poniedziałek, 18 listopada 2013

Tutorial: makijaż Sleek Vintage Romance

Na dziś przygotowałam mocniejszy makijaż z kreską przy użyciu świetnej paletki Vintage Romance Sleek:). Paletka bardzo przypadła mi do gustu, kolory są fajnie dobrane. Dokładną recenzję Vintage Romance ze zdjęciami poszczególnych cieni mam w planach na jutro, dzisiaj wspomniany makijaż.

Dominującym kolorem w tym makijażu jest błyszczący róż złamany fioletem, ale pojawia się też typowy fiolet i złote akcenty. Makijaż jest mocny, w moim odczuciu typowo wieczorowy czy na jakieś okazje, dla mnie na dzień jest zbyt intensywny, ale to już jest kwestia indywidualna i wszystko zależy co lubicie:).

slekowe

DSCN3283

  1. Na całą ruchomą powiekę nakładam cień Marry in Monte Carlo.
  2. Powyżej załamania górnej powieki (a także w samym załamaniu) nakładam ciemniejszy Honeymoon in Hollywood.
  3. Pędzelkiem do blendowania mocno rozcieram ciemniejszy cień. W miejscu gdzie roztarty cień zaczyna się kończyć dokładam odrobinę matowego Propose in Prague i porządnie rozcieram. Na zewnętrzny kącik nakładam czarny Love in London.
  4. Rozcieram czarny cień. Płaskim pędzelkiem nakładam Bliss in Barcelona na środek dolnej powieki.
  5. Całe oko obrysowuję czarną kreską, używam do tego cienia Love in London zastosowanego na mokro (zwilżonym, cienkim pędzelkiem).
  6. Przy wewnętrznym kąciku oka oraz przy zewnętrznym tuż pod wyciągniętą kreską domalowuję (także na mokro) cienkie złote kreski używając Meet in Madrid. Na koniec na rzęsy nakładam tusz.

slekowy

DSCN3294

DSCN3284

DSCN3288

Podobają Wam się takie kolory jak w paletce Vintage Romance? Czaicie się na nową Celestial :D?

63 komentarze:

  1. Super, jedna z fajniejszych kolorystycznie paletek :) (idę googlować celestial :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym, swoją drogą dośc ciekawie wygląda brazowa teczowka z rozem :)

      Usuń
    2. Świetna jest! Za mną teraz chodzi Celestial...niestety bardzo mi się podoba..

      Usuń
  2. cuuudo! zmaluję na pewno jak będzie okazja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, bardzo się cieszę:D

      Usuń
    2. melduję, że dziś jest okazja ! :D mam nadzieję, że wyjdzie mi choć w połowie tak genialnie ;)

      Usuń
  3. przepiękny makijaż i paletka ale ta kreska... brak słów, cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, paletka jest naprawdę świetna, polecam jeśli tylko trafia w twój gust:)

      Usuń
  4. Z pewnością skorzystam z tego tutorialu. Szczególnie podoba mi się wykończenie tym złotem. Dodaje ślicznego akcentu temu makijażowi. Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż paletka jest rewelacyjna na prawdę uważam,że jedna z bardziej udanych Sleeka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też tak uważam! Bardzo lubię Oh so special, uwielbiam też Naturel. Vintage Romance na pewno zostanie w mojej sleekowej czołówce;)

      Usuń
  6. Przepiękny! Chciałabym umieć robić takie ładne zdjęcia swoich makijaż...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. katarzyna.marika ja nie mam żadnego specjalistycznego czy drogiego sprzętu, więc myślę że dla każdego jest to do ogarnięcia :)) pozdrawiam i dziękuję!

      Usuń
  7. Po prosty piękny! :)) Mnie się bardzo podoba Garden of Eden, może zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Garden of Eden wygląda świetnie, ale po dłuższym namyśle stwierdzam, że to chyba jednak nie moje kolory. Choć może jak zobaczę ją "w akcji" na jakimś blogu to zmienię zdanie haha ;)

      Usuń
  8. Z tą krechą wygląda zajebiście! Aż się przekonałam do tego żeby któryś dzień posiedzieć dłużej przed lusterkiem:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam oglądać makijaże, sama jednak mam dwie lewe ręce i nie jestem w stanie osiągnąć tak cudownego efektu, nawet postępując krok po kroku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze powtarzam, że to kwestia wprawy ale przecież nikt nie powiedział, że musimy to lubić i umieć;). A może jakiś naprawdę prosty tutorial by wyszedł:)?

      Usuń
  10. Ogólnie nie przepadam za takimi kolorami na powiece, ale te makijaż podoba mi się niesamowicie! :)
    Też mam dwie lewe łapki, jak kolezanki powyżej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej cieszę się, że przypadł Ci do gustu mimo nielubianych kolorów;). W sumie kolory zawsze można po swojemu zmienić a zostawić tylko ogólny układ cieni na powiece:)

      Usuń
  11. Bardzo mi się podoba, lubię takie kolory, jest bardzo elegancki idealny na jakieś okazje a' la wesele czy bal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, na jakieś okazje na pewno byłby ok:) dziękuję!

      Usuń
  12. Te kolory rzeczywiście są super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja! Makijaż wymiata muszę spróbować go odtworzyć choć marnie to widzę :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo bardzo ładny makijaż. Moja paletka już idzie <3333333333

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo Ciekawy blog, jestem pod wrażeniem, chciałam jednocześnie serdecznie zaprosić do wzięcia udziału w KONKURSIE sklepu www.newsoul.pl na Facebooku gdzie do wygrania jest jedno z trzech serum oraz nagrody pocieszenia w postaci olejków. Zapraszam zarówno Panią recenzentkę jak i czytelniczki : https://www.facebook.com/pages/New-Soul/212913752201379

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba - oko idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny makijaż - zwłaszcza ta złota kreska - cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna ta paletka <3 mam dwie ze Sleeka i jestem bardzo zadowolona z jakości :) może i na tą się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Ogólnie nie kupuję cieni często, ale Sleek i Inglot to moje ulubione cieniowe marki, które ciągle mnie czymś kuszą:). Moim zdaniem są bardzo dobre jakościowo a przy tym nie kosztują majątku.

      Usuń
  19. mm cudowny <3 pięknie dobrane kolory, bardzo zmysłowy <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie kolory świetnie się prezentują przy Twojej tęczówce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. niesamowity :) chciałabym umieć robić coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta nowa paletka do mnie nie przemawia póki co, a Vintage mam od niedawna i uwielbiam ją. Ma świetne kolory, które fajnie pasują do mojej zielonej tęczówki.

    Co do Twojego makijażu coś czuję, że w weekend sobie taki strzelę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zielonych oczu ta paletka faktycznie jest idealna:). W moje upodobania Celestial trafia, bo lubię błękity:)

      Usuń
  23. WOW!!!!! piękny! zapraszam Cię do siebie może znajdziesz coś interesującego, jestem nowa może skomentujesz i powiesz co poprawić;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. ale extra!!! zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny makijaż a ta akurat paletka jakoś mnie jeszcze nie przekonuje:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny makijaż! Ja się ciągle zastanawiam nad tą paletką, wg mnie jest bardzo udana, ale ja rzadko się maluję cieniami, więc zdrowy rozsądek wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna paleta i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe kolorki, piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  31. shieeeeeeeeeeeeeeeeeeet,
    just perfect *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny makijaż na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny makijaż -pasuje idealnie do Twojego koloru oczu :)

    OdpowiedzUsuń