sobota, 1 lutego 2014

Przepiórcze Oczko

Wczorajszy makijaż, który zrobiłam po prostu dla zabawy, eksperymentu. Naszło mnie na taką kreskę przez lakier, który akurat miałam na paznokciach – ciekawy, brokatowy top coat z Sensique, który pokażę na blogu innym razem :).

DSCN5380

DSCN5382

Chciałam namalować kreskę, która przypominałaby lakier na paznokciach. Zrobiłam ją białym eyelinerem i wykleiłam ozdobami do paznokci. Nie miałam identycznych więc użyłam tych najbardziej podobnych.

DSCN5367

DSCN5355

Już samo namalowanie kreski zajęło mi trochę czasu, bo biały eyeliner z Inglota jest dosyć trudny w obsłudze, potem jeszcze jej wyklejenie.. więc już odpuściłam drugie oko, dlatego na zdjęciu przysłonięte jest włosami ;).

v

117 komentarzy:

  1. wyglądasz jak Lady Gaga :D (i to nie jest obelga żeby nie było :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam:) Efekt naprawdę wow.

      Usuń
    2. Hehe nie miało się tak kojarzyć, ale pewnie coś wspólnego jest w tym makijażu;)

      Usuń
  2. MAGIA!! Zakochałam się w tym looku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że pomalowałaś oczy lakierem do paznokci! Jak Boga kocham! Mistrzostwo! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja też, jak spojrzałam na zdjęcie gdzie są razem kreska i paznokcie. :))))))))))))))))))))))))

      Usuń
    2. Miałam tak samo. Zastanawiałam się jak później zmyć lakier z oka :)

      Usuń
    3. Hah spodziewałam się, że ktoś tak pomyśli:D

      Usuń
  4. oooooo ale pięęknie!! krecha idealnie pasuje do lakieru! i te usta, cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda nieziemsko! Na pierwszy rzut oka wygląda identycznie jak lakier do paznokci, dlatego też jak zobaczyłam zdjęcie na fb pomyślałam, że pomalowałaś oko właśnie lakierem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nie odważyłabym się na malowanie oczu lakierem:p

      Usuń
  6. ale masz pomysly! takie pozytywne oczywscie, jestem pod mega wrazeniem i uwielbiam ten top

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to masz pomysły! MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kreska na oku idealnie komponuje się z lakierem tworząc zgrany (żeby nie powiedzieć identyczny) duet, mistrzostwo!
    Zdradź proszę co masz na ustach, bo kolor mnie urzekł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Inglot Lip Paint (w słoiczku) 69 :)

      Usuń
  9. Wygląda to wspaniale! Nie taki głupi eksperyment Ci wyszedł. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Woooow rewelacja<3
    Marzy mi się biały eyeliner:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez sie długo marzył i w koncu kupiłam ten z Inglota... ale najlepszy to on nie jest:/

      Usuń
  11. wyszło świetnie i mega podobnie do manicure ;)
    super

    OdpowiedzUsuń
  12. o wow! mega, podziwiam Cie! a usta no bajka!

    OdpowiedzUsuń
  13. super pomysł z tymi ozdobami na kresce;* wygląda to rewelacyjnie;) muszę spróbować;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, tak, Lady Gaga!!! :) Ale w zdecydowanie lepszym wydaniu ;).
    A co do samego make-upu... Jak dla mnie rewelacja. Tylko Ty mogłaś wpaść na taki pomysł. I w pierwszym momencie już myślałam, że wygrzebałaś z tego top-coatu te ozdoby i przykleiłaś do powieki, nieco się przeraziłam... :P Ale efekt końcowy jak dla mnie świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że miałyśmy podobne skojażenie skąd wzięły się ozdoby na kresce;)

      Usuń
    2. Hehe nie nie, to byłby hardkor:D

      Usuń
  15. wow akurat dzis myslalam o bialej kresce na powiece + piekne usta!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia, przepiękny makijaż! Po prostu WOW! Zabrakło mi słów i nic konstruktywnego nie napiszę:P W prostocie siła:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biala kreska sama w sobie to juz cos, a calosc prezentuje sie wrecz piorunujaco!

    OdpowiedzUsuń
  18. własnie miałam pytać która firma ma biały eyeliner :)
    świetne oko,i jakie nietypowe :) Ty zawsze masz fajne makijażowe pomysły,podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezwykły pomysł! Efekt cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie ci wyszło, czadowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kreska wygląda niesamowicie! Bardzo mi się podoba ten makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie, usta też wyglądają super, co na nich masz ^.^ ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, wygląda ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. efekt końcowy jest powalający. brawo!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda to niesamowicie, świetna inspiracja paznokciami ;) Usta też są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prosty pomysl a efekt naprawde fajny. Pomadka swietna

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysł :) Pazurki wyszły przecudnie!
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  28. też pomyslałam, że lady Gaga mogłaby się od Ciebie uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. w pierwszej chwili pomyślałam, że tę białą kreskę pociągnęłaś lakierem i zdębiałam :P
    efekt niesamowity :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale świetny! Planuję kupić biały eyeliner, ale chyba takiego mistrzostwa z brokatem nie dała bym rady stworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowna biała kreska i pięknie komponuje się z paznokciami <3

    OdpowiedzUsuń
  32. O matko! W pierwszej chwili pomyślałam, że faktycznie maznęłaś się tym lakierem po powiecie! :] Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ooo mega! :D Gdzie można kupić biały eyeliner?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest z Inglota, ale moim zdaniem nie jest wart swojej ceny :/

      Usuń
  34. Ale mi się podoba cały ten Twój look! Wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. super to wymyśliłaś, ale ja się nie nadaję na takie skomplikowane rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. proste a bardzo pomysłowe.. bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  37. genialnie! :D a te usta.... cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Woow świetnie wyszło :D Bardzo ładnie :) Podoba mi się!! Super!! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne, na jakieś specjalne przebierane okazje! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Pomysł i wykonanie świetne !! i te Twoje włosy, nigdy nie mogę się na nie napatrzeć :) zazdroszczę odwagi do noszenia takiego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Potrafisz wyczarować cuda na paznokciach, ale też na oku :))

    OdpowiedzUsuń
  42. To się idealnie ze sobą komponuje :) Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  43. Super! Pracochłonny ale efekt wart poświęcenia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękne makijaże wszystkie :) sama nie umiem się malować ale na pewno skorzystam z którychś Twoich pomysłów :) Mam pytanie czego używasz do podkreślania brwi??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Kredka Essence + brązowy cień. Planuję notkę o brwiach i pewnie pojawi się za jakiś czas jak będę mieć troszkę więcej czasu:)

      Usuń
  45. genialnie Ci to wyszło ! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jednookie masterpiece ;) pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Kreska wygląda ekstra :) Usta to samo :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Magiczny efekt! Świetnie wyglądają też usta!
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie przestajesz mnie zadziwiać. Twoja pomysłowość jest ogromna, wręcz nie ma granic! :) Świetny pomysł, a usta...wow one też robią niesamowite wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  50. zgrany duet,naprawde wyglada efektownie!

    OdpowiedzUsuń
  51. This is SO cool! Amazing job you did here :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ciekawy efekt uzyskalas :D

    OdpowiedzUsuń
  53. a juz myślałam, że pomalowałaś oko lakierem :P

    OdpowiedzUsuń
  54. Mi jednak bardziej podobają się te niesamowite usta!

    OdpowiedzUsuń
  55. idealne dopasowanie!
    po prostu mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  56. wyglądasz magicznie! oczy i paznokcie genialny duet, a do tego jeszcze te usta :)

    OdpowiedzUsuń
  57. świetne!
    zazdroszczę Ci tego miejsca do malowania :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Wow, FANTASTYCZNIE to wygląda! Jestem zachwycona :D
    A ten sensique bardzo fajnie wygląda na klasycznej białej bazie, musze też go tak nałożyć następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajny jest, mnie ciekawi jak wygląda na innych kolorach!

      Usuń
  59. Mistrzyni! Świetnie się to prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Zbieram szczenie z podłogi! Oko piękne ale usta to mnie powaliły na kolana! wszystko do siebie mega pasuje - nie mogę wyjść z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Pomysłowo! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Dziekuje Wam za wszysttkie komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Będę nudna, no ale - naprawdę jesteś bardzo ładna i utalentowana, zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  66. Coś wspaniałego! I ten kolor na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Kleopatre, mam do Ciebie pytanie, jako do eksperta :) - czy mogłabyś napisać, jakie cienie są w podobnym kolorze jak te, które ma na powiekach Olivia Palermo? http://25.media.tumblr.com/8b6d1a94ff43a930b02844558b1e4928/tumblr_mw4ehiv4tU1r2xkipo1_500.jpg z góry dziękuję! :) Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Trochę ciężko mi się dopatrzeć ale obstawiam, że to cielisty cień i matowy ciepły brąz (poza tym kredka lub eyeliner, wiadomo). Podobne brązy mam w większej paletce więc ciężko mi polecić pojedynczy cień w takim brązie, ale z pewnością znajdziesz coś podobnego w Inglocie :)

      Usuń
  68. świetne oko, świetne paznokcie i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudny cudny cudny.
    Przeglądałam Twój blog w poszukiwaniu ciemnej (ale wciąż twarzowej) szminki, to jest to. I biały eyeliner? No brak słów. Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń