niedziela, 16 lutego 2014

Floslek pod oczy

Floslek to chyba najczęściej polecana marka w kategorii kremów i żeli pod oczy w niskich cenach. Pamiętam, że odkąd zaczęłam podczytywać wizaż i KWC (a było to lata świetlne temu) ciągle ten Floslek gdzieś się przewijał.. a już najczęściej konkretnie żel ze świetlikiem. Ja dopiero teraz pierwszy raz wypróbowałam coś Flosleku. Kremy pod oczy zużywa się tak strasznie wolno.. więc nie miałam ich zbyt wielu.

Przez ostatnie miesiące używałam na dzień żelu z luteiną i świetlikiem lekarskim, a na noc kremu – także z luteiną i świetlikiem. Byłam ciekawa czy kosmetyki Floslek faktycznie są warte wypróbowania, w końcu tak wiele osób je poleca.

DSCN5556

Krem polecany jest na dzień i na noc, ale ja używałam go najczęściej właśnie wieczorami. Ma formułę lekkiego kremu, błyskawicznie się wchłania i jest praktycznie bezzapachowy. Na opakowaniu możemy przeczytać, że krem zmniejsza skłonność do opuchnięć i cieni pod oczami, poza tym nawilża, natłuszcza i uelastycznia skórę.

W moim odczuciu nawilżenie jest bardzo lekkie. Krem lepiej sprawdziłby się u mnie latem. Mimo, że moja skóra pod oczami nie jest szczególnie wymagająca miałam wrażenie, że nawilżenie jest niedostateczne a moja skóra domaga się czegoś więcej. Na cienie pod oczami nie wpływa, co mnie zresztą nie zdziwiło, bo nie spotkałam jeszcze takiego kremu który zlikwidowałby cienie. Za to zauważyłam, że przez okres używania tych kremów ani razu nie miałam problemu z opchnięciami co wcześniej czasem mi się zdarzało. Może to przypadek albo faktycznie kremy działają w jakiś sposób pod tym względem. Krem kosztuje jakoś około 16zł ale tubka to…30ml. Tyle co podkład albo krem do twarzy! Dla mnie ogromna pojemność.

DSCN5558

Na dzień używałam żelu do powiek i pod oczy. Polecany jest szczególnie dla osób obciążających wzrok (np. pracą przy komputerze albo oglądaniem tv). Ma za zadanie nawilżać a także łagodzić uczucie zmęczenia, pieczenia itp. Staram się nie przemęczać oczu i szczerze mówiąc nie widziałam nic o pieczeniu skóry pod oczami, ale liczyłam na lekką formułę i dobre nawilżenie.

Żel jest przezroczysty i faktycznie bardzo lekki. Na co dzień w sam raz, dobrze sprawuje się jako baza pod makijaż. Błyskawicznie się wchłania a przy tym nie pozostawia wyczuwalnego filmu na skórze. Jednak nawilżenie jest odczuwalne, nie bardzo mocne, ale na dzień jak najbardziej mi wystarczało. Żel podobnie jak krem nie ma zapachu. Daje efekt odświeżenia, przyjemnie mi się go używa i polubiłam go bardziej niż krem. Nie jest ponadprzeciętny ale w swojej cenie (ok 9zł za 15ml) jest w porządku.

DSCN5561

DSCN5562

Na koniec produkt, który dał u mnie najlepsze efekty: maska-serum anti-aging. Maseczka przeznaczona jest co prawda dla starzejącej się skóry ze zmarszczkami, ma rozjaśniać i wyrównywać koloryt skóry wokół oczu. Mimo, że maska nie jest przeznaczona dla mojej grupy wiekowej u mnie dała wyjątkowo fajne efekty! Nakładam ją grubą warstwą pod oczy i odrobinę na powieki. Bardzo przyjemnie chłodzi i daje efekt odświeżenia, ale polubiłam ją przede wszystkim za świetne nawilżenie. Przy grubej warstwie, po wchłonięciu pozostawia nieco lepki film, ale to w końcu maska a nie krem więc nie przeszkadza mi to – i tak stosuję głównie na noc. Maseczka kosztuje coś ponad 3zł a składa się aż z trzech saszetek (z czego każda wystarczy przynajmniej na dwa razy). To ją polecałabym najmocniej!

DSCN5563

Po wypróbowaniu tych trzech kosmetyków stwierdzam, że cuda to nie są, ale dobre produkty w niskiej cenie. Mi generalnie przypadły do gustu, szczególnie maseczka jest warta uwagi. Myślę, że sprawdzą się głównie na niewymagających cerach, przypuszczam że mój krem i żel wypadnie najlepiej na młodej skórze.

Znacie kosmetyki pod oczy Floslek?

38 komentarzy:

  1. Coś gdzieś o FlosLekach czytałam ale daaaawno temu. Generalnie jakoś nie myślałam o stosowaniu tego typu kosmetyków, niemniej jednak zaciekawił mnie ten żel. Dużo czasu spędzam przy komputerze i czasem faktycznie zdarza mi się pieczenie i swędzenie w okolicach oczu. Może taki żel by coś na to zaradził. Pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko powiedzieć, ale tak czy inaczej kremy czy żele myślę warto stosować:)

      Usuń
  2. Z tej firmy najczęściej sięgam po krem ochronny w czasie zimy dla dzieci (moją córę nim katuję) i dla dorosłych. Oba są bardzo tłuste, ale sprawdzają się przy minusowych temperaturach. Co do żelu pod oczy, u mnie niestety się nie sprawdził, choć stosowałam dość długo, ale przy moich sińcach nic się nie sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj na sińce to nie ma mocnych, a przynajmniej ja nie znam!
      Tłuste kremy są może nie najprzyjemniejsze w użytkowaniu ale chronią w końcu najlepiej:)

      Usuń
  3. Używam flosleków ale tych w słoiczkach i dobrze mis ię sprawują. Teraz ciekawi mnie ten żel w tubce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używałam dwóch rodzajów tych żeli i byłam bardzo bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam żel ze świetlikiem w słoiczku, u mnie się nie sprawdzał. Resztki żelu ze słoiczka wyparowały. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam żel z araniką, ale u mnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie żel czeka na testowanie w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego kremu nie widziałam w drogerii ale chętnie bym wypróbowała. Taka pojemność starczy na baaaardzo długo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem cięzko mi zużyć 30ml kremu do twarzy a co dopiero pod oczy;D

      Usuń
  9. Chętnie te maskę spróbuje i żel może, bo.krem mnie zupełnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie te żel-kremy sie nie sprawdzaja.obecnie mam krem pod oczy od Babuszki Agafii i ten chyba najlepiej sie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawiłas mnie tym kremem od Babuszki Agafii :)

      Usuń
  11. Nie używałam jeszcze niczego z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam kremu pod oczy :) Nie wiem nigdy na jaki się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. często je widzę gdzieś tam na dole na najniższych półkach jakby były zapomniane :D ale jeszcze żadnego nie wypróbowałam...czas najwyższy bo ostatnio wszyscy mi mówię "ale masz wory pod oczami" -_-

    OdpowiedzUsuń
  14. ja lubię z tej firmy kremy pod oczy z świetlikiem.
    Mój tata, mama i ja używamy ich i jesteśmy bardzo zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te najbardziej popularne w słoiczkach?

      Usuń
  15. Używam żelu ze świetlikiem i aloesem i jestem bardzo zadowolona. Stosuję go zawsze rano, dobrze współgra z makijażem, no i ta cena :)) Uważam, że to jeden z najlepszych żeli pod oczy w tak niskiej cenie. Kremów nie próbowałam, ale chętnie się im przyjrzę. Pozdrawiam, A. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak przekonałam się do kremu Ziaja ze świetlikiem, że nie dopuszczam innych pod moje oczy ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam jeszcze ich specyfików pod oczy
    ciągle coś innego wpada mi w ręce, a jak sama wspomniałaś zużyć tego typu kosmetyki dość szybko to już sztuka :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię te żele stosować rano na opuchnięcia.
    Kupuję różne ale chyba najczęściej miałam ten z zieloną herbatą. Lubię w słoiczkach, nawet bardziej niż w tubkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś się skuszę na słoiczek :D

      Usuń
  19. Oj nigdy nie spotkałam się z produktami tej marki, nawet o niej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już ostatnio obczajałam te kremy,ale chyba zdecyduje sie ta maske/serum :)

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. mam krem pod oczy tej firmy i jest fenomenalny, tani duży i skuteczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mając jeszcze naście lat z chęcią używałam ich żeli. Świetnie sprawdzały się, gdy spędzałam długie godziny, czy zarywałam noc albo obie te rzeczy naraz. Przyjemnie odświeżały spojrzenie i likwidowały opuchliznę, niwelowały cienie. Podobnie, jak żel ze świetlikiem z Avy. Niestety okolice oczu, to moja problemowa sfera i musiałam przerzucić się na intensywniej działające produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co jest twoim aktualnym ulubieńćem pod oczy?

      Usuń
    2. Żel ogórkowo-aloesowy z Naturallythinking.com, choć od jakiegoś czasu testuję duoaktywny krem przeciwzmarszczkowy pod oczy z Pharmaceris serii A i też jestem z niego zadowolona. Myślę, że będę ich używała w duecie, który spełni wszystkie moje oczekiwania, co do kremu pod oczy. Pharmaceris faktycznie dobrze działa przeciwzmarszczkowo, rozjaśnia cienie, ale wspomniany wyżej żel przynosi ukojenie zmęczonym oczom i zmniejsza opuchliznę.

      Usuń
  23. Faktycznie pojemność wielka jak na krem! Ja miałam żel ze świetlikiem, ale to takie smarowidło, które wg mnie nic nie robi... używałam na noc, może na dzień lepiej by się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten żel chętnie bym wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam żele pod oczy z Flosleku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Używam żelu ze świetlikiem i luteiną. Mam podobne odczucia - nawilża i przede wszystkim lekko chłodzi, mam wrażenie ukojenia, odświeżenia skóry pod oczami. Bardzo lubię ten kosmetyk, sięgam po niego zawsze, kiedy jestem niewyspana.

    OdpowiedzUsuń
  27. Co prawda dużych zmarszczek pod oczami jeszcze nie mam, ale ta maska Anti Aging mnie bardzo zaintrygowałam. Może wypróbuję profilaktycznie? Jeśli chodzi o żele z Flosleku to są obowiązkowo w moim domu. Używała ich moja mama, używam i ja;)

    OdpowiedzUsuń