sobota, 4 maja 2013

Essence – Gorgeous Bling Bling

Tak się zastanawiam co mnie podkusiło żeby kupić ten lakier. Pewnie złote drobinki glassfleckowe – uwielbiam lakiery o tym wykończeniu, wyglądają jak z drobinkami potłuczonego szkła. Jednak Gorgeous Bling Bling to odcień nie w moim guście.. nie podoba mi się zupełnie na moich paznokciach mimo, że wykończenie jest ładne.

Opisałabym ten odcień jako ceglasty, to właśnie kolor cegieł, terakota czy kolor czerwonej gliny. Leży gdzieś między pomarańczem a brązem. Drobinki są dosyć spore i dobrze widoczne, mają złotawy kolor. Lakier dobrze kryje, dwie warstwy w zupełności wystarczają. Zdjęcia wyszły kiepsko, bo pogoda w Krakowie od kilku dni niestety fatalna i słońca w ogóle nie widać :(.

DSCN8403

DSCN8409

DSCN8412

48 komentarzy:

  1. Mam podobne odczucia do Twoich - kolor zupełnie mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. sama już kilka razy mu się przyglądałam.. Ale chyba to nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię, tak jak Ty, wykończenie, ale ten kolor jest naprawdę paskudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za tym kolorem, sama go kupiłam i nie byłam zadowolona więc znalazłam mu nowy dom :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się;). Ja też chętnie się go pozbędę;)

      Usuń
  6. Za dużo brązowych tonów w tej pomarańczce. Za smutny jest jak dla mnie ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety zupełnie nie mój kolor. i jeszcze to złoto :p przykro mi ale nie nie nie

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. jestem dokładnie tego samego zdania :)

      Usuń
  9. A mi się podoba :) Bardziej przypomina mi pomidora, niż kupę :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie pomidory są jednak bardziej czerwone:D

      Usuń
  10. To chyba nie mój odcień i z tego co widzę nie tylko mój;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie kolor wydaje się dosyć przyjemny tylko bardzo, bardzo nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim też nie. Co mnie podkusiło żeby go kupić..nie mam pojęcia.

      Usuń
  12. Trochę babciny ten kolor:D

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja będę go bronić;) Jest to jeden z moich ulubionych essence, wydaje mi się, że w rzeczywistości jest bardziej ciemniejszy, robiłam zdjęcia w świetle dziennym: http://jjjustii.blogspot.com/2012/10/projekt-finish-flakies-po-raz-drugi.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie wygląda pięknie, z tym wzorkiem cudo!

      Usuń
  14. Ale Ty masz ładne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie się średnio podoba ten kolor, musiałabym go zobaczyć na moich paznokciach, ale faktycznie wykończenie ma genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też go mam i mi się baaardzo podoba na paznokciach! Na Twoich również.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe cóż..każdy ma inny gust:D. Tak jak ja uwielbiam zgniło zielone lakiery a mało kto je lubi:D

      Usuń
  17. nie mój kolor, zdecydowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. mimo że nie lubię ceglastych kolorów,ten nie wygląda źle..ratuje go chyba właśnie to błyszczące wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten odcień jest dla mnie za ciepły. Nie czułabym się w nim zbyt dobrze. Preferuję lakiery utrzymane w chłodnej tonacji. Ostatnio zaprzyjaźniłam się z wykończeniem glassflecked:) Ma w sobie coś wyjątkowego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też z reguły wolę chłodną tonację, ale niektóre kolory lubię w ciepłej np. ciepłe zielenie czy odcienie żółtego.

      Usuń
  20. nie lubie ceglastych kolorow...

    OdpowiedzUsuń
  21. to bardzo dobry kolor na jesień, z tą porą roku mi się kojarzy i z lisią kitą. Na lato niekoniecznie choć nie jest zły. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, to kolor jesiennych liści;)

      Usuń
  22. Bardzo fajny ciekawy kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  23. To życzę słoneczka:) Nie najgorszy ten kolor, szkoda, że Ci nie przypadł do gustu;)
    pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html

    OdpowiedzUsuń
  24. nie podobają mi się takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi też sie nie podoba ten lakier... I prawdę mówiąc odkąd Essence zmieniło buteleczki, mam wrażenie, że zmieniło też trochę formułę i emalia jest gorsza niż była.

    P.S. Właśnie wróciłam z Krakowa, gdzie byłam na majówce i rzeczywiście, pogoda była fatalna :(

    OdpowiedzUsuń
  26. cudny, ma się u mnie pojawić za kilka dni :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. calkiem fajny ten lakier, ale jak dla mnie to zbyt wyrazisty jest ten brokat;)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie lubię takich kolorków, ale moja teściowa byłaby zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny, chociaż jesienny kolor

    OdpowiedzUsuń