środa, 12 lutego 2014

Virtual Fashion Mania – Why not!

Ostatnio malowałam paznokcie przeważnie ciemnymi lakierami dlatego naszło mnie na coś innego. To Virtual Fashion Mania nr 196 Why not! Ma odcień jasnej, soczystej i bardzo intensywnej zieleni. Jest to dosyć ciepła zieleń o kremowym wykończeniu, ma dużo żółtych tonów, ale do limonkowej zieleni jej trochę brakuje. Fajny, czysty kolor jednak po pomalowaniu paznokci stwierdziłam, że wolę takie latem.. albo z wzorkiem. Nie pasował mi kompletnie do niczego :D.

Co do jakości lakieru to nie mam zastrzeżeń. Dobrze się rozprowadza, szybko schnie, nie barwi płytki. Trzymał się nieźle. Potrzebuje dwóch warstw do pełnego krycia. Jest w porządku a do tego niedrogi (5,99zł). Mój egzemplarz jest z Dobrej Rady (o tu), lakiery Virtual widuję też w różnych nie sieciowych drogeriach.

DSCN5400

DSCN5403

DSCN5410

DSCN5413

59 komentarzy:

  1. Przyjemny typowo letni kolorek. W mojej skrzynce ze skarbami takich właśnie kolorów brak, raczej przeważają ciężkie i ciemne. Aż mnie skusiło żeby uzupełnić sobie kufer w jakieś pastele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też raczej preferuję ciemne, pasteli mam często przesyt bo czasem mam wrażenie, że opanowały wszechświat. Mimo to czasem sie skuszę na typowo pastelowy kolor dla odmiany..

      Usuń
    2. Ja też raczej preferuję ciemne, pasteli mam często przesyt bo czasem mam wrażenie, że opanowały wszechświat. Mimo to czasem sie skuszę na typowo pastelowy kolor dla odmiany..

      Usuń
    3. Jedyny pastel jaki mam to błękit z kolekcji blogerek dla wibo co była w zeszłym roku. Ale kusi mnie jakiś pastelowy róż, bo kiedyś miałam i był dość przyjemny :) muszę odwiedzić drogerie :)
      Dotarły do Ciebie słuchy, że od jutra na stoiskach Paese kolejna edycja boxu? za 39 zł są. Tym razem niestety bez wysyłki (choć mi to bez różnicy, bo mam dwa stoiska blisko siebie) ;)

      Usuń
    4. Ooo, nawet nie wiedziałam o tej edycji boxów z Paese. Chyba pobiegnę jutro i kupię, z ciekawości :)

      Usuń
  2. Śliczny lakier. Piękna soczysta zieleń, idealnie pasująca na lato lub wiosnę, kiedy wszystko się budzi do życia. Myślę, że jeszcze lepiej prezentowałby się z jakimś lekkim zdobieniem, np. kwiatowym. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za każdym razem jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich zdjęć i całych stylizacji, a także pracy jaką wkładasz w napisanie posta! Nie są to tylko 'cyknięte' fotki. Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega zieleń i aż się wiosennie zrobiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolor ale mi też nie bardzo pasuje do ubrań. Zdecydowanie letni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujący kolor i ładnie się prezentuje, choć faktycznie nie jest to kolor, który jest uniwersalny, czy prosty w noszeniu. Ciekawa jestem, jaki wzorek byś mu doprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam na niego pomysł ale mialam wtedy mało czasu no i się nie doczekał wzorku :D

      Usuń
  7. Bardzo intensywna zielen! Przykuwa nawet moja uwage, a nie lubie zieleni. Czuje ze latem wygladalaby fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kolor, choć miałam kiedyś lakier virtual i nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo miła zieleń :)
    lubię to

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja raczej używam stonowanych kolorów :) wyjątkiem u mnie jest czerwień i fuksja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intensywna fuksja to jeden z moich ulubionych kolorów nie tylko na paznokciach:)

      Usuń
  11. Piękna- zieleń, aż czuć wiosnę. Paznokci zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kolorek ;) Ja mam podobny lakier z Catrice, ale bardziej zielony.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna, soczysta zieleń, na lato w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna zieleń. Świetnie się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zupełnie nie mój kolor, w mojej kolekcji nie mam ani jednego zielonego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo lubię zielenie ale wole te ciemne:)

      Usuń
  16. śliczny kolor, tylko mam pytanie, nie barwi płytki? bo niestety często się to wiąże z takimi pięknymi zieleniami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to chyba jest ideałem ;) dzięki, rozejrzę się za nim :)

      Usuń
  17. jak na zieleń, to... śliczny :D ale masz rację, dobry na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na Twoich paznokciach to każdy kolor wygląda znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny, soczysty kolor ale kojarzy mi się z modliszką.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny, piękny kolor! W tej cenie jeszcze na dodatek, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale kolor!!! podoba mi się :-) na pewno poprawia humor

    OdpowiedzUsuń
  22. wiosnę... czuję wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny! Muszę gdzieś dopaść!

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny kolor:)zakochałam się:)

    OdpowiedzUsuń
  25. taki shrekowy :D bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudo! Nie lubię zieleni na paznokciach ale ten jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie soczyste kolory. Idealny na wiosenne dnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam ten kolor, dodaje energii :)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie za bardzo lubie takie kolory chociaz mam jeden z wibo, ale nieuzywany

    OdpowiedzUsuń
  30. kolorek bardzo mi się podoba :D ja takie zielenie wprost uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie się jakoś zielone lakiery źle kojarzą. Dawno temu, jeszcze w gimnazjum, pomalowałam sobie paznokcie "shrekową" zielenią bez bazy pod spód i po zmyciu miałam całe zabarwione na zielono paznokcie. Najgorsze było to, że długo nie mogłam się tego pozbyć :D Ahhh, te młodzieńcze grzeszki... :D

    OdpowiedzUsuń