wtorek, 17 grudnia 2013

Tutorial: Sweterkowy wzorek

Paznokcie przypominające popularne wzory z zimowych swetrów. Chciałam przygotować tym razem coś typowo zimowego i świątecznego. Kiedyś już robiłam podobny wzorek w biało-czerwonych kolorach, ale teraz miałam ochotę na spokojniejszą kolorystykę i złote akcenty.

Staram się pokazywać Wam zarówno łatwe jak i trudniejsze zdobienia, to jednak polecam osobom bardziej zaawansowanym :D. Oczywiście nie jest to nic niewykonalnego, wymaga po prostu trochę czasu, cierpliwości i jakiejś wprawy, nie sprawi problemów jeśli to bawicie się od czasu do czasu we wzorki.

DSCN3978

Potrzebujemy trzech lakierów: jasnego bazowego np. beżu ( u mnie boski Irreplaceable Essence), brązu (Sensique 160), złotego lakieru (Miss Sporty 312). Przyda się taśma, może być zwykła klejąca, albo tasiemki do zdobień jak u mnie, cienki pędzelek, bezbarwny top coat. I koniecznie ozdoby: złote hologramy w kształcie rombów, uwielbiam je!

zimowe

  1. Malujemy paznokcie bazowym lakierem i czekamy aż dobrze wyschnie.
  2. Na zupełnie suchy lakier naklejamy dwa kawałki taśmy tak aby utworzyły szablon-prostokąt pośrodku paznokcia.
  3. Wypełniamy środek brązowym lakierem nie wychodząc poza taśmę (łatwiej będzie z szerszą taśmą klejącą).
  4. Natychmiast odrywamy, nigdy nie czekamy aż lakier wyschnie.
  5. Na jeszcze mokry lakier naklejamy złote romby tworząc gwiazdkę.
  6. Złotym lakierem można domalować kropeczki, a brązowym zygzak. Po wyschnięciu najlepiej nałożyć na całość bezbarwny top coat.

DSCN3982

DSCN3993

DSCN3983

DSCN3984

DSCN3996

DSCN3997

64 komentarze:

  1. O bardzo pomysłowe :) muszę spróbować ale pewnie tak ładnie mi nie wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie wygląda :) tak jakoś... ciepło :) chyba przez to złoto no i sweterkowy motyw

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne zdobienie!
    Ja ostatnio zamówiłam sobie takie tasiemki, jak mi przyjdą to też będę tworzyć hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ciekawa jestem czy będziesz zadowolona z nich:). Ja uwielbiam robić wzorki przy ich pomocy!

      Usuń
  4. Gwiazdki utworzone z rombów robią wrażenie:) Widać, że należysz do osób obdarzonych zmysłem estetycznym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No.. mam nadzieję, że jakiś tam mam ;D

      Usuń
  5. Ale to łaaadneee... Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ta baza jest fantastyczna *_*
    wzorki sweterkowe wolę takie tylko z rombów, ale tutek bardzo fajny i przejrzysty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne, ale ja bym nie miala cierpliwosci do takiej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, niby wygląda na takie skomplikowane, a wcale takie nie jest :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie przytłaczający.. Ja niestety dalej nie potafię kupić tej cienkiej tasiemki :D W ogóle malowanie wzorków u mnie ostatnim czasy przestało istnieć, trochę żałuję bo bardzo to lubię, no ale brak czasu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można te zygzaki pominąć na przykład:)

      Usuń
  10. lubię ten kolor z essence :) a mani wyszło boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irreplaceable jest boski:). Jeden z moich ulubionych lakierów, a mam ich sporo więc to coś musi znaczyć:D

      Usuń
  11. Dla mnie zdecydowanie za dużo na tych paznokciach się dzieje, ale podziwiam za precyzję. Piękny pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Cammie, faktycznie są bardzo bogate, więc nie każdemu mogą się spodobać;)

      Usuń
  12. bardzo ciekawy sweterek, taki inny :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się gwiazdka :-) a całość jak dla mnie trochę lepiej wyglądała bez zygzaka, z zygzakiem już jest za dużo wszystkiego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyszło ;) a jestem pod wrażeniem lakiery Essence :) chcę go..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jest wycofany:( szkoda, to był mój ulubiony lakier ze wszystkich, które miałam.

      Usuń
  15. Piękny! Nie wiem czy udałoby mi się go tak równiutko zrobić jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna i świąteczna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze piękne zdobienie na twych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny wzorek :) pierścionek czadowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja Ciebie podziwiam, że Ci się chce robić takie rzeczy. :o)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczy wzorek ^^
    A ja ostatnio robiłam zakupy w sklepie internetowym i dostałam gratis trzy słoiczki ozdób do paznokci. Zielone serduszka, różowe koniczynki i fioletowe takie a'la gwiazdki czteroramienne z dziurką.
    O takie:
    http://imageshack.com/a/img607/2913/71mh.jpg
    Kompletnie nie mam pomysłu do jakiego mani je wykorzystać. Może coś podpowiesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę:). Te zielone serduszka naprawdę bardzo ładne!

      Usuń
  22. świetny tutorial, wzór bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przeurocze :D Uwielbiam tego typu wzorki~

    OdpowiedzUsuń
  24. Efekt genialny:) ale masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne, z taką wprawą nie trudno na pewno stworzyć Ci coś takiego :)
    Przepiękne zdobienie a złoty lakier cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne! Zazdroszczę ogromnych ilości wolnego czasu :D
    Świetny pomysł i śliczne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy takie ogromne ilości.. różnie to bywa;). Dziękuję:)

      Usuń
  27. Świetnie wygląda :) O ile w lewej ręce dam radę zrobić, to na prawej będzie o wyglądało makabrycznie :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż.. u mnie z prawą też kiepsko, ale z każdym kolejnym wzorkiem idzie lepiej:)

      Usuń
  28. Pomysłowo i wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowne! :) a Twój pierścionek jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  30. mi się starsznie podoba :D

    OdpowiedzUsuń