piątek, 9 sierpnia 2013

Sensique 169 Bluberry Cookies

Liliowy fiolet z nowych, letnich lakierów Sensique. Bluberry Cookies ma kremowe wykończenie i mimo dobrego krycia (dwie warstwy wystarczają w zupełności) wygląda na paznokciach lekko i w moim odczuciu odrobinę “żelkowo”. Dla mnie to wrzosowy, pastelowy fiolet, w świetle dziennym wypada zdecydowanie chłodniej niż w świetle sztucznym. Lubię takie kolory:).

Podobnie jak pozostałe lakiery z tej letniej kolekcji, Bluberry Cookies całkowicie zadowolił mnie pod względem jakości.

DSCN0955

DSCN0957

DSCN0958

DSCN0960

Pokazałam Wam wszystkie lakiery z tych nowych, letnich odcieni Sensique oprócz niebieskiego, który miałam ale po prostu mi się gdzieś zapodział.. Nie wiem jak to możliwie, pierwszy raz przepadł mi lakier. Najmniej podoba mi się miętowy Mohito, a najbardziej zdecydowanie Sweet Surprise!

sensq

71 komentarzy:

  1. ale piękniś z niego! sweet suprise już mam ( po Twojej notce:D) chyba czas na ten kolorek!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak Sweet Surprise, zadowolona jestes:)?

      Usuń
  2. zgadzam sie, sweet surprise najpiekniejszy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpiękniejszy z całej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweet Surprise i Bluberry Cookies piękne <3 te oba kolorku będę musiała kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, obydwa są bardzo ładne:)

      Usuń
  5. Śliczny ten fiolecik. Mi ostatnio jak kamień w wodę przepadł błyszczyk z Apolcalips... No po prostu zniknął w domu gdzieś..
    A i jeszcze jedno muszę powiedzieć, bo chyba nie pisałam tego wcześniej, robisz przepiękne zdjęcia i świetnie je obrabiasz, podobają mi się zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz zgubiłam lakier.. w kosmetykach zawsze mam porządek, a nie mieszkam w wielkim pałacu żeby coś mogło być nie wiadomo gdzie. Dziwna sprawa;).

      Bardzo mi miło to usłyszeć, zdjęcia to mój odwieczny problem, ciągle się staram żeby były lepsze, dlatego dziękuję:))

      Usuń
  6. wszystkie mi się podobają :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Royal Blue to mój faworyt! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten i Royal Blue, którego jeszcze nie próbowałam - Blueberry Cookies wygląda na paznokciach pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Royal Blue tez jest przepiękny, intensywny :)

      Usuń
  9. O matko, jaki on śliczny! Zdecydowanie najładniejszy z całej 4. A zaraz po nim Sweet Surprise :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny. Lubię takie kolorki :)

    http://for-a-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba ten kolor
    jest naj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faworyt zdecydowany, piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś mistrzynią!! Uwielbiam ten blog i szczerze przyznam, że bardzo często się inspiruje!:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. swet surprice piękny! zapamiętam go sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go kupić jak się lubi takie kolory, szczególnie na promocji:)

      Usuń
  15. fajny :) jakoś tak mi się kojarzy z cukierkami ;) no i miło że tylko 2 warstwy. i masz rację, tak trochę żelkowo wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie dlatego mi się bardzo podoba, lubię jak jasne odcienie są takie trochę żelkowe, bo wyglądają lżej i mniej jak taka korektorowa biel rozrobiona z kolorem:)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Kolekcja całkiem udana, a myślałam że to będą takie nieciekawe, pospolite kolory.

      Usuń
  17. błysk *.*
    niby nic nadzwyczajnego, ale na moje wszystkie lakiery (ok 60szt) chyba ani jeden nie ma takiego połysku

    kolor cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alieneczko, ja robię zdjęcia przy sztucznym oświetleniu, które zawsze potęguje połysk, przy dziennym rozproszonym świetle połysk nie będzie tak mocny.

      Usuń
  18. piękne paznokcie, kolor liliowy najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nazwa genialna, ale chyba kolor powinien być ciemneisjzy, żeby być do niej adekwatny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale nazwy z tej letniej kolekcji ogólnie takie jakieś mało wyszukane;)

      Usuń
  20. Bardzo ładnie wygląda. Polubiłam lakiery z Sensique i ostatnio tylko w nie się zaopatruję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też jestem z nich bardzo zadowolona. Dawniej miałam kilka gorszych jakościowo, ale teraz z Sensique trafiam na same porządne.

      Usuń
  21. takie fiolety kojarzą mi się z opakowaniem milki :) jest śliczny też uwielbiam takie kolory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie milka to jednak ciemniejszy fiolet:D

      Usuń
  22. Kolor cudowny! Taki lekki, delikatny, a zarazem widać ten kolor, no bardzo fajny :) Zapraszam do mnie na makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. poluję na taki lakier :)
    może kupię ten z Sensique właśnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakościowo jest w porządku, więc jeśli Ci się podoba to bierz :D

      Usuń
  24. Ja też lubię takie kolory :) Mi najbardziej właśnie ten przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakoś średnio to mnie przemawia akurat ten kolor, z całej serii jego kupiłabym w ostateczności :) za to pozostałe lakiery naprawdę piękne, szczególnie czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie liliowe fiolety, a najbardziej takie jeszcze trochę jaśniejsze i bardziej różowe:)

      Usuń
  26. I to jest ten kolor po który niewątpliwie sięgnę. Jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi się najbardziej podoba właśnie ten fiolet :)
    Subskrybuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. genialny :) !! i mówi to osoba która niekoniecznie przepada za fioletowymi pazurkami :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładniutki, na twoich paznokciach wygląda cudnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię lakiery tej firmy bo nie dość, że mają fajne kolory to nie zawierają tego całego świństwa ;P

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale fajny, jak koktajl jagodowy, mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się ten kolorek-śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  33. może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń