poniedziałek, 10 czerwca 2013

Rimmel Salon PRO – Reggae Splash

Drugi odcień z nowej serii Salon Pro jaki mam do pokazania to Reggae Splash. To jeden z kolorów zaprojektowanych przez Kate Moss jakby kogoś to interesowało ;).

Reggae Splash to naprawdę ładna, rozbielona brzoskwinka. Pastelowy ale jednocześnie soczysty i zauważalny. Bardzo podoba mi się ten odcień i myślę, że wielu osobom może przypaść do gustu, bo jest “lekki” i wiosenny. Trochę mniej podoba mi się krycie, lakier potrzebuje trzech warstw i nie jest to takie całkowite, maksymalne krycie. Nie jest to oczywiście żadna tragedia ale mogłoby być lepiej. Jeśli lubicie szerokie pędzelki to pewnie będziecie zadowolone;).

DSCN9646

DSCN9645

DSCN9644

DSCN9650

50 komentarzy:

  1. Cudowny odcień.. uwielbiam takie brzoskwiniowe tony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, wolę brzoskwiniowe lakiery niż koralowe:)

      Usuń
  2. Trochę się trzeba z nim namachać. Ale kolor jest piękny i bardzo apetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że kolor jest wart zachodu:). Ale do ideału mu brakuje..

      Usuń
  3. Przepięknie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się! Właśnie na taki kolor poluję :-)
    Szkoda tylko, że potrzebuje aż 3 warstwy! :O
    No i na marginesie, śliczne pazurki! Ja moje "zapuszczam", ale coś rosnąć nie chcą :-/ Stoją w miejscu -.-
    Wrrr ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie jasne odcienie niestety zwykle kryją gorzej, więc w sumie nie odstaje od średniej przeciętnej.
      No to życzę powodzenia w zapuszczaniu:)! Moje szybko rosną na odżywce Eveline 8w1 ale wielu osobom wyrządziła więcej szkody niż pożytku także nie polecam i nie odradzam ;).

      Usuń
  5. Ja chyba skusze się na niego bo prezentuje się świetnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny, ładny:). Delikatny i na pewno znajdzie wiele fanek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje - jest jednocześnie niepospolity ale też uniwersalny, taki pasujący do wszystkiego;)

      Usuń
  7. Slicznie wyglada :)) bardzo wiosennie :) ostatnio widzialam promocje na nie w ROSS jesli nadal bedzie to chyba sie skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Twoich paznokciach wygląda ok, ale na innych jakoś niezbyt mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm może to kwestia kształtu płytki albo inne zdjęcia były w złym świetle?

      Usuń
  9. kolor idelany na ciepłe dni i plazowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie ciepłe dni by się przydały, bo ostatnio leje i leje...

      Usuń
  10. Niestety jest to kolor, który totalnie mi nie pasuje - moje dłonie sprawiałyby wrażenie wręcz sinozielonych :( a wielka szkoda, bo sam kolor jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm jak tak patrzę na moje zdjęcia to wydaje mi się,że u mnie chyba trochę podbił czerwone tony jak chodzi o kolor skóry.

      Usuń
  11. świetny lakier, ładnie wygląda na Twoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny, cudny, fantastyczny! jeśli chodzi o Rimmel Salon Pro, to wykupiłabym wszystkie! :D pięknie wyglądałby z matowym top coatem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne są kolory z tej serii, dziś rzuciłam na nie okiem w rossmannie;).

      Usuń
  13. Przepiękny kolorek, mam podobny z limitowanki essence

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam i bardzo lubię, głównie w połączeniu z miętą na innych paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dobra myśl - to idealny partner dla miętowego lakieru:D:D

      Usuń
  15. Mialam go dzis w reku i odlozylam, ehh. Wracam po niego koniecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe też robię czasem kilka podejść do jednego lakieru;))

      Usuń
  16. Kolor to mój ideał, ale na moich paznokciach tak ładnie nie wygląda :P strasznie mnie rozczarowało to że trzeba milion warstw nakładać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Skusiłam się niedawno na niego, ale jestem trochę zawiedziona kryciem, a może bardziej smużeniem. Na razie walczyłam z dwiema warstawmi i efekt był mizerny, ale to była ledwo próba. Mam nadzieję, że 3 warstwy i wysuszacz dadzą lepszy efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny kolor :) ale nie przepadam za grubymi pędzelkami

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie wygląda i kolor ciekawy, ale nie lubię takich na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeden z najpiękniejszych kolorów lakierów jaki w życiu widziałam <3

    OdpowiedzUsuń
  21. jaki cudowny kolor :) lubię takie kolory, szczególnie latem, pasują do opalonej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolor;) Nie mam jeszcze lakierów z tej serii;(

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie by nie prezentował się tak ładnie ehhhh

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor śliczny, lubię takie morelowo-brzoskwiniowe odcienie, ale jeszcze nie znalazłam ideału.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny odcień ma ten lakier, bo z jednej strony to taka właśnie rozbielona brzoskwinka, ale ma podtony, które robią z niej pastelowego neona, jakkolwiek nielogicznie to brzmi :D Już dziś byłam pewna, że przestałam chorować na lakier w tym odcieniu, ale chyba zmieniam zdanie, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń