niedziela, 1 grudnia 2013

Tutorial: Zimowy mani w szarościach

Na dziś wzorek, który kojarzy mi się bardzo zimowo, może przez połączenie bieli i szarości. Głównym elementem jest tutaj oczywiście cieniowanie, a ozdoby w postaci cyrkonii czy perełek są tylko dodatkiem, ale jednak nadają bardziej elegancki charakter całemu wzorkowi. Poniżej prosty tutorial, mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :).

DSCN3561

zimowe

  1. Malujemy paznokcie szarym lakierem.
  2. Wykonujemy cieniowanie przy pomocy tego samego szarego lakieru oraz w miarę dobrze kryjącego lakieru w kolorze białym. Najlepiej sprawdzi się lateksowa gąbeczka. Jeśli nie wiecie jak wykonać ładny efekt przejścia dwóch kolorów możecie zerknąć na mój stary post o cieniowanych paznokciach.
  3. Na białą część nakładamy odrobinę opalizującego, jasnego brokatu.
  4. Serdeczny paznokieć malujemy bezbarwnym lakierem i przyklejamy białe, czarne, srebrne ozdoby do paznokci. Dla zabezpieczenia nakładamy jeszcze warstwę top coatu.

Na koniec oczywiście trzeba obowiązkowo doczyścić skórki i nałożyć top coat na wszystkie paznokcie :).

DSCN3560

DSCN3564

DSCN3563

Do wykonania tego zdobienia użyłam niewielkich czarnych cyrkonii, srebrnego bulionu (do wypełnienia przestrzeni między większymi ozdobami), drobnego opalizującego brokatu, większych perełek i cyrkonii z karuzelki. Wszystkie ozdoby są z Dobrej Rady, jakościowo wypadają bardzo dobrze. Szczególnie podobają mi się te drobne czarne cyrkonie, fajnie wyglądają na paznokciach.

DSCN3570

DSCN3571

Jutro Dzień Darmowej Dostawy, pamiętacie? To dobra okazja do zakupów przez internet, bo wiele sklepów ma darmową wysyłkę. Sama nie mam w planach wielkich szaleństw, nie mam zamiaru kupować czegoś tylko dlatego, że jest taka promocja (okazja jest fajna jeśli faktycznie mam coś w planach kupić, ale bez przesady – wysyłka często to mniej więcej 10zł, więc myślę że nie ma co się przesadnie podniecać;)). Listę sklepów biorących udział w akcji znajdziecie tutaj http://www.dziendarmowejdostawy.pl.ddd-logo-300x104

79 komentarzy:

  1. uwielbiam Twoje cieniowanie
    cudny manicure ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cud, miód, malina!
    Istne cudo!
    Wygląda bajecznie!
    Co to za lakier ten szary? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! To Sensique Gray Mist, w tym tygodniu powinnam go pokazać na blogu:)

      Usuń
  3. Piękne zdobienie, faktycznie takie zimowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają jak...z photoshopa :O
    Mega, to mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. prześwietny efekt końcowy! taki śnieżny i zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, tak mroźnie :)
    A w DDD wezmę udział, nawet już wzięłam - zamówiłam sobie holoski z Color Alike :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo te holoski to mają przepiękne, ale ja jeszcze się im opieram:D

      Usuń
  7. Śliczne pazurki a cieniowanie na 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Polecam, w moim odczuciu nie jest to jakiś trudny wzorek, a efektownie wychodzi:)

      Usuń
  9. Przepiękny jest ten szary lakier, chociaż ja w takich nie gustuję . Zakochałam się w Twoim serdecznym paluchu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ten szary lakier jest świetny, ale ja akurat lubię szarości:)

      Usuń
  10. bardzo efektowny mani, ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie Ci to wyszło i rzeczywiście efekt jest taki mroźno-zimowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się ,że przypadł Wam do gustu:D

      Usuń
  12. Piękne mani ! Te cyrkonie i reszta wyglądają obłędnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a co to za kolor? ten pierwszy bazowy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny efekt, taki elegancki i zimowy.

    OdpowiedzUsuń
  15. zdobienie jest genialne i megaaa eleganckie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. taki prosty a jaki efekt!
    muszę w końcu spróbować cieniowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieniowanie to chyba mojej ulubiona metoda, myślę że warta spróbowania:). Przyjemnie się robi, a efekty robią wrażenie:)

      Usuń
  17. rewelacyjny efekt, moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny mani.. Uwielbiam połączenie bieli i szarości.. Na zimę (i nie tylko) jam znalazł..
    Żałuję tylko, że wszelkie te mocniej wystające elementy mani mocno mnie drażnią :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Mnie takie jak te nie denerwują, te jeszcze nie są najgorsze:D. A jak już wiem, że mogą mnie irytować to dają tylko na jeden paznokieć, bo inaczej można się wściec;)

      Usuń
  19. Ale piękne zdobienie :) Szczególnie palec serdeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie! Mimo, że podałaś dokładny opis przypuszczam, że w moim przypadku nawet w połowie tak fajnie nie wyjdzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko cieniowanie trzeba opanować, wtedy na pewno wyjdzie:))

      Usuń
  21. Wygląda pięknie, spróbuje odwzorować:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny efekt;) ja mam trochę za krótkie paznokcie na takie rzeczy, ale spróbuję coś tam zmalować na swoich pazurkach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu nawet na krótkie też sie zawsze znajdzie jakiś odpowiedni wzorek:)

      Usuń
  23. zajebisty efekt ! Mega mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie wyglądają paznokcie a szczególnie podoba mi się kompozycja gadżetów na paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w końcu główny akcent w tym wzorku:)

      Usuń
  25. Wyglądają niesamowicie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. zestawienie wszystkich ozdób wyszło Ci przepięknie a całość prezentuje się rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  27. cudo na paznokciach!bardzo mi sie podoba zazdroszcze talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nawet nie wygląda na trudny, może spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam szary na paznokciach ; )

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. dziękuję Wam za wszystkie komentarze!

      Usuń
  32. Pięknie wyglądają. Idealne na zimę ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękne te pazurki aż sobie takie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Idealne przejście między kolorami i wspaniały efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). A ja myślę, że gdyby użyć trzech lakierów do cieniowania zamiast dwóch to przejście byłoby jeszcze płynniejsze.

      Usuń
  35. jak zwykle mega wyszło :)
    uwielbiam cieniowanie w twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ cudo, szalenie mi się podoba !:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne zdobienie!!! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne, na pewno spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  39. pazurki zrobione slicznie, sama chcialbym tak ladnie swoje malowac :) tylko mam wrazenie, ze paznokiec jest zbyt szeroki na koncu i wyglada troche nieestetycznie przez to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba złudzenie optyczne przez jaśniejszy kolor na końcu ;)

      Usuń
  40. Perfekcja w najlepszym wydaniu :) Mani absolutnie zachwycające :) Twoje cieniowanie zawsze jest idealne.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj zrobiłabym sobie taki manicure :) ale niestety akurat przedwczoraj złamał mi się paznokieć środkowy od razu przy skórze i wszystkie musiały pójść pod pilnik :( a na krótkich takiego samego efektu raczej się nie otrzyma. Ale cóż, postaram się nie zapomnieć o tym pośćie za jakiś miesiąc lub dwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pieknie to wyszlo:) napewno wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  44. prześliczne zdobienie, wielbię gradienty <3

    OdpowiedzUsuń