poniedziałek, 3 lutego 2014

Piaskowy Paese 324

Świetny piaskowy lakier Paese. W buteleczce wygląda jak czerń z drobinkami, ale na paznokciach staje się dużo jaśniejszy. Ma grafitowy odcień z mnóstwem drobnego, srebrnego brokatu. Faktura jest oczywiście chropowata jak to w przypadku piaskowych lakierów. Bardzo mi się podoba ten odcień, z jednej strony wygląda tak wieczorowo, a z drugiej kojarzy mi się z asfaltem.. super jest!

Jeśli chodzi o jakość to muszę przyznać, że to kolejny lakier Paese, który mnie nie zawiódł. Dobrze kryje, wystarczają dwie warstwy, szybko schnie. Rozprowadza się bezproblemowo. Jedynie irytujący jest fakt, że brudzi się łatwo jak każdy lakier o piaskowym wykończeniu.

a

c

b

57 komentarzy:

  1. Cudny ♥ A jak jest z trwałością ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie najgorzej ale nie trzyma sie tak dobrze jak kremowe lakiery.

      Usuń
  2. ale piękny! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam piaskowe lakiery! Jedynym minusem jest zmywanie, jak radzi sobie z tym firma Paese? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. em, to chyba zmywacz ma sobie radzić :D
      a tak na serio to nie zmywa się źle :)


      piękne zdjęcia Kleo :)

      Usuń
    2. Nie tak dobrze jak krem, ale generalnie da się zmyć samym wacikiem i nie stracić nerwów;)

      Usuń
  4. Pięknie u Ciebie się prezentuje :)

    Sama miałam jeden piasek z Paese ale poszedł w kosz. Po paru miesiącach nie nadawał się do użycia. Na dodatek pędzelek i formuła lakieru pozostawiały wiele do życzenia. Byłam na nie, choć kolor był zjawiskowy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak będzie z tym.. użyty kilka razy więc nie wiadomo czy nie zglucieje za jakiś czas.

      Usuń
  5. Jest wyczepisty! *_* chyba mój lakierowy odwyk diabli wezmą...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przepięknie, wręcz magicznie ;) Uwielbiam piaski w ciemnej kolorystyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no jest piękny :D ja nie posiadam prawie żadnego czarnego lakieru piaskowego takiego typowego oprócz tych ciemnych z Wibo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się takie bardzo podobają i chętnie przygarnęłabym całkiem czarny piasek bez jasnych drobinek:)

      Usuń
  8. Mam ten piasek :) Faktycznie to taki niepozorny mały elegant, strasznie ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za piaskowcami, ale ten świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co raz bardziej zakochuję się w piaskach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to piękny lakier, ale mój egzemplarz po dwóch mani się zglucił niemiłosiernie... nawet rozcieńczanie mu nie pomaga :( chyba kupię sobie drugi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uhhh ten mój przeżył przynajmniej 3-4 aplikacje ale widzę, że robi się coraz gęstszy;/

      Usuń
  12. faktycznie pięknie wygląda. i dla mnie jakoś nawet bardziej wieczorowo, niż asfaltowo ;)
    ja mam szary piasek z paese, ale jeszcze nim nie malowałam :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny! Już wiem czego szukać podczas następnej wizyty przy stoisku Paese :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, polecam :). Chyba jeden z najładniejszych lakierów jakie mają w ofercie.

      Usuń
  14. WOW rzeczywiście przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  15. :O piękność! Szkoda, że mi się taki w boxie nie trafił. Z piasków miałam taki brudno śliwkowy. Oddałam siostrze, bo to kompletnie nie mój typ. Aczkolwiek tą ślicznotkę, hmm kto wie, może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na cztery boxy, które widziałam lakiery były podobne: bordo, jasny róż, brąz, mauve. Niektóre nawet się powtarzały.

      Usuń
  16. Przepiękny♡ uwielbiam piaski a te w odcieniach czerni,szarości wyglądają bardzo elegancko. ... muszę koniecznie go kupić♡

    OdpowiedzUsuń
  17. mam kilka lakierow paese ale do piaskow niestety nie mam dostepu stacjonarnie, piekny kolor

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak eleganckiego piasku dawno nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O jeny *.* spodobał mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Koniecznie muszę go mieć - cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Niedawno też go pokazywałam u siebie ;) Nie używałam go jeszcze na całe paznokcie, zawsze jako lakier do zdobienia, ale absolutnie uwielbiam piaski Paese. U mnie wytrzymały 8 dni! a te klasyczne mają "betonowe" wykończenie, które bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, bardzo długo! Ja mam jeszcze jasny róż z Paese (piaskowy) do wypróbowania i zgaszoną zieleń. Ładne są ale piaski Golden Rose jakoś bardziej mnie kuszą;)

      Usuń
  22. Moja zbiór piasków rozrasta się w zastraszającym tempie.
    Kolejny piękny do kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  23. faktycznie pięknie wygląda. i dla mnie jakoś nawet bardziej wieczorowo, niż asfaltowo ;)
    ja mam szary piasek z paese, ale jeszcze nim nie malowałam :p

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi także bardzo podoba się ten odcień!

    OdpowiedzUsuń
  25. LOVE this look and your pictures are stunning!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zdjęcie.

    kupiłabym sobie jakiś piaskowy lakier, bo jeszcze nie mam, ale muszę regenerować paznokcie i nie wiem, ile im jeszcze zejdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę żeby wróciły do dobrej formy jak najszybciej!

      Usuń
  27. a niedawno kupowałam bazę na stoisku paese szkoda że nie zajrzałam na lakiery śliczny jest

    OdpowiedzUsuń
  28. Wcześniejsze piaski Paese mi się nie podobały, ale ten jest bardzo przyjemny! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny, ostatnio bardzo polubiłam piaski:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdzie można kopić to cudo?

    OdpowiedzUsuń
  31. Będę monotematyczna - uwielbiam piaski :) A ciemnego nadal nie mam w swojej kolekcji ...

    OdpowiedzUsuń
  32. This nail polish looks really amazing and your nails are so pretty :)

    OdpowiedzUsuń