sobota, 9 listopada 2013

Paznokcie z malachitu

Ostatnio strasznie chodziło za mną water marble.. musiałam w końcu zrobić! Ta technika daje świetne efekty, ale zajmuje trochę czasu więc nie często mam na nią ochotę. Water marble krok po kroku opisywałam dawno temu w TYM poście.

Tym razem postawiłam na odcienie zieleni, chciałam uzyskać efekt podobny do malachitu. Choć nie wszystko wyszło od razu dobrze i niektóre paznokcie musiałam robić na nowo to ostateczny efekt mi się podobał i nosiłam ten mani cały tydzień. Dziś dopiero mam w planie zmywać:).

DSCN2954

DSCN2960

DSCN2956

DSCN2958

117 komentarzy:

  1. Odkąd pojawił się pierwszy szał na takie pazury na yt to chciałam spróbować i ja... I niewiele z tego wyszło bo zapomniałam :D Muszę w końcu zrobić takie czary mary. A u Ciebie wyszło świetnie! Naprawdę piękny efekt :) Zdecydowanie można uzyskać coś wyjątkowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta metoda daje świetne efekty, to fakt! Warto się nie zrażać od początku, bo mi za pierwszym razem wyszło naprawdę nieładnie, ale za każdym kolejnym było coraz lepiej:)

      Usuń
    2. Zrobiłaś :-) przepięknie wyszło :-)

      Usuń
  2. Genialny! Próbowałam kilka razy zrobić water marble ale nie wychodziło mi:/ Kurczę, może kiedyś mi się uda hmmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno! Kwestia doboru odpowiednik lakierów i ogólnie zaczajenia o co w technice chodzi, jak szybko działaś itp.

      Usuń
  3. Fantastycznie Ci wyszło. Też muszę się tak pobawić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, zabawy trochę jest więc w sam raz jak ktoś ma więcej wolnego czasu i zacznie się nudzić:D

      Usuń
  4. Faktycznie niesamowity efekt, na pewno sprawdzę kiedyś tą metodę u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszło ślicznie :) niestety jestem na to zbyt leniwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie kompletnie ta metoda nie wychodzi, a szkoda, bo właśnie zapragnęłam taki wzór na swoich pazurkach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w końcu się uda:). A co się nie udaje, wzór wychodzi nieładny?

      Usuń
  7. Ślicznie!:) Mi niestety nie wychodzi ta metoda, próbowałam raz i się sparzyłam :/ może kiedyś spróbuję, ale tylko z Twoim Step by Step :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi za pierwszym razem też nie wyszło. Water marble chyba ma to do siebie, że pierwszy raz będzie taki "testowy", żeby zobaczyć o co chodzi choć oczywiście jest szansa, że się od razu uda. Mam nadzieję, że krok po kroku się przyda!

      Usuń
  8. No piękne są! Niestety te wszystkie triki nie dla mnie. Ale podziwiam! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieziemskie *.* Dla mnie nigdy nie wychodzi, ale spróbuję jeszcze raz, według Twojego tutka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę fajny efekt Ci wyszedł. Sama się zabieram do pomalowania paznokci tą metodą. Może w końcu poświęcę trochę czasu i to uczynię. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  11. Malachit ma chyba zazwyczaj cieplejszy odcień, ale poza tym to rzeczywiście podobne :) To jeden z moich ulubionych kamieni półszlachetnych, super wygląda na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest cieplejszy ale w rzeczywistości moje malachitowe wzorki też były w cieplejszym odcieniu:D. Aparat jak to ma w zwyczaju ochłodził kolorystykę zdjęć:)

      Usuń
  12. Rewelacyjnie ci wyszło, no i tydzień wytrzymało, elegancja francja ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sama była w szoku, że tak długo wytrzymały! Ale zabezpieczyłam je topem, pewnie też dlatego:)

      Usuń
  13. piękny efekt, chyba właśnie natchnęłaś mnie do zrobienia water marble :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne połączenie kolorów, no cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny jest ten wzór :-) Malachit jak się patrzy :-)
    I chyba węglik krzemu widzę na zdjęciach :-D
    Może kiedyś w końcu wyjdzie mi to water marble.... Raz próbowałam i na tym moja cierpliwość się skończyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że to węglik krzemu, mam go chyba ze sto lat:). Mieni się pięknie na tęczowo!

      Usuń
  16. Wyszło świetnie, na wszystkich paznokciach wzór się ładnie rozłożył:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie od razu, niektóre paznokcie musiałam robić na nowo, ale zawzięłam się ;))

      Usuń
  17. Efekt jest absolutnie genialny, dużo ładniejszy niż w wersji różowej z postu z instrukcją. Nie wiem czy miałabym tyle cierpliwości żeby wykonywać taki regularnie ale kiedyś spróbuję na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zgadzam się - różowe wyszły dużo gorzej. Water marble zabiera trochę czasu, więc ja regularnie nie robiłabym takich paznokci, nie chciałoby mi się po prostu:)

      Usuń
  18. zajebiste paznokcie :D już je kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny efekt,jutro chyba zrobie tez : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Czad!

    Uwielbiam rysunek malachitu i jego kolor. Też chcę takie paznokcie mieć! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Ja też lubię malachit.. ale pytanie czy jest jakiś minerał który by mi się nie podobal hehe;D

      Usuń
  21. Uwielbiam water marble...ael u kogos bo sama zrobic nei potrafie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szalenie podoba mi się ten efekt!

    OdpowiedzUsuń
  23. efekt wyszedł niesamowicie śliczny:)muszę sobie zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny efekt :D Od dawna mam zamiar zabrać się za wykonanie mani w taki sposób, ale jak na razie jestem zbyt leniwa...

    OdpowiedzUsuń
  25. super paznokcie i świetne tło! bardzo mi się podoba ta kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  26. O woooow! Niesamowity efekt. Rzadko który water marble manicure mi się podoba - Twój jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  27. ale ekstra wyszło! muszę wypróbować w końcu tę metodę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudownie to wygląda. Masz śliczny kształt paznokci:) Piękne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny, paznokieć na wskazującym kojarzy mi się z pawim piórem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie kojarzy się tak trochę, bo wyszło takie "oczko" ;)

      Usuń
  30. ja to chyba nie miałabym siły babrać się w tych lakierach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi, dla mnie to akurat przyjemność;)

      Usuń
  31. Jak pięknie! Ale masz talent niesamowity. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to raczej kwestia wprawy:D dziękuję!

      Usuń
  32. Wyszło przepięknie :) Za mną chodzi sardonyks i karneol ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo! Sardonyks wyglądałby bajecznie! Nie obrazisz się jak kiedyś spróbuję zrobić:D?

      Usuń
  33. wow, ten mani wygląda naprawdę efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wyszły przepięknie! Ja próbowałam kilka razy tej metody ale nie wiedzieć czemu mi nie wychodzi . . :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A co dokładnie nie wychodziło?

      Usuń
  35. Cudnie Ci wyszły! Piękny mani! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. O Jezu, jakie to piękne! Omdlałam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, naprawdę wygląda jak ten kamień! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super, tak miał się kojarzyć:)

      Usuń
  38. WOW zjawiskowy i taki zielony, cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. wyszło Ci zjawiskowo *.* wzory takie nietypowe, ale to jest w nich właśnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie nie do końca marblowe wyszły:) dzięki!

      Usuń
  40. Próbowałam kiedyś zrobić coś podobnego, ale wyszła mi masakra ;-) Tobie wyszło to idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wskazujący i mały naj naj naj :) ale powiem Ci że super Ci to wyszło :) idealnie. i przy skórkach i wszystko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Skórki dobrze zalepiłam taśmą a potem i tak doczyszczałam pędzlekiem:)

      Usuń
  42. piękne paznokcie, próbowałam tą metodę. U mnie efekt był mizerny, paznokcie mam krótkie i sprawiające wiele problemów. Twoje jak zawsze robią olbrzymie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bardzo krótkich faktycznie może wyjść średnio, bo mogą mieć zbyt małą powierzchnię żeby wzór ładnie się rozłożył. Dziękuję!

      Usuń
  43. Fakt faktem metoda nie zawsze wychodzi, ale jak już się uda... To efekt powalający. ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, czasem nie wiedzieć czemu wychodzi coś naprawdę dziwacznego co nie jest ładne.. totalnie nieprzewidywalna metoda ;)

      Usuń
  44. Świetny efekt ;) A na palcu wskazującym chyba najlepszy, jeżeli chodzi o porównanie do malachitu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, szczególnie jak chodzi o kolorystykę:)

      Usuń
  45. genialnie Ci to wyszło! Kiedyś tez próbowałam, całkiem fajnie wyszło, ale musze najpierw wykaraskać się z problemu łamiących się pazurków zanim zacznę na nowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! W takim razie życzę powodzenia, łamiące się paznokcie potrafią być niezwykle irytujące!

      Usuń
  46. cudowne! aż zaniemówiłam! wyszło idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  47. Super wyszlo, ja nie potrafie robic water marble ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest najłatwiejsze.. a z czym masz największy problem?

      Usuń
  48. Przepiękne ! Miałam mnóstwo podejść do tego typu zdobienia paznokci, ale nigdy nie wyszły mi ładnie, osiągnąć taki efekt jak u Ciebie to u mnie niemożliwe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:). Może trafiłaś na niedopowiednie do tej metody lakiery?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Próbowałam z różnymi lakierami i zawsze to samo..efekt jaki uzyskiwałam raczej przypominał wylane przypadkowo lakiery na paznokcie niż efekt water marble ;) No, ale już się pogodziłam, że raczej mi się nigdy nie uda uzyskać takich efektownych paznokci i zadowalam się jednym kolorem, malowanymi paznokciami w klasyczny sposób. Może znasz jakiś łatwy sposób na zdobienie paznokci, który jest efektowny ?

      Usuń
  49. ładnie wygląda, będę robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. jak to wspaniale wygląda! musze sie przemóc i wykonać podobne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajnie kolorystycznie dobrane.. Uwielbiam watermarble, choć nie ukrywam że nadal walczę żeby opanować tę technikę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też czasem nie wychodzi, zmywam, poprawiam i tak na zmianę;)

      Usuń
  52. Ale szałowe mani ^^ kolorystyka po prostu świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Najpiękniejsze water marble jaki widziałam :). Moje próby zastosowania tej metody kończą się niepowodzeniem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! W końcu na pewno się uda :)

      Usuń
  54. jest wspaniale :) zakochałam się, jesteś cudotwórczynią !

    OdpowiedzUsuń
  55. Wyszło obłędnie :-)) masz naprawdę talent!

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne zestawienie kolorów!:)Cudnie Ci wyszło!:) Ostatnio chciałam zrobić sobie pazury tą metodą, ale niestety nic z tego nie wyszło, lakiery chyba zbyt gęste były.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety gęste lakiery się nie nadają zupełnie:/

      Usuń
  57. Bardzo ciekawie to wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  58. ależ pięknie wyszło!:) tak jak uwielbiam efekt końcowy, tak nienawidzę tego robić sama.. nie idzie, oj nie idzie.. Przepiękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń