czwartek, 15 sierpnia 2013

Szorty DIY i zakupy lakierowe :)

szorty

Z reguły na moim blogu nie pojawiają się notki niekosmetyczne, ale dziś postanowiłam w połowie zrobić wyjątek i zaprezentować mój szortowy eksperyment ;). Nie byłam długo do takich przerabianych szortów przekonana, poza tym zwyczajnie mi się przejadły (odkąd zrobiła się na nie moda rok temu mam wrażenie, że opanowały cały wszechświat). Jednak zostałam poniekąd przymuszona do takiego eksperymentu, bo nadeszło lato a u mnie w szafie brak jakichkolwiek krótkich spodenek. Nie zawsze latem mam ochotę na spódnice, choć bardzo je lubię.. a na nowe szorty zwyczajnie było mi szkoda kasy. Lato trwa krótko dlatego wolę kupować ciuchy na jesień i zimę, o wiele dłużej w nich pochodzę.

Tak powstały moje szorty, które nie są idealne i nie wyszły dokładnie tak jak chciałam, ale mimo to podobają mi się i całkiem fajnie zgrywają się z moimi włosami;). Powstały oczywiście ze starych dżinsów, kupionych w lumpie za dwa złote, wybielacza, dwóch barwników i niedrogich ćwieków zakupionych na allegro.

DSCN1076

DSCN1075

Ostatnio kupiłam kilka lakierów. Nie były to spontaniczne decyzje (oprócz topów z Vipery:P), bo każdy z nich miałam w planach już od dłuższego czasu.

DSCN1087

Vipera Roulette 37 – to mix czarnych nieregularnych kawałków, coś jak cięta folia, z dodatkiem czerwonego brokatu

Vipera Roulette 38 – tego pięknisia pokazałam wczoraj w notce TUTAJ

Vipera Roulette 40 – najpiękniejszy. Kolorowe, nieregularne kawałeczki, prawdziwe cudo :).

Wszystkie jak już wczoraj wspomniałam zakupiłam przez allegro u użytkownika – oficjalnego sklepu Vipery po 10,50zł.

DSCN1088

Lovely Baltic Sand 01 – pozostałe dwa piaskowce z Lovely już mam i brakowało mi tylko tej ślicznej czerwieni, ale nie mogłam się na nią natknąć w krakowskich rossmannach, były wykupione. O dziwo kilka dni temu lakier był dostępny w rossie w Galerii Krakowskiej (zdziwiło mnie to, bo zawsze mają tam mocno przebrane lakiery i ogólnie kosmetyki, na które jest aktualnie branie).

Lovely Pearl Nails 01 – kolorowy “kawior” do paznokci, za którym także chodziłam od dawna. Ciągle natrafiałam na jednokolorowe wersje, a miałam ochotę właśnie na ten wielokolorowy.

Golden Rose Paris 221 – nie wiem jeszcze czy trafiłam idealnie z kolorem, choć na pozór wydaje się że tak. Już kilka razy wspominałam, że marzy mi się lakier w kolorze liliowym, ale mocno wpadającym w róż. 221 tak właśnie wygląda w buteleczce.

Golden Rose Holiday 63 – popularny piasek w kolorze jaśniutkiego różu. Ten lakier jak i poprzedni liliowy róż kupiłam w drogerii Firlit na Starowiślnej w Krakowie, nawet nie wiedziałam, ,że mają tam nowe odcienie piasków Golden Rose i większość (jak nie wszystkie) lakiery z serii Jolly Jewels.

72 komentarze:

  1. Świetne te szorty! Z chęcią zobaczyłabym jak prezentują się na "żywym organizmie". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem dobrze, choć pewnie lepiej leżały by na troszkę chudszym tyłku i nogach :P

      Usuń
  2. Genialne te spodenki! Pokaż się w nich, a nie sam ciuch pokazujesz!

    Z vipery te topy są śliczne, gdzie je można dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stoiskach Vipery, nie często ale da się trafić w drogeriach (choć w Krakowie to nie jest najlepiej z tym) i oczywiście allegro+sklep online Vipery:)

      Usuń
  3. Ale świetne te szorty Ci wyszły!!
    A nad Vipera Roulette 37 też się zastanawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mnie te nieregularne czarne kawałeczki totalnie zauroczyły:D

      Usuń
  4. te spodnie wyszły super, masz do tego rękę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo byłam niedawno w Firlicie i nie widziałam piasków... Dziwne. I w ogóle lakiery fajne ;) Me gusta takie zakupy :D I szorty też są fajne, ale ja nie mam figury na takie cuda, więc niech noszą je takie laski jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to ten Firlit na Starowiślnej, nie na Długiej:)

      Usuń
  6. a ja u siebie nie moge znaleźć piaska z Golden Rose :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może warto przez internet zamówić:)?

      Usuń
  7. właśnie na blogu pokazałam Golden Rose 63 :D lakiery wszystkie kupiłaś piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szorty wyglądają świetnie, a tymi topperami z Vipery mnie zainteresowałaś :) Ostatnio w ogóle nie jestem na bieżąco z lakierowymi nowościami, ale chyba zacznę w końcu nadrabiać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te toppery są super, bardzo oryginalne:).

      Usuń
  9. weź z tymi topperami się schowaj, przez Ciebie od wczoraj marzę o nich i pewnie rozejrzę się przy okazji wizyty w mieście :D a miałam nie kupować lakierów :<...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ale te warto o ile lubisz takie nie typowe top coaty:D

      Usuń
  10. Oj zazdroszczę cierpliwości do przerabiania spodenek, sama marzę o zrobieniu czegoś podobnego, ale zupełnie nie mam pojęcia jak się do tego zabrać. śliczne te topy z Vipery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej sobie najpierw zerknąć na instrukcje w necie, jest ich mnóstwo, nie tylko do szortów :)

      Usuń
  11. Szorty świetnie Ci wyszły :) Choć ja mam już trochę dosyć ćwieków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też - odkąd się pojawiły są dosłownie wszędzie. Z tymi szortami zrobiłam wyjątek, ale ogólnie rzecz biorąc strasznie mi się przejadły choć z początku bardzo podobały.

      Usuń
  12. szorty świetne, ale wolę lakiery Vipery! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. golden rose paris 221 jest boski! mam go, możesz zobaczyć u mnie na blogu bo zdjęcia nieźle oddają jego kolor;) a szorty super:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam i faktycznie jest ładny:)

      Usuń
  14. Te szorty wyszły Ci całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne szorty ! :) jednak ja bym dodała trochę mniej tych ćwieków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). Mi się zamarzyły takie z jedną nogawką całą w ćwiekach;)

      Usuń
  16. Szorty są super, tylko właśnie nie na każdą figurę :-P
    Vipera 40 jest też moim ulubionym topem z tej serii. Chociaż nieźle się z nim ostatnio namęczyłam aby dużo drobin zostało na paznokciach :-) W każdym razie wygrałam ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). 40 jest świetna i nawet w takiej wersji po jednej warstwie z małą ilością drobinek mi się podoba:)

      Usuń
  17. szorty wyglądają naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te szorty są cudowne :) Strasznie ciekawa jestem tych piaskowych lakierów z Lovely - chyba w końcu skuszę się żeby wypróbować bo ostatnio wyrzuciłam sporo zgęstniałych i w ogóle be lakierów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:). Te dwa piaski, które mam z Lovely są świetne, żółty bardzo oryginalny a niebieski "lodowy", także polecam:)

      Usuń
  19. szorty świetne!
    Holiday #63 będzie pięknie wyglądał na Twoich paznokciach - bardzo zadowolona z niego będziesz, tak myślę :D

    pozdrawiam, M. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szorty wyglądają świetnie! Sama kiedyś kombinowała z ubraniami, ale teraz jakoś już tego nie robię..
    Ładnie się prezentują nowości z Vipery, czekam na swatche! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja rzadko przerabiam, jakoś zawsze wolę kupic gotowe;)

      Usuń
  21. szorty nie w moim stylu, ale lakiery piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Szorty wyszły Ci świetnie! Ja byłabym zadowolona z takiego efektu :D
    Topki z Vipery wyglądają zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, ja tez jestem, sprawdzają się:)

      Usuń
  23. Szukam wszędzie tych piaskowców z GR i nie mogę ich znaleźć, ech :<

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyszły Ci te szorty :) ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szukam piasku, ale u mnie go nie ma. ..

    OdpowiedzUsuń
  26. Ćwieki są świetne, ale już się przekonałam jak nie do końca dobrze się je nosi.

    OdpowiedzUsuń
  27. Te toppery się do mnie uśmiechają ze zdjęcia <3 Szkoda, że stacjonarnie ich nie ma u mnie, bo bym się nie zastanawiała :P A szorty dokładnie takie, w jakich bym sobie Ciebie wyobrażała (haha trochę to zabrzmiało seksualnie :D). Świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzięki:D. Żałowałam tylko, że nie wyszło mi płynniejsze przejście między kolorami:)

      Usuń
    2. Jak na pierwszy raz jest nieźle ;) Zawsze będziesz już miała jakąś wiedzę przy kolejnym podejściu :)

      Usuń
  28. Szorty są niesamowite, nosiłabym! I podziwiam za wbijanie ćwieków, ja przerabiając sobie sukienkę kiedyś prawie wyrzuciłam sukienkę i całą pakę ćwieków bo miałam dość a palce wyglądały jakby zaraz miały zacząć krwawić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nabijałam obcążkami, to znaczy nimi zaginałam "nóżki" i było to całkiem relaksujące zajęcie dla mnie:D

      Usuń
  29. Zarówno topy jak i szorty są cudne

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem ciekawa tych lakierów z golden rose

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne szorty wyobrażam sobie, że w duecie z łosami prezentują się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem ładnie się zgrywają moim zdaniem :))

      Usuń
  32. Szorty genialne, super pomysł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjnie Ci wyszły te szorty :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. szorty wspaniale wyszły! pokazuj lakiery na pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. fantastyczne szorty, będą przyciągały spojrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  36. muszę się wybrać na stoisko GR po te piaskowce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nowe teraz mają, takie pastelowe:)

      Usuń
  37. Szorty ! Extra, domyślam się ile musiało Cię to kosztować pracy, bo sama kiedyś 'ulepszałam' kurtkę jeansową ćwiekami koszmar, ale efekt powalający ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Dla mnie było to miłe zajęcie, lubię robić tego typu rzeczy choć czasu trochę zajęło, wiadomo.

      Usuń
  38. Zastanawiałam się nad tym kawiorem, ale widziałam w necie za dużo negatywnych recenzji co do trwałości. Na Baltic Sand też się czaję, ale w moim rossmannie był dziś tylko niebieski - muszę się zastanowić, czy się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawior zawsze będzie nietrwały.. niestety nie ma na to rady:/

      Usuń
  39. Szorty muszę świetnie wyglądać na żywo :) Są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. wow, genialne szorty :) !!! i zakupy widać, że równie udane ;)

    OdpowiedzUsuń