środa, 16 października 2013

Biżuteryjny makijaż krok po kroku

To był zupełny eksperyment, wcześniej nie przyklejałam ani takich ozdób, ani w taki sposób. Myślę, że wyszło nawet ciekawie, choć to oczywiście nie jest propozycja na dzień, sam makijaż nie był także całkowicie komfortowy w noszeniu.

Biżuteryjny makijaż to kolejna propozycja z wybiegów na jesień, którą starałam się zainspirować.. choć tym razem bliżej do “skopiowania” niż “inspiracji”.. ale wierną kopią nie jest :).

DSCN2411

DSCN2405

Makijaż miał być błyszczący i robić za całą biżuterię ;). Oprócz takich podstawowych kosmetyków jak czarna czy biała kredka do oczu, używałam głównie srebrnych hologramów do paznokci i srebrnego pozłotka w płatkach. Ozdoby same z siebie w żadnym wypadku nie utrzymałyby się na skórze tak jak np. cień do oczu, dlatego konieczny był klej do sztucznych rzęs.

z12

  1. Na ruchomą powiekę nałożyłam klej do sztucznych rzęs. Ważne żeby nie dojeżdżać do złamania powieki bo inaczej skóra mogłaby się zlepić (a ozdoby kłuły by nas w skórę w załamaniu). Zależało mi żeby hologramy nie przykryły w 100% całej skóry na powiece, więc musiałam użyć kleju który po wyschnięciu robi się przezroczysty (ja akurat stosuję klej Duo z Inglota, lubię go). Na zdjęciu wygląda paskudnie, bo właśnie zasycha.
  2. Kiedy klej powoli zaczynał robić się przezroczysty ale wciąż mocno się lepił nałożyłam wspomniane hologramy do paznokci. Użyłam do tego zwilżonego pędzelka.
  3. Odrobinę kleju nałożyłam pod wewnętrzny kącik oka, tak jak na zdjęciu. Następnie pędzelkiem przykleiłam cienkie sreberko do zdobienia paznokci.
  4. Dodałam białą kreskę na linii wodnej.
  5. Czarnym cieniem namalowałam kreskę na dolnej powiece i wyciągnęłam ją na zewnątrz oka.
  6. Mocno wytuszowałam rzęsy.

DSCN2418

DSCN2445

A tu makijaż na którym się wzorowałam (to propozycja Chanel na ten sezon, zdjęcia pochodzą ze strony style.com):

z12w

 

Mam do Was prośbę: powiedzcie proszę czy w przypadku makijaży lubcie kiedy wypisana jest lista wszystkich użytych kosmetyków czy uważacie to za zbędne?

58 komentarzy:

  1. Hmm moim zdaniem - zbędne, dlatego, że najbardziej interesuje mnie efekt finalny. Jeżeli chcę się dowiedzieć czego makijażysta użył to po prostu pytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka lista sie czasem przydaje. Ale zazwyczaj jej nie czytam zbyt dokladnie szukam tylko tego co mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja wersja bardziej mi się podoba jeżeli mam być szczera ;)

    co do listy kosmetyków to uważam, że to jest fajne ponieważ nie musimy się specjalnie pytać co użyłaś i w ogóle... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi:). Rozumiem, dzięki za opinię:)

      Usuń
  4. Bardzo ładny, idealny na sylwestrowe wyjście makijaż. Twoja wersja jest piękna i Ci pasuje. A co do listy kosmetyków, to nie lubię kiedy jest wypisana. Jak coś mnie ciekawi, to pytam. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  5. O cholercia, przepiękne! Wyglądasz w nim zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię jak jest lista, uważam, że to bardzo komfortowe i nie musisz odpowiadać na milion takich samych pytań w kwestii kosmetyków, które użyłaś.

      Usuń
    2. dzięki!
      Czasem faktycznie lista się przydaje:).

      Usuń
  6. na sylwestra tak, na ulicę nie :) ale ogólnie fajnie to wygląda :) lubię jak na końcu jest lista, nawet małym druczkiem ;D
    kolor się trzyma? póki co? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że nie na ulicę:D.
      Trzyma się ładnie. Po tym drugim farbowaniu nie chwycił i tak w 100% idealnie, więc się trochę nierówno spiera, ale sądzę że już po kolejnym będzie super.

      Usuń
  7. Super! I świetnie Ci z takim kolorem włosów!

    Lubię, kiedy kosmetyki są wypisane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hah super:)
    genialne masz włoski:) jak zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj opisywałam http://kosme-tiki.blogspot.com/2013/10/nowy-kolor-wosow-sleek-vintage-romance.html :)

      Usuń
  9. zjawiskowo to wygląda
    mi obojętne

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie gra z kolorem włosów.
    Ogólnie muszę powiedzieć (a raczej napisać), że nie mogę się na Ciebie napatrzeć jeśli chodzi o włosy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bleh, nie dla mnie takie błyskotki :P
    Lista się przydaje. Zwłaszcza kiedy wpadnie w oko jakiś zjawiskowy cień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastęonym razem będzie coś bardziej stonowanego:))
      Dzięki za opinię:)

      Usuń
  12. ciekawa propozycja makijażu . :)
    muszę też coś spróbować bo mam różne kolorki tych hologramów .

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydają się, do sesyjnych makeupów jak znalazł:)

      Usuń
  13. Ja często korzystam z listy wykorzystanych kosmetyków. Czasem szukam jakiegoś odcienia, widzę go w makijażu danej blogerki i od razu mamy namiary na dany produkt.

    Makijaż wygląda niezwykle efektownie:) Podziwiam Twoją cierpliwość. Przyklejanie hologramów wymaga sporo czasu i precyzji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, fajnie widzieć, dzięki za opinię :)

      Usuń
  14. Efekt bardzo ładny do sesji ale na co dzień nie:) Ale podoba mi się to że wzorujesz się na nowych trendach !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otstanie makijaże były nimi inspirowane i jeszcze kilka takich będzie na blogu, dzięki:)!

      Usuń
  15. wygląda ciekawie, ale mam tak małe powieki, że upchnięcie tam chociaż kilku elementów graniczy z cudem :D niemniej pięknie to wygląda na twoich oczach.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, na chowających się powiekach taki makijaż średnio by się sprawdził, trzeba by skupić się bardziej na wewnętrznym kąciku oka:)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Odważniej, bo to nie makijaż na dzień:)

      Usuń
  17. Znowu skończył mi się słownik na wyrażenie tego, jak bardzo podoba mi się Twój makijaż/wykonanie. A całość ukoronowana TYMI włosami *-*
    --------------------------------------
    Według mnie dobrze byłoby zamieścić, a przynajmniej wyedytować post w przypadku, gdyby pod nim pojawiło się zbyt dużo pytań i próśb o podanie listy użytych produktów.
    Choć przyznam, że często jest to po prostu upierdliwe, zwłaszcza, kiedy nie siedzisz podczas malowania się z notatnikiem, w którym spisujesz na bieżąco i po kolei czego używasz, a użyłaś wielu produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajęczaku, przestań mi tak słodzić :D. Będę czekała na jakiegoś bluzga od Ciebie dla równowagi :D:D

      Hmm, może faktycznie mała czcionka na końcu posta z listą dla zainteresowanych do dobry pomysł. Niestety jest tak jak napisałaś, z notatnikiem nie siedzę a potem nie pamiętam co było użyte;).

      Dziękujęęęę:)!

      Usuń
  18. Niezwykle zjawiskowo to wygląda, zawsze podziwiam Twoje makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poszalałaś z kolorem włosów! Ładnie :) I makijaż robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie masz talent :) Podoba mi się tez Twój nowy kolor włosów, widać, że Tobie też i super!

    A co do Twojego pytania, to taki spis kosmetyków może być bardzo użyteczny. Nie tylko, żeby "skopiować" jakiś makijaż, ale też po prostu jako taka rada, po które kosmetyki warto sięgać. Także, ja jestem jak najbardziej na tak :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo:). To prawda, jestem bardzo zadowolona z nowego koloru włosów, czuję się w nim sto razy lepiej niż w blondzie!

      Rozumiem. Hmm choć czasem bywa też tak, że użyję kosmetyków, których bym nie polecała, ale np nie mam podobnego koloru o lepszej jakości. Dzięki wielkie za opinię!

      Usuń
  21. Ale czad, wyglądasz jak syrenka! :D Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń