem.

    OdpowiedzUsuń
  26. duuużo fajnych trendów ;)
    czerwone usta, graficzne kreski, make up no make up... niby klasyki ale zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hah, łapię się do tegorocznych trendów :D A w zasadzie to moje brwi się łapią :D Są delikatne i jasne jak cholercia :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatni świetny.
    Klasyczny no makeup i gruba krecha-jak zwykle w cenie, lubie bardzo.Reszta wygląda efektownie na zdjęciach ale nie każdemu będzie pasować.Podoba mi się makijaz rozmyty i gruba dolna kreska ale to nie dla mnie.Wyglądałabym jak z podbitym okiem.

    Za to modelki Rodarte i Narciso-wielkie nie!Młode dziewczyny, umalowane przez jakby nie patrzeć specjalistów w tej dziedzinie a wyglądają...tragicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni mnie totalnie zachwycił:). Mi też podoba się podkreślona dolna powieka, ale nie wiem czy uda mi się to jakoś sensownie zastosować "do ludzi".

      Usuń
  29. Mnie się sporo z tych propozycji podoba i na pewno wykorzystam niektóre w swoich makijażach :) Najbardziej podoba mi się chyba bordo - i na ustach i na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mocno podkreślona dolna powieka wygląda ciekawie, smokey i delikatnie przydymione oko jak najbardziej mi się podoba :) Szmaragdowe oko też w porządku, ale reszta jakaś taka nie bardzo. Na pewno coś wykorzystam w makijażach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam zawsze wrażenie, że zawsze w tych trendach pokazuje się "po trochu ze wszystkiego", przez co tak naprawdę niewiele się zmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. zdecydowanie przydymione oko wygrywa :) reszta wygląda tragicznie. -.-

    OdpowiedzUsuń
  33. będzie się działo :)
    http://twoje-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Moim zdaniem większość propozycji wielkich domów mody po prostu nie mają racji bytu w normalnym codziennym życiu- no moze wyłączajac jakieś bale przebierańców typu Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chyba nie mają już pomysłów. Niektóre dziewczyny, to zdecydowanie bez makijażu wyglądałyby lepiej. Nie lubię takich mrocznych scenerii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się tam większość podoba ale każdy ma inny gust w końcu:)

      Usuń
  36. ale pomysły...mi najbardziej podobają się szmaragdowe kolory..dla mnie hicior ...te zdjęcia dają dużo inspiracji..:)

    OdpowiedzUsuń
  37. bordowe cienie na powiece lubię, nawet bardzo, nie podoba mi się mocna dolna powieka, nie dodaje to uroku :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Tak naprawde w tym roklu nic nowego jesli chodzi o kolorystyke, jesienai zawsze dominuja zielenie ciemne prawie ze brazowe usta i zloto bordowe makijaze. Jeyne co nowe to rzesy kolorowe ktore raczej kojarza sie z latem. A tak to wszystko jzu bylo tylko teraz to nowe bardzij graficzne badz rozmyte wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dużo inspiracji, ale niektóre są bardzo niewyjściowe:/ A strasznie nie podoba mi się zaznaczona powieka dolna.

    OdpowiedzUsuń
  40. Podkreślona dolna powieka i niechlujny makijaż mi się nie podoba,do wyjścia do ludzi w ogóle się nie nadaje :P Szmaragdowe oko,ciemne usta i grube kreski trafiają w mój gust,jestem na tak w ich przypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  41. chabrowa kreska jest przepiękna! niebieskie rzęsy też podobają mi się ;D
    zapraszam do mnie : http://paznomaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. ja stawiam na Makeup no makeup :P i od czasu do czasu lekko przydymione oko :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Usta w bordzie totalnie do mnie nie przemawiaja ! ;(
    Zapraszam do siebie - Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń