poniedziałek, 17 czerwca 2013

Flormar True Color Dipliner Blue + paznokcie

Płynny eyeliner z Flormaru w kolorze kobaltowego błękitu. Mogłabym opisać ten eyeliner jednym, krótkim zdaniem: “bubel o pięknym kolorze”. Dawno nie spotkałam się z tak mocnym, pięknym odcieniem a z drugiej strony już dawno nie trafił mi się taki kiepski kosmetyk!

DSCN9870

DSCN9871

Czasem sobie zajdę na stoisko Flormaru rozejrzeć się, ale kosmetyków tej marki mam tyle co na palcach jednej ręki policzyć ;). Tak na marginesie kusi mnie kilka pomadek, bo zdają się fajne jakościowo, lakiery też mają w ładnych odcieniach.. ale miało być o eyelinerze! Skusił mnie kolorem, bardzo intensywnym, kobaltowym, wręcz odblaskowym. Od jakiegoś czasu rozglądałam się za takim odcieniem niebieskiego, więc nie zastanawiałam się długo tym bardziej, że cena jest niska (z tego co pamiętam w okolicach 10zł).

DSCN9872

Eyeliner ma dosyć zgrabne opakowanie i sprężysty pędzelek. Sam produkt jest dosyć rzadki, może nie lejący i rozpływający się, ale formuła mi nie odpowiada. Pigmentacja jest rewelacyjna, choć przez tą trochę za rzadką formułę zdarza mu się robić prześwity i trzeba nakładać go raczej grubszą warstwą. Ogromnym minusem linera jest zbyt długi czas schnięcia. Wysycha naprawdę długo, łatwo w tym czasie odbić sobie dodatkową kreskę nad załamaniem powieki czy po prostu go rozmazać. Nie spotkałam się jeszcze z żadnym eyelinerem, który potrzebował by kilku minut żeby nie być totalnie mokrą plamą. Maluje się nim generalnie dosyć łatwo.

Po wyschnięciu kolor staje się trochę jaśniejszy i jeszcze intensywniejszy a wykończenie jest zupełnie matowe. Wygląda naprawdę rewelacyjnie moim zdaniem, robi ogromne wrażenie, bo jest tak mocny, że wygląda trochę jak odblaskowy kolor! Niestety kolor to nie wszystko… Podczas wysychania ściąga nieprzyjemnie skórę, potem także odczuwam lekki dyskomfort. Mogłabym się z tym przemęczyć ale to nie wszystko. Największą wadą tego eyelinera jest jego trwałość a raczej jej zupełny brak. Kosmetyk w ogóle nie stapia się ze skórą, tworzy na skórze zastygniętą papkę, która wykrusza się pod wpływem najmniejszego dotyku. Osypuje się w ciągu dnia, tworzą się prześwity, paskudztwo! Nigdy nie miałam tak nietrwałego eyelinera, nawet taki za 3zł z bazaru lepiej mi się trzymał na oczach ;). A mam bardzo nie problemowe powieki i nie mam nawyku dotykania twarzy w ciągu dnia, także przeciętny liner trzyma mi się od rana do wieczora. Ale niestety flormarowy wynalazek potrafi wykruszyć się partiami po kilku godzinach.

DSCN9875

a tak wygląda po lekkim przetarciu palcem:

DSCN9877

Wielka szkoda, że jest tak totalnie nietrwały, bo kolor jest niesamowity! Jeśli znacie podobny eyeliner w kolorze mega intensywnego kobaltu to dajcie mi znać, może uda mi się znaleźć lepszy zmiennik hmm..

Tak wygląda na oczach, na żywo jest o wiele mocniejszy:

DSCN9860

DSCN9868

DSCN9874

Cóż..nie polecam. Mimo świetnego koloru o niespotykanej mocy jest zupełnie nie trwały. Od razu się kruszy i wygląda bardzo brzydko. Moim zdaniem nie ma sensu go wypróbowywać, nawet za te niewielkie pieniądze. Chyba, że brak trwałości Wam nie przeszkadza.


Pokażę Wam też moje aktualne paznokcie, ale tym razem to nie ja robiłam wzorek:D! To dzieło Patrycji, zapraszam na jej nowo założonego lakierowego bloga: http://nilakier.blogspot.com/.

Prawda, że ładne:D?

22

72 komentarze:

  1. paznokcie świetne!

    no a że eyeliner słaby, to szkoda... bo kolor piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bardzo lubię kreskę w takim odcieniu a tu klapa:/

      Usuń
  2. BARDZO pasuje Ci do tęczówki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam na myśli kolor, bo jakość niestety zasmuca :(

      Usuń
    2. Niestey... a kolor fakt, fajnie podkreśla brązowe tęczówki jak wszystkie niebieskości :)

      Usuń
  3. Ja ma podobny eyeliner z Barry M kupiony kiedyś w Anglii ale może gdzieś w internecie są dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe, muszę się rozejrzeć:)

      Usuń
  4. Ale niebieskie cudo! Wspaniałe! I paznokcie też niesamowite! Ależ Ci zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor rzeczywiście śliczny! No i ta kreska... idealna! Mi zawsze wychodzi krzywa i różni się od drugiej... Nigdy chyba nie nabiorę wprawy a kreski maluję już od dobrych dwóch lat :-D
    Masz śliczne oczy i w ogóle jesteś bardzo ładna ^^
    Pazurki również genialne! :-)

    Kurde, ale Ci tutaj nasłodziłam :-D
    Pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujęęęęę, miło mi :D:D!!! Dwa lata jak na kreski to wcale nie aż tak długo, ja maluję dłużej a i tak nie zawsze wyjdą tak jak bym chciała:)

      Usuń
  6. Szkoda, że to bubel, bo na oczach zaskakuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też z kreską jestem na bakier ;) jakbym użyła tego linera to bym się całkowicie zraziła do próbowania dalej z kreskami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może dobrze, że na niego nie trafiłaś:D

      Usuń
  8. wygląda ślicznie , szkoda że taki bubel .
    a paznokcie masz cudowne ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale on jest pieknie nasycony, kreseczka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor super, ale rzeczywiście tylko kolor. A próbowałaś połączenia duraline Inglota z cieniem? Ewentualnie eyelinery w żelu Inglota, ale szybciej wyschną w opakowaniu niż się uda je zużyć. Szczególnie tak oryginalny kolor:)
    Przy okazji komentarza, zapraszam Cię na konkurs makijażowy Hair Trendy - do wygrania publikacja w tym magazynie. Więc szczegółow znajdziesz u mnie - zachęcam do wzięcia udziału :) Albo do podesłania kreatywnym koleżankom - im więcej osób się o nim dowie, tym ciekawiej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, próbowałam ale nigdy nie udało mi się uzyskać aż tak mocnego koloru. Inglot niestety nie ma takiego koloru w żelowych eyelinerach, jest jedna ładna niezapominajka, ale to zupełnie inna bajka. I faktycznie wysychają strasznie szybko!
      Dzięki!

      Usuń
  11. kolor linera strasznie mi się podoba, a paznokcie jeszcze bardziej, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pazurki!

    Wczoraj oglądałam takie śliczne kredki w Inglocie. Żałuję, że nie kupiłam czegoś niebieskiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski latem jakoś lepiej się nosi, przynajmniej mi:). Ciekawa jestem czy mówisz o tych nowych automatycznych kredeczkach:)

      Usuń
  13. Ciekawy mani :)

    Liner no cóżnie nadaje się w takiej sytuacji, ale kolor faktycznie może zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Twoim kolorem włosów wygląda rzeczywiście zabójczo.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne paznokcie! szkoda, że taki słaby ten eyeliner,bo ma piękny kolor :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Paznokcie świetne.
    A liner - może z Sephory? Chociaż odcień może być ciut inny, ale na pewno jest intensywny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słomko, muszę zerknąć do sephory! Szkoda, że przeczytałam twój komentarz dopiero teraz, bo akurat dzisiaj byłam w sephorze;)

      Usuń
  17. pazurki mi sie bardzo bardzo podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, bo zapowiadał się idealnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieeeeem, gdyby miał lepszą trwałość byłby hitem, bo dostępny stacjonarnie, tani i ten piękny odcień.

      Usuń
  19. paznokcieeee <3

    kolor eyelinera fajny, szkoda, że kiepski :(

    OdpowiedzUsuń
  20. piekny kolor eyelinera. daj znac jak znadziesz cos w podobnym kolorze ale o lepszej trwalosci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dostanie mu się wtedy osobna recenzja;)

      Usuń
  21. mani super :)
    co do eyelinera, szkoda ...

    OdpowiedzUsuń
  22. paznokcie piękne :)
    szkoda, że eyeliner się nie sprawdził, nie wiem, czy dobrze kojarzę, ale chyba Golden Rose miało różne kolory w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się będzie przyjrzeć, dzięki!

      Usuń
  23. kolor piękny i świetnie się komponuje z różowymi włosami ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem fajnie, choć jak dla mnie to trochę może zbyt mocno z kolorem włosów kontrastuje, przy stonowanym kolorze włosów też fajnie "razi" ;)

      Usuń
  24. Sam kolor mi się bardzo podoba, interesujący. Niestety szkoda, że się tak kruszy, to zdecydowany minus. Piękne pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kolor linera piękny!!

    jejku, paznokcie są rewelacyjne!!! ;)

    pozdrawiam i zapraszam, M. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. oo ale piękny kolor..a paznokcie mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie są super, przypominam że nie ja robiłam:D.

      Usuń
  27. mi się ten liner kompletnie nie podoba.. bardzo nie lubię kolorów na twarzy, które są tak nienaturalne, czułabym się jak klaun, czy jak na balu przebieranców.. ale oczywiście to mój delkiel inne dziewczyny pewnie lubią eksperymentować. :)
    Paznokcie są boskie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko to właśnie kwestia gustu, ja lubię klauniaste kolory, nawet bardzo lubię...;)

      Usuń
    2. przyznaj się że klauny lubisz

      Usuń
    3. myślalam, że właśnie się przyznałam :D

      Usuń
    4. uwierz, że czasem żałuję przy takim wyborze na tynku, że jestem ograniczona.. ale co zrobić, może mi minie.. nienawidziłam neonów.. wczoraj jeden pokochałam:D

      Usuń
  28. rzeczywiście kolor piękny, ale nietrwały eyeliner wkurza mnie znacznie bardziej niż osypujący się tusz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Tusz, który trochę się osypuje nie robi takiej katastrofy jak eyeliner!

      Usuń
  29. fantastyczny kolor :) idealny na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Technic ma eyeliner w żelu w kolorze 'electric blue', ma swoje wady, ale w użyciu jest o wiele przyjaźniejszy od tego ;) Polecam bo cena niska a nie jest łatwo trafić na lepszy eyeliner w takim kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Chyba nawet widziałam kiedyś na allegro też liner, zwrócił moją uwagę.

      Usuń
  31. Szkoda, że jakość jest tak beznadziejna - kolor jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  32. Idealna kreska <3
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko pięknie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja polecam eyeliner z sephory- sa ladne kolorki i jest taki liner w odblaskowym bardzo intensywnym kobaltowym kolorze- FANCY BLUE- boski kobaltowy ;) ja jestem zadowolona, wykonczenie matowe i dlugo sie trzyma nawet i bez bazy ;) aplikator wygodny i kryje przyzwoicie ;) prosze zobacz sobie testerek w sephorze - warto;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za radę! Na pewno mu się przyjrzę, bo zapowiada się świetnie - intensywny, matowy i dobra trwałość... to może być to czego szukam:)

      Usuń
  35. Świetny kolorek :) śkoda, że taka lipa z trwałością "

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolor linera jest obłędny, taki wyrazisty, ale trwałość bezwzględnie go dyskwalifikuje, a szkoda, bo jest niezwykle efektowny.

    Pazurki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję.. Czasem go używam, jeśli wiem że nie będę musiała go nosić od samego rana do nocy, bo kilka godzin jkoś wytrzyma..

      Usuń
  37. Ja miałam kiedyś bodajże z wibo eyeliner i był jakościowo taki jak Twój.. aktualnie mam żelowy z Catrice i jest boski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ten z Catrice to czarny czy niebieski?

      Usuń
  38. Trochę roboty przy paznokciach chyba było? ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. golden rose! mają :))) piękne oczy..

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny ten niebieski liner....!

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj dla mnie za mocny kolorek, a pazurki przepiękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. O kurka, że jej się tak chciało te paznokcie malować, podziwiam wytrwałość :>

    OdpowiedzUsuń