piątek, 15 lutego 2013

Wibo Lovely – Moulin Rouge 01

Jakiś czas temu Lovely wypuściło kolekcję czerwieni - Moulin Rouge. Do zakupu skusiła mnie szczerze mówiąc głównie ładna buteleczka. Wczoraj przegrzebując mój lakierowy domek w poszukiwaniu “walentynkowej” czerwieni, ten lakier mi się akurat nawinął – spodziewałam się typowego przeciętniaka, ale okazało się że jest całkiem przyjemny chociaż bez szału.

To taka klasyczna, ciepła drobinkowa czerwień. Lakier ma odpowiednią konsystencję i wygodny pędzelek. Schnie dosyć szybko i kryje przy dwóch warstwach. Jedynie mogę się przyczepić do trwałości: na moich paznokciach z reguły lakiery trzymają się dość dobrze, a w przypadku tego lakieru miałam lekko wytarte końcówki na drugi dzień.

DSCN7312

DSCN7310

DSCN7308

Jak pewnie zauważyliście zmieniłam kształt paznokci znów na krótkie migdałki ;).

 

znizka-na-drozdze

36 komentarzy:

  1. ładne ma drobinki :)

    chciałabym takie "krótkie" paznokcie, teraz mam na zero spiłowane :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny i ciekawa nazwa lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam lakier i kolor bardzo mi się podoba ;) nie spodziewałam się, że tak ładnie będzie się prezentował na paznokciach, więc jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uroku dodają mu drobinki, zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wygląda ;] Ja mam z tej serii taki bardziej wpadający w pomarańcz. ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wygląda, szczególnie na takich ładnych paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek, zdecydowanie w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ten kolor w swojej kolekcji :) I go uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie, szału nie ma, ale źle też nie jest :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna czerwień :) też jakiś czas temu zmieniłam na migdałki, mam nadzieję, że nie będą się tak łamać :D



    Zapraszam do mnie ;*


    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle razy miałam go już w koszyku i ciągle wyjmowałam. A jest śliczny!

    Bardzo podoba mi się taka długość i kształt paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się tam kolor bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podobają mi się buteleczki lakierów ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. zastanawialm sie na dnim wczoraj ;) Ale ostatecznie zrezygnowalam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Drobinki zdecydowanie działają na plus ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. A na internecie mogę dostać te lakiery ? :)
    Spodobały mi się ! :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Zapraszam do siebie :)

    http://oriflameimy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kolor :) Kojarzy mi się tak świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie się prezentuje :)

    kształt paznokci <3

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny jest ten kolorek :) ja na razie robię sobie kurację odżywkową bo paznokcie strasznie mi się rozdwajają i łamią i zadzierają, ale później wrócę do szału zmieniania co chwilę kolorku na pazurach :D i ten kolor na pewno będzie jednym z pierwszych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny ten odcień, podobają mi się drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten lakier i dla mnie ciut za mocno wpada w róż, ale i tak go lubię. Podoba mi się ten kształt paznokcie i to jak równiutko są pomalowane :) A te drobinki są urocze :) Mi ten lakier najbardziej się spodobał na stópkach :) Niestety moje paznokcie są teraz w tak opłakanym stanie jak nigdy w życiu, więc już 2 razy musiałam je ściąć na zero, buuu.

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie ma piękne drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. całkiem ciekawy, moja przyszła teściowa go ma. :P

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładny, te drobinki dodają mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam numer 4, czyli zwykłą czerwień. Lakiery są bardzo ładne, ale jak dla mnie mój jest trochę za wodnisty

    OdpowiedzUsuń
  26. mam podobny, więc tego nie kupiłam :O ale jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  27. ale się przepięknie mieni - aaaj ! :)
    ale skoro na paznokciach na których lakiery są trwałe lakier tak szybko się ściera to u mnie po kilku godzinach byłaby katastrofa ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeeeah, już patrzę w przyszłość i widzę Twoje piękne długie paznokcie !

    OdpowiedzUsuń