czwartek, 16 maja 2013

GLOSSYBOX maj 2013

Majowy Glossybox został przygotowany pod hasłem “Perełki Glossybox”. W tym pudełku znalazło się pięć produktów – ulubionych kosmetyków ekipy Glossyboxa.

Moim zdaniem zawartość majowego pudełka trzyma poziom! Jestem bardzo zadowolona, według mnie to jedno z fajniejszych pudełek w ostatnim czasie.

DSCN8793

Jest coś z kolorówki, jest także miniatura zapachu, coś pięknie pachnącego, coś  ciekawego i praktycznego.

DSCN8795

Roberto Cavalli Acqua – po pierwszym teście zapach wydaje się dla mnie dosyć przeciętny… ale patrzcie na tą cudną buteleczkę! Miniatura jest tak urocza, że zapach zszedł na drugi plan..Tak wiem, że tu zapach jest najważniejszy, nie jest nieładny ale wiem, że nie zainteresował by mnie na dłużej. Hm jednak zużyję z przyjemnością, bo ta buteleczka jest śliczna!

DSCN8797

Santaverde Aloe Vera Creme Medium – krem na bazie naturalnych składników i aloesu. Jestem ciekawa czy się sprawdzi. 30ml tego kremu kosztuje aż 129zł, więc tym bardziej zastanawia mnie czy będzie wart swojej ceny (choć po miniaturce ciężko wyrobić sobie zdanie).

DSCN8798

Model Co Cheek+Lip Tint – jest to pełny produkt w tym Glossyboxie. Wypróbowałam go na razie tylko na szybko na ustach i tak jak się spodziewałam daje super naturalny efekt. Mimo, że w tubie wydaje się bardzo ciemny po roztarciu kolor jest bardzo delikatny, przypomina naturalny rumieniec.

DSCN8800

La Roche-Posay oczyszczający żel Effaclar – żele do mycia twarzy zawsze u mnie szybko schodzą, więc zużyję go z przyjemnością zwłaszcza, że powoli rozglądam się za jakimś fajnym, dobrze oczyszczającym żelem.

DSCN8796

The Body Shop Kokosowy żel pod prysznic – kokosowyyyyy, mniaam! Uwielbiam kokosowe kosmetyki, pachnie świetnie!

DSCN8799

Dodatkowo bon 40zł rabatu przy zakupach za 200zł w Zalando i voucher na dwa masła Body Shop w cenie jednego.

DSCN8794

Co sądzicie? Ja jestem z tego pudełka bardzo zadowolona, uważam je za jedno z lepszych!

22 komentarze:

  1. Ja czuje sie zawiedziona tym pudelkiem ale glownie przez tint. Kupilam kilka miesiecy temu golden boxa wiec mam zdublowany kosmetyk :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to faktycznie szkoda. Zawsze mozna komus dac ale mimo szkoda, ze nie trafilo Ci sie cos innego.

      Usuń
  2. Całkiem fajne pudełeczko ;]
    A ta buteleczka perfum wygląda fenomenalnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. no teraz sie udało pudełeczko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tym razem jestem naprawde zadowolona.

      Usuń
  4. jesteś jedną z nielicznych zadowolonych z tego pudełka :-P ja również mam tint ModelCo (nie od Glossy), używam go jako różu i bardzo go sobie chwalę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nawet nie wiedzialam, jakos nie czytalam akurat zadnego wpisu o majowym pudelku;). To dobra wiadomosc, mam nadzieje ze bedzie mi sluzyl dobrze:D

      Usuń
  5. Buteleczka jest fajna to fakt, ale ogólnie glossy - dla mnie - bez szału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tym razem przypadl do gustu, choc z innymi wersjami bywalo roznie.

      Usuń
  6. byłabym zadowolona z tego pudełeczka gdybym nadal subskrybowała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny ten polski glossy:) Ja też w majówce dostałam zapach:)
    pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:
    http://rikitikikosmetykii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie to pudełeczko nie zachwyciło. Z subskrypcji zrezygnowałam kilka miesięcy temu i nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żałuję, że nie w każdym glossy znalazła się ta zniżka do the body shopu :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze żadnego pudełka,póki co nie mogę sobie na nie pozwolić ale kiedyś na pewno kupię jakieś
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie z kolei nie bardzo podoba się to pudełko, jedynie przygarnęłabym flakonik perfum (jest prześliczny) i kokosowy żel od TBS.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie to pudełko zdecydowanie nie zachwyciło ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten kokosowy żel TBS, ale jeszcze nie używałam:)) Taką wersję mini zostawiam na jakieś wyjazdy.

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie jedynie ciekawi zapach tych perfum :P

    OdpowiedzUsuń