poniedziałek, 7 października 2013

Jesienny Half Moon Manicure

Bardzo lubię “księżycowy” manicure, a jesienią i zimą jeszcze bardziej! To moje pierwsze (i z pewnością nie ostatnie) moony tej jesieni. W roli bazy lakier, który nie do końca mi się spodobał – Kobo Jaipur. Półksiężyce domalowane czarnym lakierem, dodatkowo glitterowy top w podobnym odcieniu z jakiejś bazarkowej marki.

Ten typ zdobienia o wiele lepiej wygląda na paznokciach w migdałowym kształcie, ale ja na razie zostaję przy kwadratach :).

DSCN1931

DSCN1926

DSCN1929

DSCN1927

34 komentarze:

  1. Fajne, niech mi w końcu paznokieć odrośnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo mi się podoba to mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Bardzo lubię takie połączenie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie! oj zmaluję sobie takie coś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne... ja zabrałam się za moon raz... i dopóki nie kupię naklejek nie będę tego powtarzać... nie wyszło! >_< to nie taka prosta sprawa namalować ładne half moon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). Niestety czasem nie wychodzi równo.. zwłaszcza na prawej ręce!

      Usuń
  6. Super, ja robiłam tydzień temu złoto-czarny, ale zupełnie mi nie wyszlo... Twoj za to wygląda ślicznie mimo że nie masz 'migdałow' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, złoto-czarne połączenie jest świetne, szkoda że nie wyszło..

      Usuń
  7. Fajnie że dodałaś brokat, dodał charakteru temu zdobieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie ;)
    jeszcze ani razu moon'u nie zmalowałam... hmm

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygladaja jak biedroneczki :) bardzo ladne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam patrzeć na Twoje paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też skojarzyły się z biedronkami :D Świetnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie to wygląda! Mnie na pewno by nie wyszły takie równe moony ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Super!

    Skojarzył mi się z truskawkami. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja wolę Twoje paznokcie w kwadratach, więc się cieszę, że je zostawiasz :)

    OdpowiedzUsuń