środa, 5 czerwca 2013

Vipera Bambini 35

Strasznie rzadko widuję lakiery/kosmetyki Vipera, ale ostatnio w jednej drogerii natknęłam się na koszyczek uroczych mini-lakierów Bambini. Wzięłam na próbę odcień różu, który bardzo lubię – złamany nieco fioletem. Ryzyko było niewielkie, bo lakier kosztował niewiele ponad 3zł.

Ten odcień to prawdziwy dziwak.. W świetle sztucznym wygląda jak w buteleczce, widać te fioletowe tony. Za to w świetle dziennym wydawał się o wiele jaśniejszy, prawie neonowy i zdecydowanie cieplejszy, pierwszy raz miałam taki przypadek z lakierem! Nosiłam go dosyć długo, bo bardzo mi się spodobał. Szkoda, że nie kryje trochę lepiej, potrzebował trzech warstw.

DSCN9596

DSCN9582

DSCN9581

DSCN9597

36 komentarzy:

  1. Za 3 zł można mu wybaczyć to krycie, bo kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie maluszek, ale prezentuje się całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny róż! Szkoda tylko, że ma kiepskie krycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie najgorsze ale też nie najlepsze ;)

      Usuń
  4. Wyjątkowy kolor, bardzo mi się podoba :-)!

    OdpowiedzUsuń
  5. I do włosów Ci pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. b. ładny kolor :)
    lakier ma bardzo zgrabną buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ma ładny kolorek, uwielbiam róże : D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba go miałam, ale poleciał na wymianę. Na moich paznokciach strasznie długo schnął...

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie nie mój kolor. ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo cukierkowy, srednio moj ale ujdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na zdjęciach ten fiolet widać :)
    Ja mam jakiś jasny z tej serii, ale jeszcze nie używałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są takie lekko fioletowe nuty. Mi kolory z tej serii wydawały się dosyć przeciętne, a że jakość nie powala to już więcej nie kupię;)

      Usuń
  12. nazwa bardzo pasuje do tego koloru :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ma bardzo podobne wykończenie do lakieru jaki ostatnio kupiłam (granacik z nieznanej mi firmy - 4 grube warstwy i dalej prześwity :/). Za 3zł można ryzykować, a kolorek fajny, pasuje do Twoich włosów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe to prawda;)
      Dla mnie trzy warstwy są do przeżycia, ale cztery to już trochę zbyt wiele jeśli kolor jest przeciętny..

      Usuń
  14. Podoba mi się to ostatnie zdjęcie. Ciekawie prezentowałby się z takim satynowo-matowym wykończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On właśnie momentami (w dziennym świetle) wydawał się satynowy, a w sztucznym świetle mocniej błyszczący.

      Usuń
  15. Śliczny lakier, bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wygląda na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń