piątek, 10 maja 2013

Neonowa bestia

Panterka w neonowych kolorach chodziła za mną już jakiś czas i w końcu dzisiaj powstała ;). Żałuję tylko, że nie mam zielonego neonowego lakieru, bo myślę że w tym zdobieniu wyglądałby idealnie. Trzeba będzie dokupić!

Najpierw pomalowałam paznokcie białym lakierem dla podbicia neonowych lakierów, potem zrobiłam coś na wzór cieniowania – mało dokładne plamy z żarówiastych lakierów. Użyłam żółtego i pomarańczowego neonka z Golden Rose i różowego Wibo. Sam wzór panterki to czarna farbka akrylowa. Na całość top :).

DSCN8649

DSCN8655

DSCN8656

DSCN8660

65 komentarzy:

  1. <3 genialnie Ci to wyszło :D nawet bez tego zielonego :D ja jeszcze widziałabym oprócz zieleniaczka jeszcze jakiś niebieski np :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo tak, na pewno by pasował:D dziękuję!

      Usuń
  2. ekstra. mnie by pewnie wyszły tylko u lewej ręki, bo na prawej to ciężko to widzę przy zdolnościach manualnych mej lewej kończyny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na prawej mam bardziej koślawe cętki ;)

      Usuń
  3. Podoba mi się ta panterka :) Pomarańczowy neon mi się najbardziej podoba jako tło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Gdybym nie przeczytała opisu, sądziłabym że to naklejki :) Wyszło Ci idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Efekt czaderski :) choć sama nie umiałabym tak zmalować pazurków, to i tak zainwestuję w końcu w biały lakier, przyda się taka baza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo:D! Biały lakier zawsze się przyda, tak samo jak i czarny:)

      Usuń
  6. Przepiękne pazury, taka precyzja! tak jak wspomniała koleżanka wyżej, wyglądają te pazurki jak naklejki, fantastycznie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie! Gdybym ja tak potrafiła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, Francja elegancja - super!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie Ci to wyszło - moje utalentowanie w tej kwestii ogranicza sie do pomalowania jednym kolorem, tym bardziej miło patrzy mi sie na takie cudenka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie to wygląda :) bardzo fajne kolory

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja, koniecznie muszę zrobić sobie podobne pazurki, ale cętki na pewno zrobię stemplem :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. dzięki:) niestety moje płytki całopaznokciowe są trochę za małe:/

      Usuń
  12. Ty lepiej zdradź, ile czasu to zajęło! bo ja sobie nie potrafię sobie tego po prostu wyobrazić...

    pozdrawiam :) Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo :). Z taśmą bawię się o wiele dłużej:)

      Usuń
  13. Powiem Ci, że wygląda to niesamowicie, dawno nie widziałam tak ładnego wzorku zrobionego ręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, świetnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co Ci mogę napisać, fenomenalne i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  16. niesamowicie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zaszalałaś,chcę takie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super to wygląda :) ja jeszcze jakoś nigdy sobie nie zrobiłam panterki ani innego zwierza na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki! Polecam, panterka jak i zeberka robi świetny efekt na paznokciach:)

      Usuń
  19. Jak by wsyztskie bestie tak wyglądaly to wcale bym sie ich nie bała :)

    Coś wspaniałego, przepiekny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie Ci to wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie to razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten mani wymiata... rewelacyjnie się te kolory pod panterą prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Połączenie kolorystyczne- dla mnie bomba. Bardzo inspirujące, muszę kiedyś spróbować je połączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie Ci to wyszło, oczu oderwać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nigdy nie umiałam namalowac panterki :D tym bardziej podziw :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Woooooow, są rewelacyjne. Jak robisz te plamy? Ja używam gąbki, możesz masz jakiś lepszy sposób? :))
    Polecam też zajrzeć do mnie : http://melmopisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tło robiłam gąbeczką lateksową do podkładu:)

      Usuń
  27. Rewelacyjnie dobrane kolory ( nawet bez zieleni neonowej ). Jestem pod wrażeniem namalowanej panterki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach panterka wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. A myslalam ze to naklejki na paznokcie.efekt wo w!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten manicure zwala z nóg. Na lato idealny!

    P.S. Chyba widziałam Cię wczoraj na krakowskich targach. Nie byłam jednak pewna, czy to aby na pewno Ty... Jeśli to byłaś Ty, to mam nadzieję, że zakupy się udały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam wczoraj na targach przed południem, możliwe że mnie widzialaś:). Zakupy się udałyyyyy jak najbardziej a Tobie?

      Usuń