sobota, 7 grudnia 2013

Tutorial: błyszczące smoky eyes we fioletach

Tym razem coś mocniejszego i błyszczącego:). Typowo wieczorowy makijaż. Myślę, że i na Sylwestra mógłby się nadać, do jakiejś prostej, czarnej sukienki powinien fajnie wyglądać.

DSCN3761

Makijaż wykonany jest na czarnej bazie, można by ten krok pominąć, ale mój fioletowy cień którego używałam do tego makijażu byłby zbyt słaby żeby dać mocny, dosyć ciemny kolor. Użyłam także świetnego sypkiego cienia z Barry M, to taki błyszczący, mieniący się granat. Bez tego cienia makijaż byłby bardziej fioletowy i spokojniejszy. Coś podobnego na pewno można znaleźć wśród pigmentów z Inglota, mają niezły wybór.

fioletowesmoky

  1. Na ruchomą powiekę nakładam czarną bazę, użyłam cienia w kremie Color Tattoo Maybelline, można zastąpić go po prostu czarną kredką.
  2. Na całą ruchomą powiekę i trochę nad jej załamanie nakładam fioletowy cień.
  3. Rozcieram cień miękkim pędzelkiem. Odrobinę cielistego, matowego cienia nakładam pod łuk brwiowy i na wewnętrzny kącik oka.
  4. Miejsce gdzie roztarty fioletowy cień płynnie przechodzi w kierunku brwi i łączy się z cielistym matowym cieniem można delikatnie przeciągnąć jasnym, ciepłym brązem, albo zgaszonym różem. Na środek powieki nakładam opalizujący pyłek.
  5. Obrysowuję całe oko miękką, czarną kredką.
  6. Przy linii dolnych rzęs nakładam trochę fioletowego cienia i mocno go rozcieram. Podobnie jak w punkcie 4 tuż pod roztartym cieniem nakładam jasny brąz w minimalnej ilości. Tuszuję rzęsy.

fioletowesmoky2

DSCN3729

DSCN3746

Sypki cień Barry M genialnie mieni się w słońcu!

DSCN3734

Mam nadzieję, że makijaż przypadnie Wam do gustu :). Kolory zawsze można zamienić na swoje ulubione, albo np. dodać wyciągniętą kreskę eyelinerem. Poniżej lista użytych kosmetyków.

  • TWARZ: Maybelline Dream Pure BB cream 8in1, Dermacol (najjaśniejszy), Ikos Ziemia Egipska, Kryolan Anti-Shine
  • BRWI: brązowy cień, kredka Essence w kolorze ciemnego brązu
  • OCZY: czarny Color Tattoo Maybelline, cielisty Make Up Studio, Inglot 439, sypki cień Barry M 98, kredka Kohl Inglot, jasnobrązowy cień z neutralnej paletki z ebaya, tusz L’Oreal False Lash Wings
  • USTA: Airy Fairy Rimmel, konturówka Coffee Miss Sporty

91 komentarzy:

  1. Cudowny makijaż, pięknie podkreśla brązową tęczówkę oka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż :) Masz idealne brwi! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka Ty jesteś ładna, to jest masakra! Plus mega podobają mi się Twoje włosy aktualne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzajmy, to tylko fotoszop :D:D
      Dziękuję, bardzo mi miło:)

      Usuń
  4. Piękny, świetnie współgra z włosami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny make up, myslę, że zieloną tęczówkę jak moja też ładnie podkreśli:)
    ps. świetne włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Dla zielonych na pewno będzie dobry, bo fiolet mocno kontrastuje z zielenią:).

      Usuń
  6. Masz piękne duże oczy ! Makijaż bardzo przypadł mi do gustu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż:) Pozwolę sobie wykorzystać patent z czarną bazą. Fiolety, które posiadam, nie grzeszą pigmentacją. Takich już urok matowych Inglotów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ten sposób! Ja w sumie nigdy nie przepadałam za ciemnymi makijażami, bo musiałam się napracować długo z cieniami żeby efekt był naprawdę mocny a poza tym takie makijaże lubiły się osypywać w ciągu dnia. Do czarnej bazy cienie dobrze przylegają, nie osypują się i robi się je dwa razy szybciej:)

      Usuń
  8. Piękny makijaż ;) Ja dziś miałam baaardzo podobny . Użyłam do niego "ozdób do ciała" z inglota , ten kolor ma właśnie takie opalizujące wykończenie i cudownie wygląda na granacie z fioletem ;)


    Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiem o którym mówisz:). Inglot ma kilka tych świetnych pyłków, nie wiedzieć czemu nazwał je "ozdoby do ciała". Jeden jest szczególnie ładny, taki prawdziwy kameleon, od brązu przez fiolet aż po granat z tego co pamiętem, to pewnie on.. sprawię go sobie chyba w prezencie pod choinkę;)

      Usuń
  9. Fenomenalny makijaż! Idealny dla brązowych oczu.

    OdpowiedzUsuń
  10. makijaż robi wrażenie, ja niestety jestem kompletnym beztalenciem i pozostaje mi podziwianie

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaa cudo! I jeszcze przy tym kolorze włosów... umarłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. makijaż cudowny! też chce taki umieć zrobić : c

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest piękny i ja bym nie dodawała kreski eyelinerem, bo wszędzie ich pełno. Fakt, że uatrakcyjniają makijaż, ale ten jest i bez tego bardzo efektowny. Pewnie to sprawa tego pigmentu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak, ten pigment jest świetny i to on gra tutaj główną rolę:).

      Usuń
  14. robi wrazenie!idealny jak dla mnie<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny jest i bardzo pasuje do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny makijaż, a włosy już się spłukały chyba :(
    będziesz znowu na zielono poprawiać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sprały się ale i tak wytrzymały bardzo długo. Będę poprawiać:)

      Usuń
  17. Ale pięknie opalizuje. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie podkreśla Twoje oczy i jest idealny na sylwestra! Myślę, że spróbuję go sobie zrobić :)

    (to ja! coraz-mniej pod nową nazwą ;P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo:D
      Dzięki i oczywiście polecam wypróbować na sobie:))

      Usuń
  19. absolutnie piękny makijaż!!! i te włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne oko :) Uwielbiam Twoje makijaże i włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudo, mówiłam postaw na fiolety :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ze względu na twój komentarz są fiolety:D

      Usuń
  22. makijaż piękny :)
    ale włosy? dla mnie to za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że większości się nie podobają ale ja świetnie się w nich czuję:)

      Usuń
  23. świetny i wydaje się całkiem nietrudny do zrobienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie jest wcale trudny, potwierdzam:)

      Usuń
  24. cudowne zdobienie!:P A Twoje oczęta, no aż mi dech zaparło :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest pięknie.... serio. Kolor cieni z włosami... coś fantastycznego (zawsze lubię patrzeć na całość).
    Dzięki tobie ,,szykuję się" do kupna ,,czarnej bazy" pod cienie :-) Możesz powiedzieć czy inne Color Tattoo mają sens jako bazy pod złoto/miedziany makijaż? Np. odcień 05 Eternal gold lub 40 Permanent taupe? Teraz pod wszystko używam Duraline'a, ale czasem chciałabym dodatkowo ,,podbić" kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej nadają się jako baza, zrobiłam dla Ciebie szybki swatch bo najlepiej po prostu to zobaczyć a nie rozwodzić się nad efektem. Nie mam złotego Color Tattoo, zrobiłam próbę na Permanet Taupe i On and on bronze.

      Tu jest swatch na Permanent Taupe (z lewej na nim a z prawej cienie solo) http://i1266.photobucket.com/albums/jj526/kleopatre/DSCN3762.png

      Tu na On and on brozne http://i1266.photobucket.com/albums/jj526/kleopatre/DSCN3763.png

      Widać na zdjęciach, że Color Tattoo podbił cienie, specjalnie wzięłam złote i miedź i moim zdaniem fajnie wyszło na On and on bronze (więc na złotym też pewnie będzie fajny efekt), Permanent Taupe jest w moim odczuciu zbyt ciemny i chłodny pod takie kolory.

      Usuń
    2. Dziękować! Jesteś wspaniała! Właśnie o to mi chodziło :-) Różnica jest naprawdę duża.
      No to teraz pora na zakupy w necie :-P (po efektach widzę, że złoty też może ładnie podbić kolor, a tam go dostanę ;-) ).

      Usuń
  26. Śliczny makijaż :D
    Do Twoich włosów fantastycznie wyglądały makijaż w pomarańczowych odcieniach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)! Aż wypróbuję coś pomarańćzowego, bo dawno nie nosiłam:D

      Usuń
  27. robi totalne wrażenie *.* lubię fiolety, więc pozwolę sobie kiedyś odgapić (:

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój ulubiony typ połysku, coś pięknego!
    Przepięknie to wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekny makijaz, masz sliczne duuuze oczy

    OdpowiedzUsuń
  30. jejku każdy kolejny makijaż w Twoim wykonaniu jest co raz piękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę, bo mam nadzieję, że robię postępy:)

      Usuń
    2. Przy takiej perfekcji, pozostawiasz niewiele miejsca na postępy, naprawdę :)

      Usuń
  31. Wow! Piękne kolory, niesamowicie mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z tym kolorem włosów to po prostu BOGINI!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny makijaż, ale chyba nie dla mnie;( Mam zbyt delikatna urodę do tak mocnych makijaży:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed tym makijażem były dwa tutoriale to takich delikatniejszych, więc może któryś z tamtych będzie Ci pasował:)?

      Usuń
  34. Masz piekne, duże oczy, podziwiam, makijaż jak zawsze, Idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. oo śliczne fiolety..masz dużą powiekę i jak najbardziej ten ciemny cień na środku pasuje Ci.

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę wypróbować taką metodę: czarny na całe oko i na to dopiero jasny kolor. Ciekawy sposób szczerze mówiąc - jutro próbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to świetny metoda pod błyszczące cienie:)

      Usuń
  37. Pięknie mieni się ten cień na środku powieki i idealnie pasuje do twojego wizerunku

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. o ja jakie piekne wlosy! super bardzo mi sie podobaja! i makijaz tez cudo!

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny makijaż i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. jak zawsze cudowny makijaż :) piękny masz ten kolor włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie wyglądam!! Wszystkiego naj z okazji 3000 obserwatorów, ja dołączam rozpoczynając tym samym czwarty tysiączek;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Idealny :) Jutro lecę po cienie sypkie z My Secret, bo najbliżej mam tylko Naturę i będę kombinować swoją wersję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są sypańce z My Secret:). Bardzo lubię jasny, brzoskwiniowy! A za mną chodzą ostatnio sypkie z Essence.

      Usuń
  44. efekt końcowy bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  45. no niesamowicie, Twoje spojrzenie hipnotyzuje !

    OdpowiedzUsuń
  46. rewelacyjnie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Wam za przemiłe komentarze:D

      Usuń