czwartek, 9 maja 2013

Essence – You’re a Heartbreaker

Dziś mam dla Was coś lakierowego, starego, szarego i brzydkiego ;). You’re a Heartbreaker to lakier Essence z kolekcji 50’s girls reloaded… kiedy to było! Strasznie długo czekał na swoją premierę. Jakoś ostatnio mnie na niego naszło, choć kolor jest jak dla mnie mało wiosenny.

Lubię szare lakiery, pamiętam że kolor wpadł mi od razu w oko. Kupiłam go nie tylko ze względu na odcień – buteleczka jest ładna i nietypowa. Niestety na paznokciach kompletne rozczarowanie. Lakier smuży (choć możliwe, że to przez to,że nie jest najświeższy) i wygląda tak jakoś mało estetycznie. You’re a Heartbreaker to pośredni odcień szarości z dodatkiem błyszczących drobinek. Wolę kremowe szarości..ten kolor po prostu mi nie pasuje!

DSCN8328

DSCN8333

DSCN8332

39 komentarzy:

  1. Zgadzam się, trochę mało wiosenny. Nie nosiłabym go na co dzień, jak dla mnie za ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również nie przypadł do gustu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moj rowniez niestety nie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobny z my secret i też mi nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam coś podobnego z MS..

      Usuń
  5. Zależy co kto lubi, ale mi nie podchodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za szarościami na pazurkach... też mi się nie podoba.

    Kochana, zmieniłam adres bloga, wiem, że masz mnie w blogrollu, jak chcesz mieć dalej to zmień proszę na nowy: http://graymaluje.blogspot.com/. Już się jakaś dziewczynka zdążyła w ciągu godziny, jak zmieniałam adres i chciałam zaklepać stary zabrać mi go, serio :P

    OdpowiedzUsuń
  7. taki szaro-zielony bym powiedziala,sam moze nie jest interesujacy,ale ja probowalabym go zestawic z miętą albo fuksja.

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może z takimi pastelowymi albo mocnymi kolorami nie byłby tak smutny...:)

      Usuń
  8. Bardzo ładny metaliczny odcień, uwielbiam takie kolorki :)
    U mnie w ulubieńcach pojawia się piękna mięta http://abitofpleasure.blogspot.com/2013/05/ulubiency-kwietnia-2013.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor bardzo mi się podoba, jako amator wszelkich szarości ta byłaby obowiązkową pozycją mojej szuflady, oczywiście gdyby była jeszcze dostępna. Osobiście jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam go i bardzo go lubię, nie pamiętam żebym miała z nim jakieś problemy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mój egzemplarz ze starości zrobił się kiepski...

      Usuń
  11. jak go nie chcesz, podeślij do mnie :D
    uwielbiam taki "brzydkie kaczątka" :D Kojarzy mi się z kolorem oceanu podczas burzy w samo południe! :)

    A może spróbuj go zestawić z paryskim różem i przełamać oliwkowym seledynem z mini białymi elementami? :)

    pozdrawiam :) Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w jakiejś ciekawej kombinacji zyskał by na urodzie :D

      Usuń
  12. mnie się podoba, ale skoro i tak słabo się zachowuje na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
  13. Szarość też lubię, ale faktycznie ten kolor też mi nie przypada, może dlatego, że jest z błyszczącymi drobinkami, też zdecydowanie wolę kremowe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy kolor, niespotykany, ja użuwam głównie czerwieni i róży

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny kolor, dla mnie odpowiada bo ja lubię szaraczki nawet na dzień na je noszę i nie ważne od pór roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziwny jakiś, serca mi nie złamał hehe

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie szarości w ogóle nie pasują.. średniak :P

    OdpowiedzUsuń
  18. nie dla mnie .. w ogóle mi się nie podoba , taki jakiś dziwny jest .

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor mi się podoba ale nie na tą porę roku :(

    OdpowiedzUsuń
  20. nie widzę moich paznokci w takim kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się źle czuję w takich szarościach, mam wrażenie że podkreślają czerwone tony skóry.

      Usuń
  21. Nietypowy ale ładny,lubię taki kolor ale zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że już nie ma tej limitki, bo chętnie bym przygarnęła ten kolorek :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Szału faktycznie nie robi, ale może jakby zestawić go z neonowym różem to nie byłby taki zły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wyglądałby wtedy troszkę weselej:)

      Usuń