poniedziałek, 6 maja 2013

Trójkątne moony

Zdobienie w typie half moon manicure, ale zamiast półksiężyców przy nasadzie paznokci kształt jest trójkątny. Ma to jakąś nazwę? Chyba niee ;). Bardzo mi się ten wzorek podobał, bo przypominał moje ukochane moony:).

Bazą jest Foil Me Once Color Club, który ostatnio tutaj pokazywałam, a na wierzchu bardzo ciemna śliwka – piękny Lincoln Patk After Dark OPI. Całość pokryta topem z Color Club. Wzorek powstał przy użyciu taśmy.

DSCN8374

DSCN8377

DSCN8380

41 komentarzy:

  1. podobają mi się jak nie wiem co! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie zdobienie przy użyciu taśmy... łatwo i efektownie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Planowałam dziś dokładnie taki sam wzór tyle, że czarno biały ;D. Niestety moje paznokcie zaliczyły bunt i uświadomiły mi, że dziś żaden lakier na nich nie wyschnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, czasem jest po prostu zły dzień na malowanie:)

      Usuń
  4. lubię połączenie tych dwóch kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Nie podobają mi się raczej takie lakiery jak ten bazowy ale w tym wydaniu wygląda extra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne :) chyba takie zrobię :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny pomysł i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To się chyba nazywa chevron/szewron.
    Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne! Ile razy próbowałam sobie zrobić coś podobnego, to albo nie wychodziło, albo wychodziło, ale jakoś na moich paznokciach mi się nie podobało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm nie każdy dobrze się czuje w takich czy innych zdobieniach. Ja akurat takie trójkąty czy zwykłe moony lubię nosić:)

      Usuń
  10. ZGAPIAM! :) choć kształtu pazurków zazdroszczę, są idealne :) sama bym takie chciała :) <3

    Pozdrawiam! :)


    PS. Zapraszam na rozdanie na moim początkującym blogu i przepraszam za tę minireklamę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba :D
    straciłam dziś paznokieć, więc obcinam na krótko, ale niedługo zmaluję takie mani :P

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknie :) współgra idealnie z Twoim kształtem pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię czerni na paznokciach ale Twoje wyglądają ładnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten księżycowy mani w ogóle mi nie przypadł do gustu, ale w wersji trójkątnej ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten róż dodaje smaku całemu mani:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, bardzo fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się moony półokrągłe i trójkątne. Świetną bazą jest ten różowy foliowy lakier, pięknie kontrastuje z OPI. A jak ta śliwka się błyszczy niesamowicie, wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczy bo pojechałam po opiku grubą warstwą topa:)

      Usuń
  18. Jest śliczny! Nie wiem dlaczego, ale mam słabość do ciemnych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobre połączenie kolorów. Kurcze, wszyscy sobie dają radę z taśmą poza mną.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są! Ja lewą reką nie potrafię nawet porządnej kropki zrobić :( Ale próbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny, bardzo efektowny mani! :)

    OdpowiedzUsuń