poniedziałek, 14 października 2013

OPI - Fresh Frog of Bel Air

To lakier z The Muppets Collection z 2011 roku. Długo za mną chodził, aż znalazłam go w całkiem dobrej cenie na targach kosmetycznych.

Fresh Frog of Bel Air to zielony glitter najlepiej spisujący się w roli brokatowego top coatu na inne lakiery – żeby uzyskać pełne krycie potrzebowałby wielu warstw. To mieszanka drobnego, intensywnie zielonego brokatu i większych srebrnych sześciokątów. Kiedy kolekcja pojawiła się w sprzedaży i zobaczyłam ten lakier strasznie się nim podniecałam, teraz pewnie po nocach by mi się nie śnił, bo w ostatnim czasie pojawiła się u nas cała masa genialnych, oryginalnych i do tego tanich glitterów, jak Golden Rose, Wibo czy Lovely. Mimo wszystko zakupu nie żałuję i bardzo mi się podobał na tym czarno-zielonym gradiencie :). Na zdjęciach jedna warstwa.

DSCN2073

DSCN2067

DSCN2076

DSCN2071

Bardzo nie lubię mocno retuszować zdjęć, ale jeszcze bardziej nie lubię straszyć brzydko pomalowanymi paznokciami i tym razem zdjęcia są mocniej obrobione niż zwykle. Niestety do cieniowania użyłam zielonego lakieru Maybelline, z którym wyjątkowo się nie polubiłam i który przez swoją słabą pigmentację zostawił cały brzeg płytki przy paznokciach w kolorze żółtym! Tak cienka warstwa tej zieleni wyglądała na zdjęciach:/. 

63 komentarze:

  1. Ja też nie lubię zarówno kompletnych "cieniasów" jeśli chodzi o pigmentacje jak i potrzeby sporej obróbki zdjęć by chociaż trochę oddawały rzeczywisty efekt.
    Tak czy inaczej-cieniowanie wyszło świetnie, dodać tylko jakiś czerwony akcent i mamy święta ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah faktycznie z czerwienią byłyby to świąteczne kolory, choinkowe;)

      Usuń
  2. Świetnie wygląda to cieniowanie połączone z glitterem :))

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne ombre
    tak jak zieleni na paznokciach nie lubię, to takie bym nosiła choćby codziennie ;D *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) ja akurat uwielbiam zielone lakiery:)

      Usuń
  4. piekne ombre, mimo tgo ze zieleni nie lubie

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mi też wydaje się, że pasuje świetnie:)

      Usuń
  6. Za zielenią na paznokciach nie przepadam, jedynie niektóre odcienie mi odpowiadają. Griadent natomiast fantastyczny! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja za to bardzo lubię zielone lakiery:)

      Usuń
  7. boski gradient, zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się! Wspaniały jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość wygląda bardzo fajnie, ale sądzę, że glitter podoba mi tylko dlatego, iż zrobiłaś do niego piękne tło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten glitter jest fajny, nie można mu odmówić uroku.. ale mi też nie podobał się aż tak położony na byle jaki kolor;)

      Usuń
  10. Jakie piękne, takie leśno-jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mój kolor,ale przyznaję że ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to zrobiłaś a myślę, że obróbka tylko podkreśliła to, co było do wyeksponowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunęła przede wszystkim te żółte otoczki, przez ten nieszczęsny zielony lakier.. ;)

      Usuń
  13. To jest świetne :) Baardzo podoba mi się mani jak i lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mimo Twojego niepolubienia się z tym lakierem Maybelline to uwierz naprawdę super to wszystko wyszło na Twoich paznokciach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja na to mani nie narzekam, bo byłam z niego bardzo zadowolona, jedynie zielony lakier je trochę popsuł i zmusił mnie do skorygowania tego w programie;)

      Usuń
  15. PIĘKNIE;)) ombre z glitterkiem....... bardzo mi się podoba połączenie i efekt końcowy;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie:). Ja ogólnie bardzo lubię gradient + glitter, w różnych wersjach kolorystycznych.

      Usuń
  16. Zakochałam się! Nie dosyć, że cieniowanie wręcz perfekcyjne, to top OPI sprawił, że całe mani jest po prostu magiczne :D Nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się tak podoba:D. Nieskromnie przyznam, że cieniowanie wyszło mi tym razem bardzo ładnie:D

      Usuń
  17. WOW! Ale pięknie to zmalowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem tak- nie lubię zielonego, unikam zielonych kolorów na paznokciach jak tylko mogę. Ale ten manikiur jest tak fantastyczny, że nie mogę się napatrzeć! Topper jest jak wisienka na torcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej się cieszę, że przypadł Ci do gustu mimo że unikasz zieleni:)

      Usuń
  19. Ale przepięknie to wygląda! Cudooo, ja w życiu nie potrafiłabym zrobić takiego cieniowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gadaj, na pewno by Ci wyszło, to zasługa w dużej mierze odpowiedniej gąbeczki i tyle:)

      Usuń
  20. Fenomenalny mani!
    Nie ma zmiłuj - ściągnę pomysła! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się całość, świetny gradient!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurcze ciekawe czy ja umiem zrobić taki gradient. Teoretycznie wiem jak to się robi, bojuż tyle tutoriali zobaczyłam/przeczytałam..

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne!!!
    Z ogromną przyjemnością zostaję tu na dłużej ;)))

    OdpowiedzUsuń