piątek, 14 lutego 2014

♥ Walentynkowy mani ♥

Po prostu musiałam zrobić walentynkowy wzorek! Nie przepadam za tonami czasami naprawdę paskudnych pluszaków, serco-ozdóbek i innej tandety na każdym kroku w okresie poprzedzającym Walentynki, ale to świetny pretekst do noszenia przesłodzonych paznokci :D. A róż, serduszka i świecidełka na paznokciach już uwielbiam!

Do wykonania tego zdobienia używałam głównie lakieru w kolorze malinowej czerwieni, jasnego różu i bieli. Na wskazującym zrobiłam cieniowanie gąbeczką, napis lakierem do zdobień i przykleiłam serduszko-cyrkonię. Na środkowym namalowałam serce i dorobiłam mu kropki. Serdeczny to totalny mix różnych cyrkonii i ozdób, a na małym serduszka znów malowane lakierem – linerem.

DSCN5544

DSCN5546

DSCN5551

DSCN5549

Jeśli lubicie mój FB to na pewno widzieliście moje chwalenie się pierwszym miejscem w konkursie karnawałowym Golden Rose :D. Kilka dni temu dotarła do mnie nagroda, której byłam bardzo ciekawa, bo GR tajemniczo napisało jedynie, że będą to nowości. W paczce znalazł się tusz i fajny, matowy eyeliner. Poza tym pomadka Velvet Matte (jupi!) i nowy błyszczyk z serii Luxury w śmiesznym płaskim opakowaniu. Z błyszczyka bardzo się ucieszyłam, bo ciekawiła mnie ta nowość. Do tego trzy lakiery, jeden z serii Galaxy, dwa kremowe piaski Holiday. Ufff na szczęście żaden mi się nie zdublował :D.

Nowy-2

60 komentarzy:

  1. Jeeeeeej super przesłodzony mani :D słodki ;)
    A paczka od GR jest świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zaszalałaś na serdecznym :D WOW ;) Śliczny miłosny mix ;)
    A nagroda wspaniała i fajnie, że taka zróżnicowana ;) Wszystko na pewno będzie u Ciebie pięknie wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie fajnie, że nie są to np. same lakiery:)

      Usuń
  3. Gratuluję nagrody!
    Piękny mani, a powiedz mi jak Ty się zdobędziesz tych paznokci? Łatwo odejdą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ty się pozbedziesz tych zdobień miało być :)

      Usuń
    2. Dłużej przytrzymałam wacik nasączony zmywaczem i odeszły bezprobloemowo:)

      Usuń
  4. Szacun za te cekiny na paznokciu, ale u mnie pewnie momentalnie by odpadły... Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie całkiem nieźle się trzymały ale zalakierowałam je topem. Dziękuję!

      Usuń
  5. boski mani!
    graaatki!
    ps. obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpasowałaś się idealnie w Walentynki z tym manicure! Zdjęcia są cudne:) Nagrody zazdroszczę, ale niech CI się dobrze używa;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Niech Ci wszystko dobrze służy.
    Przepiękne zdobienie na serdecznym pazurku zrobiłaś, z przepychem ale bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mani urocze :)

    Gratuluję wygranej! Świetna nagroda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Manicure dzieło sztuki! Cudny jest. :)
    Gratulacje wygranej, w pełni zasłużona. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodko się u ciebie zrobiło :D :P
    A niespodzianka od Golden Rose jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tragedia: chyba nie powiesz , że wychodzisz z czymś takim do ludzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pomalowaniu natychmiast zmywam! Bo jeszcze ludzie by zobaczyli ......

      Usuń
  12. Śliczne ! Piękne kolorki ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. urocze :) i gratuluję wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeslodzony mani w dobrym sensie.
    Gratki

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Najbardziej podoba mi się serdeczny :D Zrobiłabym sobie taki mix na każdym paznokciu, jakbym posiadała takie ozdoby ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może musisz się w takie zaopatrzyć:D?

      Usuń
  16. no to dałaś czadu z ozdobami :) ale to wskazujący jest the best :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mani super:) Podziwiam, za pracę włożona w zdobienie i czas na to poświęcony:)
    A paczka z GR, niezła:) Jeszcze raz gratuluję pierwszego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny ten Walentynkowy mix :) najbardziej mi się podoba lawina cyrkonii na serdecznym :)
    ładnie cię wynagrodzono :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne!!!
    Zazdroszczę cierpliwości!! :)

    Jesli jeszcze nie obserwujesz to serdecznie zapraszam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. to wielkie serduszko jest po prostu cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  21. One są przepiękne ! :) Gdybym tylko umiała takie robić...

    OdpowiedzUsuń
  22. Wskazujący i serdeczny palec zawojował moim sercem. :) A z kosmetyków GR najbardziej spodobały mi sie lakiery i błyszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  23. Padłam z wrażenie, bardzo bardzo mi się podobają! Wszystkie za dużo, za słodko, ale widać, że to był efekt zamierzony i uwielbiam takie kombinacje! Mnie tam kupuje w 100%, uwielbiam szaleństwo na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celowo, wiadomo :). Lubię czasem takie przesadzone wzorki ale teraz dla odmiany mam ochotę na coś totalnie prostego:D

      Usuń
  24. Gratuluję wygranej w konkursie!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. mani na bogato ;) super ;))

    i gratuluję nagrody ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej mi się podoba wskazujący, fajne cieniowanie :) Na serdecznym już za dużo się dzieje ;p
    Fajna paka od GR, gratuluję wygranej :) Ciekawi mnie eyeliner, błyszczyk i szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mani na bogato :-) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  28. Uroczo!! Ale jak dla mnie za słodko :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Palec wskazujący absolutnie mnie zauroczył!

    OdpowiedzUsuń
  31. cudeńka - piękne :)
    P.S zostałaś nominowana do wzięcia udziału w KONKURSIE Serdecznie Zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Co za słodycz na paznokciach :)

    Haaa wiedziałam, że wygrasz!!! Moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń