niedziela, 17 listopada 2013

Kobo – Singapore

Singapore ciekawił mnie najbardziej z jesiennych lakierów Kobo. W buteleczce to ciemny fiolet mieniący się na zielono i niebiesko, podobnie jak pancerz jakiegoś ładnego żuczka. Efekt duochromowy nie wydawał się bardzo mocny, ale jednak wyraźnie widoczny.

Po pomalowaniu trochę mnie rozczarował. To ładny, ciemny metaliczny fiolet, ale z duochromowego efektu na paznokciach nie zostało praktycznie nic. Odrobinę wpada w zielone tony kiedy popatrzymy na paznokcie pod odpowiednim kątem, ale naprawdę słabo to widać.. szkoda. Mimo to nosiło mi się go dobrze, bo lubię ciemne fiolety. Lakier rozprowadzał się bez problemu i krył całkowicie przy dwóch warstwach.

DSCN2919

DSCN2920

Na zdjęciach poniżej starałam się uchwycić ten minimalnie duochromowy efekt.

DSCN2924

DSCN2927

Jak widać na zdjęciach, w buteleczce mieni się ładnie.

DSCN2931

DSCN2928

41 komentarzy:

  1. Nie jest taki zły, ale faktycznie szału nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się podoba ;) ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mimo że jest słabym duochromem to kilka moich koleżanek wychwyciło u mnie ten efekt :D
    btw, skąd Ty takie "rekwizyty" bierzesz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz:D. To trzeba przyznać, że koleżanki są spostrzegawcze bo efekt duochromowy jest słabiutki i u mnie nikt tego nie zauwazył;).
      Hehe, to bardzo bardzooo stara klamra do włosów, zawsze się w domu coś znajdzie pasującego do lakieru:D

      Usuń
  4. idealnie dobrana broszka do lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat klamra, ale moim zdaniem właśnie świetnie do siebie pasują:D

      Usuń
  5. Faktycznie w butelce wygląda lepiej, ale i tak podoba mi się efekt na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajny lakier, ale moją uwagę skupiła bardziej ta bransoleta ♥ Piękna jest! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ja też tak miałam :)

      Usuń
    2. To klamra do włosów;). Jako przedmiot jest bardzo ładna i ciekawa, ale na włosy jak dla mnie zdecydowanie zbyt zdobna i wielka;).

      Usuń
  7. ładniutki, lubię odcienie fioletów :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny jest, tylko szkoda że tego duochromu nie widać na pazurkach...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny :) ogolnie lakiery z Kobo maja czasem fajne dosc kolorki,szczegolnie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w buteleczce dużo lepiej się prezentuje, ale lakiery kobo bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je lubię, zdecydowana większość pasuje mi pod względem jakości.

      Usuń
  11. mi się bardzooooo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjęcie nr 1 wymiata, jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też rozczarował na paznokciu w buteleczce wydawał się lepszy. Ale na jesień pasuje ot taki fiolecik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ładny jest w sumie, ale jeszcze ładniejszy byłby gdyby się mienił jak w buteleczce:D

      Usuń
  14. Tak masz racje. Kolor obledny ale na pazurkach juz sie tak nie mieni. Tez sie na niego napalilam ale fakt liczylam na widoczniejszy duochrom na pazurkach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na paznokciach trochę traci urok..

      Usuń
  15. super Kolor! Zapraszam do Siebie(sorki za spam). Znajdziesz u nas recenzje oraz męskość czyli gotowanie przezfaceta, oraz różne recenzje itp. Zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. w buteleczce dużo lepiej się prezentuje, ale na paznokciach też wygląda całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy lakier, chociaż na moich paznokciach nie lubię takich metalicznych ze względu na to, że podkreślają nierówności płytki a z tym mam często problem:/ na Twoich prezentuje się bardzo ładnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, najlepiej wyglądają na wypolerowanej płytce, chyba że ktoś z natury ma super gładką. Ja takiej niestety nie mam więc sięgam od czasu do czasu po polerkę:)

      Usuń
  18. W buteleczce to fajny żuczek, na paznokciu trochę brakuje tego efektu, no ale i tak wygląda ładnie :) Uwielbiam fiolety, więc w każdym wydaniu do mnie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie lakiery z efektem duo-chromowym, ten jest ładny, ,ale znacznie wole mój lakier z Miss sporty, oto jego efekt http://instagram.com/p/g1XTRNQOVo/# :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to ten o którym myślę to go mam i nawet na blogu u mnie był:). To faktycznie fajny duochrom!

      Usuń
  20. Jak dla mnie bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń