sobota, 8 czerwca 2013

Paskowe skittlesy

Skittlesy ale w paski ;). Lubię takie proste, paskowe wzorki ale chyba wolę kiedy bazą jest ten sam lakier, a nie różne kolory jak tym razem. Poza tym równo i gęsto rozłożone paski zabierają sporo czasu (a dokładnie naklejanie taśmy jest czasochłonne) więc prędko powtórki z rozrywki nie będzie ;).

Używałam jak zawsze cieniutkich tasiemek do zdobienia paznokci, są dla mnie najlepsze. Potem czarny lakier – odklejenie taśmy i to wszystko. Takie śmieszne wyszły ;).

DSCN9715

DSCN9709

DSCN9718

DSCN9719

77 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię za cierpliwość i dokładność. Mnie coś by trafiło już pewnie przy pierwszym paznokciu, więc wolę nie ryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć odpowiedni nastrój do takich wzorków:D

      Usuń
  2. zazdroszczę cierpliwości :) ale bardzo mi się pazurki podobają, skojarzyły mi się z latami 80-tymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, faktycznie takie lata 80 :D

      Usuń
  3. Śliczne :) gratuluję cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę kupić w końcu tą taśmę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne , bardzo mi się podobają , ale sobie raczej takich nie zrobię , bo nie mam cierpliwości ;p ;)

    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Paznokcie pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny efekt i jaka precyzja wykonania! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pracochłonne ale efekt to wynagradza ;)) Piękne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Kochana, gdzie kupujesz takie cieniutkie tasiemki do paznokci? I w jakiej cenie? Będę wdzięczna za radę, bo sama też bym chciała gdzieś takie dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Na ebayu, tam wychodzą najtaniej, około 2-4 $ za 12 kolorów.

      Usuń
  10. Super! Robiłam ostatnio paznokcie w cukierkowe paseczki ale odechciało mi się już przy trzecim palcu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt jest wręcz idealny! Strasznie mi się to podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie precyzyjne paseczki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się na granatowej bazie. Ale za cierpliwość i dokładność niesamowicie Cię podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie wyglądałyby wszystkie na granatowym lakierze:). Dzięki!

      Usuń
  14. Fajne :) może nie na co dzień, ale fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne, bardzo starannie wykonane, wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny i efekt i podziwiam za cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cóż za precyzja! Ślicznie wyglądają ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, takiej wersji jeszcze nie widziałam :p wyglądają świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowicie musiałaś się napracować nad tym mani - sama często bawię się paskami i nakładanie po 3 paski na paznokieć czasem spędza mi sen z powiek a co dopiero taka ilość - jednak efekt wart zachodu, mi się bardzo podoba w takiej kolorowej wersji.
    Podziwiam za tak równe rozmieszczenie pasków i estetyczność tego mani to w nim jest najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się że Ci się podoba:). Efekt jest niezły ale jak dla mnie równie fajne efekty dają tasiemki poprzyklejane w różne strony, nieraz pokazywałam takie wzorki na blogu - a przy okazji robi się je pięć razy szybciej ;)

      Usuń
  20. nie wiem jak Ty to robisz, że tak mocno błyszczą Ci pazurki, jaki Top używasz? Chętnie go sobie kupię! :D

    Efekt jest fajny, ale też wolę aby kolor pod spodem był taki sam na każdym paznokciu, paski dają już wystarczającą atrakcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że to kwestia światła. Mam nową lampę, która bardzo mocno odbija światło na powierzchni lakier i wydaje mi się, że w tym rzecz.

      Usuń
  21. Świetnie Ci wyszło, gdzie można kupić takie tasiemki?

    OdpowiedzUsuń
  22. są IDEALNA! Gratuluję pięknego wykonania. Cóż to za tasiemki? Skąd je wziąć, ile kosztują, i dlaczego tak drogo? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie, że tanio:D! Można kupić je na ebayu, tanio wychodzą około 3$ często z darmową przesyłką, wystarczy wpisać "nail tape" i znaleźć na ebayu najlepszą ofertę.

      Usuń
  23. takie wesołki z nich, super są :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale fajne :D kolorowe pszczółki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglada to nieziemsko, w zyciu nie mialabym do tego cierpliwosci, a o precyzji nie wspomne ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. pierwsze co pomyślałam to naklejki gotowe, ale znając Ciebie nie poszłabyś na łatwiznę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha:D naklejki też nie są złe ale nie ma to jednak jak wzorki "od ręki";)

      Usuń
  27. podziwiam cię ,że ci się chciało :P fany efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Joasiu ;)Podziwiam,że tyle pracy włożyłaś w ten manicure,ale chyba było warto,bo efekt jest świetny,bardzo pomysłowo :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. wow-manicure wyglada perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  30. A gdzie można dostać takie tasiemki? Bo ja kiedyś cięłam zwykłą taśmę i zajęło mi to wieki... Plus linie były nie równe... -.-
    U Ciebie efekt jest bardzo ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne te paski :D na pewno były bardzo pracochłonne, ale wyglądają super, a z tym skittlesowym tłem bardzo wesoło ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. masz piękne dłonie i obłędne paznokcie! idealny kształt i długość, jak dla mnie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bosko to wygląda :D takie równiutkie wszystko :D muszę dorwać jakoś tą tasiemkę :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba by mi się nie chciało :P ale pewnie spróbuje hehe od taka kobieca logika. Wygląda to pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  35. O wow, paski są idealne. Zazdroszczę umiejętności, wyczucia i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super to wygląda
    http://daruniunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem pod wrażeniem wykonania! Samą kolorystykę widziałabym nieco inaczej, ale w życiu bym nie powiedziała, że są to zdobienia wykonane ręcznie! Pytanie, czy ta taśma jest taka fajna w użyciu, czy bez zdolności się nie obejdzie? :)

    OdpowiedzUsuń