sobota, 21 grudnia 2013

Golden Rose Matte 15

Raczej nie kupuję matowych lakierów, bo po co skoro są matujące top coaty i z każdego lakieru można sobie zrobić mat . Jednak matowa seria Golden Rose ma tak świetne kolory, że nie ciężko mnie skusić na któryś z lakierów ;). Swoją drogą Golden Rose wiecznie mnie czymś kusi! Bardzo odpowiada mi ich wykończenie, same lakiery są shimmerowe, a mat całkiem mocny.

Matowa 15 to morska, intensywna zieleń. Aparat jednak widzi ją zdecydowanie zbyt niebiesko, to już stały problem z takimi odcieniami. Na zdjęciach widzicie dwie warstwy, choć nie zaszkodziłaby trzecia. W świetle dziennym w niewielkim stopniu widać było prześwitujące końcówki, ale aparat tego nie uchwycił. Jak na mat trzymał się naprawdę długo. Bardzo fajny lakier, podoba mi się ten zmrożony efekt!

DSCN3923DSCN3916DSCN3913 DSCN3919

Przy okazji czy któraś z Was nie chciałaby kremu Tołpy Dermo Face Hydrativ? To nawilżający krem na dzień z filtrem 15.  Otworzyłam go przedwczoraj i użyłam jeden raz. Okazało się, że muszę być uczulona na jakiś składnik tego kremu i teraz doprowadzam skórę do normy. Skóra zareagowała typowo alergicznie. Nie wciskałabym Wam jakiegoś szajsu, gdybym wiedziała że to po prostu kiepski kosmetyk, ale przypuszczam, że krem jest w porządku tylko mnie uczulił, a u innych pewnie będzie ok. Jeśli któraś z Was mimo wszystko miałaby na niego chęć to wyślę go oczywiście za darmo (do pierwszej osoby która się zgłosi). Krem jest świeży, tak jak wspomniałam użyty tylko raz. Może komuś by się przydał, bo ja nie mam co z nim zrobić.

DSCN4123 DSCN4122

58 komentarzy:

  1. A wiesz, że ja tak miałam po Tołpie na noc na naczynka ale po 2-3 użyciach skóra mi już na niego nie reagowała (ja miałam jakby uderzenie gorąca i zaczerwienienie, może jakiś naturalny składnik tak działał na początku).

    A lakier fajny, szkoda że nie pokazałaś z topem (on ma drobiny c'nie?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne.. u mnie też była mocno zaczerwieniona i ciepła a potem uczulenie. Ale moja skóra ostatnio reaguje na byle co także nie obwiniłam jako tako samego kremu, bo ostatnio mialam kilka podobnych "przygód" ;).

      Tak, ale to bardzo drobny shimmer:)

      Usuń
    2. tak tak, znam to wykończenie - ja je od razu topuję :D Ale ja maty to nie bardzo :>

      No wiadomo, możesz mieć ostrzejszą niż ja - pewnie jakiś naturalny składnik, mi na szczęście cera się przyzwyczaiła :)

      Usuń
  2. Właśnie używam ten krem i jest super! Dziw, że Cię uczulił!
    A lakier jest super... na żywo prezentował się jeszcze ładniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to prawda, na zdjęciach wszystkie lakiery wyglądają gorzej ;).
      Sama się dziwię, bo jest przeznaczony do skóry wrażliwej ale w ciągu ostatniego miesiąca miałam podobną reakcję skóry, więc może się zbuntowała.. Ale to co napisałaś potwierdza, że to nie krem jest jakiś lewy. Ja wracam do naturalnego olejki i daję skórze na razie spokój z kremami;).

      Usuń
  3. Ja bym go chętnie przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, wyślij mi swoje dane na maila kosmetykowyblog@gmail.com

      Usuń
    2. hej hej napisz proszę do mnie maila

      Usuń
  4. Zakochałam się w tym kolorze, jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Golden Rose. Z serii matowej też mam jeden lakier, ale kolor jakoś średnio mi pasuje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor czy wykończenie? Ja ostatnio dokupiłam biały perłowy mat i po pierwszych próbach wypadł rewelacyjnie:)

      Usuń
  6. Oj a ja do GR juz dawno nei zajrzalam a mzoe powinnam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne paznokcie i mani! Mam ten lakier i bardzo lubię :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubie takich odcieni ale ten wyglada pieknie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za matami i chyba już to mówiłam, ale ten kolor? BARDZO mi się podoba :D i to właśnie w matowej wersji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z matami mam różnie, czasem lubię a czasem nie;)

      Usuń
  10. mnie maty się nie podobają , ale ten kolor jest cudny!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor przepiękny uśmiechał się do mnie już miniaturki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Paznokcie śliczne, kolor piękny ! Mam z tej serii 2 lakiery..

    A co do Tołpy to jestem w szoku, że uczulił..jeszcze się z tym nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dziwnie, ale moja skóra coś "szaleje" ostatnio. Na kilka innych produktów podobnie zareagowała, także ograniczam teraz wszystko co na niej ląduje to totalnego minimum.

      Usuń
  13. Kolor niestety nie jest dla mnie, ale na twoich paznokciach- supeeeerrrrr:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy kolor lakieru do paznoki, no i ten mat:) Przyznaję-ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne kolory z serii (niestety) wydają się równie ciekawe:)

      Usuń
  15. Ciekawy kolor, choć nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooooo bardzo ładny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny ten lakier, kolor idealnie pasuje do wykończenia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. swietnie wyglada, a ty masz super ksztalt paznokci :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten lakier jest po prostu świetny :D:D ja go chcę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam, na żywo jeszcze lepszy!

      Usuń
  20. kolor calkiem calkiem,mysle ze bylby swietna baza dla brokatów...jesli lubisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja lubię brokaty? Ja je KOCHAM:D

      Usuń
  21. fajny, mimo matu nie jest płaski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, takie shimmerowe maty bardzo lubię:)

      Usuń
  22. 15 matowa to chyba najładniejszy lakier z tej serii, siłą rzeczy (sprzedaję je) mam wszystkie te lakiery i mogę na żywo ocenić jak się prezentują i rzeczywiście ten kolor wymiata, jest w rzeczywistości bardziej szmaragdowy - cudny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze fiolet i biel - mam nadzieję, że będą mu dorównywały:D.

      U mnie wyszedł zbyt niebiesko o czym pisałam w poście, aparat zawsze ochładza takie kolory niestety na niekorzyść;)

      Usuń
  23. bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny, matowy turkus :) Ja też bardzo lubię matową serię GR, mam fiolet i jestem z niego bardzo zadowolona :) Mat w połączeniu z twoim odcieniem, daje fajny efekt zmrożenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam fiolet ale jeszcze nie noszony:D

      Usuń
  25. Dzięki Tobie (przez Ciebie :P) kupiłam ten lakier. Mam nadzieję, że na żywo również mnie tak zachwyci. Do kompletu wzięłam matową 17. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam kolorek tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń