niedziela, 4 listopada 2012

26. Międzynarodowy Kongres i Targi Kosmetyczne LNE & spa

Może już wiecie, że 10 i 11 listopada (sobota i niedziela) w Nowohuckim Centrum Kultury w Krakowie odbędzie się Międzynarodowy Kongres i Targi Kosmetyczne LNE & spa.

“Międzynarodowe Kongresy LNE & spa organizowane dwa razy w roku w Krakowie to najważniejsze w Polsce spotkanie profesjonalistów, jedyna impreza o charakterze prawdziwie międzynarodowym i nowe spojrzenie na kosmetykę.”.

001, 002 _sk_167_168_okladki_8mmG.qxp

KONGRES i TARGI LNE & spa:
• Międzynarodowy Kongres Kosmetyczny
• Sympozjum podologiczne
• Forum Manicure Pedicure
• Premierowe prezentacje
• Targi – ponad 100 cenionych marek
• Atelier kongresowe
• Mistrzostwa Makijażu i Stylizacji Art Visage
• Szkolenia kongresowe – Akademia LNE

Przyznam szczerze, że nigdy wcześniej nie byłam na targach, w tym roku się wybieram i bardzo się z tego cieszę – zapowiada się bardzo atrakcyjnie dla kogoś kto ‘siedzi’ w kosmetycznych klimatach ;). Wszystkie osoby z Krakowa i okolic zachęcam do zapoznania się z planem wszystkich atrakcji: http://kongres.lne.pl/default, może akurat się zdecydujecie :).

31 komentarzy:

  1. dla mnie troszkę za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  2. wiemy, wiemy nawet dostałam zaproszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej,dla mnie też za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ale fajnie, ciesze sie ze sie spotkamy!

      Usuń
  5. Ja też się wybieram, bardzo się cieszę, że Cię tam spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, ze dużo blogerek się wybiera. Ja też planuję tam zawitac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieje ze bedziesz sie tam swietnie bawic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W Sosnowcu targi będą 24-25.XI ale pewnie znowu szału nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja nie wiem jak tutaj ale slyszalam od kilku osob ze podobno warto:)

      Usuń
  9. oooo , też bym chciała tam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żałuję, że mam tak daleko do Krakowa.
    Bawcie się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z Poznania, więc nie bardzo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sprawa! Sama chętnie wzięłabym udział:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się fajny event :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gdybym była bliżej chętnie wzięłabym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chciałam się wybrać na Targi w Gdańsku, ale podobno nie są warte uwagi, więc sobie darowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  16. W Wwie na tego typu targach jest zazwyczaj jest strasznie dużo firm "lakierowych" i gabinetów kosmetycznych co dla mnie akurat jest średnio interesujące - raczej dla profesjonalistów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dlaczego mam tak daleko do Krakowa? :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dobrze, że o tym napisałaś :). Zrobiłam wczoraj przelew i...widzimy się w sobotę:).

    OdpowiedzUsuń