czwartek, 22 sierpnia 2013

Piaskowy Paese 323

Na dziś lakier, który jest niezwykle oryginalny. Daleko mu do słodkich i dziewczęcych pasteli :). To ten typ lakieru, który można kochać albo nienawidzić, z pewnością nie każdemu się spodoba i ja to doskonale rozumiem ;).

Lakier przywędrował do mnie od Polskich Lakieromaniaczek w sierpniowym Lakierowym Boxie, wraz z innymi lakierami Paese. Z początku myślałam, że to zwykły kremowy lakier (tak wygląda w buteleczce), dopiero informacja na stronie producenta mnie oświeciła, że to lakier teksturowy. Moim zdaniem producent powinien w jakikolwiek sposób zaznaczyć to na buteleczce, wystarczyłby maleńki dopisek na etykietce. Buteleczka ma 9ml a sam lakier standardowe krycie (dwie warstwy), czas schnięcia jest przeciętny.

Kiedy trafił w moje ręce pomyślałam, że będzie z tego miłość, bo uwielbiam dziwaczne kolory lakierów i odcienie uważane często za zgniłe czy brzydkie ;). Po pomalowaniu paznokci nie byłam jakoś przekonana.. wydawało mi się, że piaskowy efekt jest zbyt słaby i paznokcie z daleka wyglądają nieatrakcyjnie. Jednak po kilku godzinach noszenia lakieru zmieniłam zdanie. Jest fantastyczny i bardzo oryginalny! Kolor to takie zimne khaki. Wygląda trochę jak mech, trochę zamszowo, bardzo ciekawie. Bez problemu wyobrażam sobie taki lakier na paznokciach modelek na wybiegach na ten sezon jesienno-zimowy :D.

DSCN1274

DSCN1272

DSCN1276

DSCN1275

DSCN1278

DSCN1280

Baner Projekt

No to jak, cudo czy okropieństwo :D?

 


A jeśli jesteście ciekawe jaki mani nosiłam w ostatnim czasie to zapraszam na blog Nilakier, Patrycja jest twórcą tego ślicznego zdobienia :))

108

61 komentarzy:

  1. tak mi się militarnie kojarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo! :) dziewczyna z woja!

      Bardzo ładny kształt paznokci Kleo. Zdecydowanie bardziej mi się podobają niż wcześniejsze ostre migdałki :)

      Usuń
    2. Też miałam militarne skojarzenia:).

      Lajfstyle, dzięki, fajnie że taki kształt Ci się podoba:D.

      Usuń
  2. Kolor wygląda ciekawie, chociaż jest trochę smutny

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, widzę, że teraz wszystkie firmy wypuszczają piaskowe lakiery. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, piaskowce opanowały lakierosferę ;D

      Usuń
  4. nie podobają mi się u mnie takie odcienie zieleni na moich paznokciach, ale ten chętnie bym sobie kupiła :))

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się podoba taki zamszowy mech ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to drugie zdobienie jest mega! Chętnie bym zobaczyła jak powstało.

    A kolor tego piasku średnio mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdobienie do zobaczenia na blogu Nilakier (podałam tam link:)), powstało przez naklejanie tasiemek do zdobień warstawami (taśma-lakier-taśma-lakier).

      Usuń
  7. piasek jakoś mi się nie podoba;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor śliczny, lecz w piaskach nie gustuję :( Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna ta piaskowa oliwka :D
    a mani śliczne, rzadko spotykane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w piaskach ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowny!! Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie podoba mi się za bardzo ten kolor.. mani świetne to kraciaste:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdobienie bardzo ładne,ale lakier nie moje gusta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na tyle specyficzny, że nie trafi do każedgo:)

      Usuń
  14. Klor lakieru piaskowego do mnie nie przemawia, za to zdobienie super!

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm bardzo oryginalny kolor :) mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor zupełnie nie mój :P co do informacji o piaskowym wykończeniu zgadzam się w 100%... dwa razy byłam ostatnio przy stoisku Paese i zastanawiałam się gdzie te piaski? A tu się okazuje, że trzeba brać chyba w ciemno..:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie.. albo w drugą stronę - ktoś może kupić sobie taki lakier, bo kolor mu się spodoba a tu potem psikus fakturowe wykończenie.

      Usuń
  17. Dla mnie cudo ;) podobają mi się zielone piaski ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny, takie jesienne klimaty. Kolor zdecydowanie niebanalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że jesienią będzie się go świetnie nosiło:)

      Usuń
  19. ciekawy odcień, ale efekt piasku tutaj nie do końca mi pasuje, chyba wolę te brokatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktura jest okropna według mnie i to pomimo wielkiej miłości do piasków... ale odcień nawet do mnie przemawia :) co mnie dziwi :P chciałabym taki kremowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość osób woli jednak brokatowe piaski z tego co zauważyłam:). Podobny kremowy jest z Colour Alike - Dżi Aj Dżejn. H&M też ma coś trochę podobnego, ale ciut jaśniejszy i nie tak chłodny - Hunt Me Down. Dzisiaj widziałam też zielenie w tym stylu na wyspie Flormaru:)

      Usuń
  21. dla mnie cudo, też lubię takie dziwaczne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  22. masz idealne paznokcie, na takich każdy wygląda świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa teksturka, kolor bardzo ładny, nietypowy, widzę go oczami wyobraźni na moich pazurzyskach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny i oryginalny ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też lubię dziwaczne kolory lakierów, ale ten jest bardzo dziwaczny. Choć kojarzy mi się "pleśniowo" to jednak ma coś w sobie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha wiem, jest naprawdę dziwaczny przez tą fakturkę. I faktycznie kojarzy się pleśniowo;).

      Usuń
  26. Zdecydowanie nie mój kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdyby lakier był kremowy to byłby cudny. Piaski mi się przejadły :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsze, co pomyślałam, kiedy go zobaczyłam to: "Taki brzydki, że aż ładny." :D Podoba mi się u Ciebie, acz nie widziałabym go niestety na swoich pazurkach...

    OdpowiedzUsuń
  29. Aż mi wstyd,bo chyba nie mam ani jednego piaskowca.. :<
    Ten mi się strasznie podoba,kolor w moim stylu!


    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piaski są super, ja późno się za nie wzięłam, ale mocno polecam:)

      Usuń
  30. super, dobrze że są też piaski w nietypowych odcieniach :) a ten jest dla mnie w sumie mało brzydalowaty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, bardziej brzydalowate są te wpadające mocniej w ciepłe tony:)

      Usuń
  31. Zdecydowanie na tak :) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  32. faktycznie faktura bardzo delikatna, troszkę inna niż w moim piasku od paese, może to dlatego, że mój posiada drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten twój przypomina mi trochę piasek Baltic Sand z Lovely:)

      Usuń
  33. piaski mi się podobają, ale ten kolor jednak aż za dziwny dla mnie :D ale najważniejsze, że Tobie się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Kocham piaski, kocham zieleń.. Czego chcieć więcej?? :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolor wyglada pieknie, mam go na paznokciach, ale co wazniejsze to trzyma sie baaardzo długo, nie sciera, nie odpryskuje...cud-malina. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń