środa, 12 czerwca 2013

Owocowy Projekt: Orange

Drugi tydzień owocowego projektu to pomarańcze! Tym razem nie miałam pomysłów i stanęło na takich uproszczonych pomarańczach malowanych farbkami akrylowymi. Bazą został Mexico Kobo, który wkrótce pokażę i błyszcząca lakierowa “mgiełka” Wibo Express Growth 453.

DSCN9777

DSCN9772

DSCN9768

i_love_fruits_poster_by_vampirejaku-d3jzppk

A za tydzień cytrynki :)!


Sensique 14 czerwca wprowadza pięć limitowanych kolorów lakierów:

sensique nowe

Ładne? Dla mnie ładne, wszystkie kolory mi się podobają ale jednak są dość zwyczajne. Mam wrażenie, że dawniej limitowane kolekcje Sensique były ciekawsze. Lakiery będą kosztować 5,99zł a dostępne oczywiście w Naturze.

52 komentarze:

  1. Świetne zdobienie! Też zrobiłam dziś pomarańczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dawaj na bloga, bo widzę że jeszcze nie ma:D

      Usuń
  2. świetnie Ci wyszły te pazurki :)
    a co do lakierów sensique to wszystkie kolory są świetne, ale ten mojito i blueberry cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blueberry tak, tak! Bardzo ładny fiolecik, choć niezbyt oryginalny.

      Usuń
  3. Zdobienie śliczne, ale bardziej podoba mi się lakier bazowy. Ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyszło, takie nowoczesne pomarańcze:) Kolory, szczególnie baza cudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie powiem, ciekawe. Ale nie wiem dlaczego bardziej kojarzą mi się z mandarynkami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają coś z mandarynek:D Te cząstki takie mandrynkowe chyba ;)

      Usuń
  6. piękne w swojej prostocie mani ;) uwielbiam minimalizm! a mgiełka jeszcze dodaje uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta mgiełka jest świetna, to był dobry zakup:)

      Usuń
  7. ooojej jakie pięknie masz pazurki!!! ;) pozazdrościć ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Te czarne obramowania jakoś mi nie pasują do pomarańczy :) Tak wiem czepiam się :P Wybacz :* Ten Kobo pokryty mgiełką bardzo fajnie się komponuje z tymi pomarańczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się właśnie takie graficzne pomarańcze z czarnymi obramowaniami bardzo podobają, jest oryginalnie :D

      Lakiery Sensique bardzo ładne i bardzo wtórne.. mam w podonych odcieniach inne, więc żadnen mnie nie interesuje ani trochę - słabo jak na limitkę :/

      Z żółtym piaskiem Baltic Sand trudno powiedzieć - jak Ci nie przeszkadzają lekko prześwitujące końcówki to nie potrzeba białego pod spód, tym bardziej, że tylko przy pewnym oświetleniu prześwitują. Mi taki pasuje :)

      Usuń
    2. Hehe zależy co się komu podoba:). Dobrze mi się nosiło ten wzorek, bo lubię takie konstrastowe, rzucające się w oczy chociaż na początku też mi ta czerń jakoś nie pasowała;).

      Kolory są bardziej jak z kolekcji stałej niż limitowanej, po limitkach spodziewam się czegoś więcej, unikatowych kolorów..ale może chcę zbyt wiele;).

      Hmmm w takim razie chyba położę jedną cienką warstwę takiej półkryjącej bieli, bo prześwitujące końce mnie irytują na moich paznokciach.

      Usuń
  9. od razu nabrałam ochoty na sok pomarańczowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. trochę mi przypominają motylki : D bardzo fajne, miło się patrzy : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, jak zdobienia w stylu "skrzydła motyla" ;)

      Usuń
  11. Baza piękna! cały mani po prostu cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje pazurkowe prace :) Przepiękne pomarańczki :) A lakiery masz rację, dość zwyczajne ale trafiają w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna kolorystyka mani a ta mgiełka pasuje rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi tam się podobają, ciekawie to wygląda z tym obramowaniem - takie graficzne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomarańcze apetyczne. Na lakiery z sensique raczej się nie skuszę, bo wszystkie kolory już mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie..mogłoby się Sensique bardziej postarać i wypuścić kolekcję odcieni jakich nie mamy w swoich zbiorach;))

      Usuń
  16. Bardzo śliczne wzorki! ^^ Super Ci wyszły! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne te pomarańczki, takie soczyste :)

    OdpowiedzUsuń
  18. te słoneczka paznokciowe mogłaś zrobić jako pomarańcze

    OdpowiedzUsuń
  19. Fenomenalne! Świetne zdobienie :) Piękne połączenie lakieru Kobo z mgiełką Wibo, no szał po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Te lakiery Sensique faktycznie przeciętne ;/ szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja z Wibo express growth mam lakier, który wygląda bardzo podobnie, jak te połączenie, które użyłaś jako bazę - nr 479, tylko ten którego Ty użyłaś na Mexico ma więcej drobinek :)
    Uroczy jest ten owocowy projekt i taki wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń