poniedziałek, 17 czerwca 2013

Sensique 162

Niestety ale mojemu aparatowi należy się WIELKA KARA za te zdjęcia. Starałam się dobrze uchwycić odcień, próbowałam zrobić zdjęcie w różnym świetle, poprawiałam odcień w programie, ale to ciągle nie jest taki kolor jak w rzeczywistości. Naprawdę lakier jest zdecydowanie mocniej zielony.

Tym razem lakier marki Sensique. 162 to podstawowy, czysty odcień. Jest dosyć ciekawy, bo w moim odczuciu to kolor leżący dokładnie między niebieskim a zielonym. Nie mogłam się zdecydować czy to już niebieski..czy jeszcze zielony.. pytałam nawet innych i zdania były podzielone! Jak tak oglądam sobie teraz zdjęcia biżuterii to dochodzę do wniosku, że to kolor turkusu.. tego bardziej zielonego ;).

Moim zdaniem opakowania lakierów Sensique nie powalają..nie zachęcają do zakupu, mnie osobiście wręcz odstraszają. Za to jakość tego lakieru jest naprawdę świetna, ma idealną konsystencję, zero smug, doskonale się rozprowadza. Krycie przy pierwszej warstwie było już bardzo mocne. Jest lepszy niż niejeden drogi lakier. Szczerze mówiąc gdyby ktoś zasłonił mi opakowanie to nie wpadłabym na to, że tak dobry lakier może pochodzić z tak taniej marki (i tak brzydkiej buteleczki;)) mimo, że lubię właśnie te tanie lakiery i sporo z nich jest całkiem w porządku. Trwałość też okazała się zadowalająca a pędzelek bardzo wygodny. Odcień 162 ma ode mnie wielkiego plusa za jakość. No to zapraszam na serię zdjęć okropnie przekłamanych pod względem koloru.

DSCN9787

DSCN9791

DSCN9795

DSCN9799

DSCN9800

Jest to kolejny lakier z Lakierowego Boxa, który dostałam od Polskich Lakieromaniaczek :).

Baner Projekt

 

A skoro dziś było o lakierze Sensique.. to pokażę Wam pięć nowych lakierów tej marki, które do mnie dzisiaj przyleciały:). To kolekcja limitowana, o której pisałam niedawno. Kosztują 5,99zł. Zastanawiam się który wypróbować pierwszy hmmm…. :)

DSCN9880

43 komentarze:

  1. jak u Ciebie będę to mu zrobię kare

    OdpowiedzUsuń
  2. łał nnie kubie tej firmy własnie za jakosc, to mnie zadziwiłas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w sumie sporo lakierów Sensique i są różnej jakości w zależności od koloru choć generalnie je lubię. Ten konkretny u mnie sprawdził się znakomicie, ale z innymi kolorami to już zależy.

      Usuń
  3. Faktycznie kolorek wyszedł troszkę zakłamany. Ale tak to jest z aparatami. Ja też czasami tak mam - nie wiadomo jakbym się starała to i tak koloru nie uchwycę :) Ja miałam podobnie jeśli chodzi o lakiery z tej firmy - zawsze odstraszały mnie ich buteleczki - kojarzą mi się z taką tandetą i lakierami z bazarku :D Jednak jakość jest świetna tym bardziej za tak niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle kolory lakierów wychodzą mi podobnie do rzeczywistych ale kurczę, ten się zawziął!
      Mi kojarzą się z właśnie tanio i kiepsko, a tu proszę, zawartość potrafi zaskoczyć. Wiele lakierów Sensique naprawdę polubiłam choć nie zapowiadały się szczególnie;)

      Usuń
  4. kurczę...ja widzę niebieski jak nic; ciekawam jak wyglada w rzeczywistości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor, a z tej limitki wypróbowałabym ten różowy?! albo miętę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy na paznokciach będzie równie ładny:)

      Usuń
  7. Pierwszy granat lub ten środkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie no jaka kara ;) zdjęcia są świetne a kolorek przepiękny no i te paznokcie achh...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wiem, że wygląda całkiem fajnie ale chodzi o to, że w rzeczywistości różni się i to nie jest mała rożnica niestety :(

      Usuń
  9. może i ciężko było uchwycić kolorek ale tak czy siak tutaj wygląda on pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. mnie ten kolor bardzo się podoba, w każdym świetle wygląda tak samo

      Usuń
  11. niesamowity kolorek <3 uwielbiam lakiery tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie to niebieski ;d
    nie ważne jaki kolor, ważne, że ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie cierpię jak aparat przekłamuje kolory, marzy mi się taki, który po prostu zrobi zdjęcie takie - jakie ja je dosłownie widzę ;-) Mimo wszystko kolorek piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym tego chciała. Zwykle aparat robi focha na czerwienie i fiolety a tu na zieleno-niebieski dla odmiany..

      Usuń
    2. W sklepie dla fotografów, można jeszcze kupić specjalną białą płytkę, dzięki której pobiera się balans bieli - ponoć pomaga, jednak niestety nie próbowałam.

      Usuń
    3. Nie jestem fotografem ale na moje oko to jest bezsens - chyba większość aparatów ma opcję ręcznego ustawiania balansu bieli i ja również z tego zawsze korzystam przy robieniu zdjęć, ale nie potrzebna jest specjalna płytka tylko po prostu biała kartka papieru:). Oczywiście to jakiś super profesjonalnych sesji możliwe, że istnieją białe płytki o odpowiednio białym odcieniu bieli:D ale na takie potrzeby jak moje (i moje amatorstwo) biały papier wystarcza.

      Usuń
  14. skocze do natury przyjrzec sie blizej tym lakierom bo zazwyczaj nie zwracalam na nie uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam z tej serii lakiery u mnie się długo utrzymują

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mialam nigdy lakieru z ich firmy ;D bardzo ladny kolor i swietne paznokcie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Polecam wypróbować, bo nie są drogie:)

      Usuń
  17. mam takie samo odczucie jeśli chodzi o ich buteleczki :)
    dlatego początkowo nie zwracałam uwagi na te lakiery.

    ten turkus bardzo przyjemny, ale mam już podobny więc raczej sobie daruję.
    u mnie recka Mojito, czyli tej środkowej mięty, jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeden z piękniejszych odcieni niebieskiego, jakie widziałam :) Śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny kolor ;) Prawdziwe cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny odcień niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet taki przekłamany jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super odcień, uwielbiam takie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny jest :) na zdjeciu z buteleczka widać, ze jest to turkus.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny lakier i śliczne paznokcie, co tu dużo pisać :p

    OdpowiedzUsuń
  25. Butelki Sensique trącą myszką co najmniej. Niby nie są złe, ale mam przy nich takie "łeee" ;>
    Dla mnie ten kolor na paznokciach ma jednak więcej niebieskości, zupełnie inaczej dla mnie wyglądał niż w butelce, chociaż zdjęcia tego nie pokazały O.o

    OdpowiedzUsuń