poniedziałek, 7 kwietnia 2014

beGLOSSY & Olay

Glossy wprowadza czasem limitowane pudełka. Nie zastępują one tej klasycznej wersji, którą można mieć co miesiąc, ale można je zakupić dodatkowo. Teraz w ofercie jest edycja specjalna beGlossy & Olay, dostępna do wyczerpania zapasów. To pudełko sygnowane przez Joannę Brodzik, ambasadorkę marki Olay. Jesteście ciekawe co znalazło się w środku :)?

DSCN6904

glosyy

Rozpakowujemy…

DSCN6910

A w środku…

DSCN6911

Chyba dla nikogo nie będzie to niespodzianką jeśli powiem, że w środku znajdziemy kosmetyki Olay ;). Glossybox stawia na miniatury + ewentualne produkty pełnowymiarowe, ale w tej edycji specjalnej znajdują się tylko pełne produkty.

W pudełku znalazł się krem na dzień SPF15, krem na noc, serum, BB krem pod oczy z dodatkiem korektora, mleczko do demakijażu twarzy i oczu.Wszystkie, jak to ładnie mówi reklama, podobno zwalczające 7 oznak starzenia się skóry.

DSCN6913

Wartość pudełka jest spora, bo cena kremów i serum to 39,99zł każdy,korektor 44,99zł, a mleczko 21,49zł co w sumie daje nam ponad 180zł.

Nie mogę oceniać pudełka w taki sposób jak to zwykle robię, bo wydaje mi się że to pudełeczko nie będzie kupowane jako pudełko niespodziankowe. W końcu już sama nazwa mówi nam co jest w środku, można je zamówić dodatkowo, poza comiesięcznym Glossy – nie ma elementu zaskoczenia, więc każdy zakupi je świadomie, dlatego ocenianie czy dobór kosmetyków jest trafny byłoby bezcelowe. A czy kosmetyki są dobre i się sprawdzą.. tego jeszcze nie wiem :). Myślę, że może być dobrym pomysłem na prezent jeśli ktoś lubi Olay oczywiście, moja mama na przykład lubi kosmetyki tej marki więc pewnie coś sobie wybierze.

Fajne czy kiepskie? Mi marzyłaby się taka edycja specjalna.. Glossy & MAC..5 produktów pełnowymiarowych za 50zł :D. To oczywiście tylko moje chore fantazje, ale tak serio to nie pogardziłabym jakimś mocno kolorówkowym wariantem.

29 komentarzy:

  1. Kosmetyki Olay są dla mnie za ciężkie, ale np. moja mama jest z nich bardzo zadowolona.
    Faktycznie w GB, brakuje ostatnio nieco kolorówki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też, miała kiedyś krem i serum z innej linii i była mega zadowolona.

      Usuń
  2. Ja na co dzień się z kosmetykami tej firmy nie spotykam.. Nie wiem czy w ogóle kiedyś używałam.. Znam, słyszę o niej, ale tak jakoś.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ostatnio mam fazę na kosmetyki naturalne.

      Usuń
  3. Nie przepadam za kosmetykami tej marki, ale super, ze az 5 produktow pelnowymiarowych znalazlo sie w opakownaiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obficie, więc jeśli ktoś lubi to powinien być zadowolony.

      Usuń
  4. jakby była kolorówka to biorę od razu!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ktoś używa tych kosmetyków to fajna promocja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opłaca się w sumie,bo koszt pudełka wychodzi wysoki ;)

      Usuń
  6. a mnie to pudełko nie przekonuje :) lubię tą róznorodnośc w glossy także, tego bym nie chciała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę element zaskoczenia i różnorodność, ale to pudełko pewnie będzie zamawiane przez osoby które chcą ten zestaw Olay:)

      Usuń
  7. Ja też wolę te co miesięczne pudełką, ale to naprawdę jest watościowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale nie takie złe to pudełko, ale bardziej dla mamy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełko jest całkiem całkiem juz od jakiegoś czasu zastatawiam się nad kremem na dzień z olay ale jakoś nie mogę się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się zawartość pudełka. to kompletna pielęgnacja przeciwstarzeniowa. zamierzam wypróbować krem olay z efektem rozświetlenia. Kasia- Ciasteczko na YT kiedyś często o nim wspominała.
    kupując ten box sporo oszczędzamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam, ale może faktycznie jest dobry.. moja mama bardzo sobie chwali kosmetyki tej marki.

      Usuń
  11. Całkiem całkiem to pudełko :) a zakupiłaś je dodatkowo czy otrzymałaś w prezencie od Glossy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. całkiem fajne pudełko :)
    według mnie wersja z kolorówką byłaby fajna, ale o mac to chyba można tylko pomarzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To żart z tym MACiem, wiadomo że to niemożliwe :D

      Usuń
  13. Moja mama też uwielbia Olay, chyba zrobię jej prezencik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mojej już sprezentowałam, ucieszyła się bo lubi Olay:)

      Usuń
  14. Bogate to pudełko jednym słowem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nie szaleję za Olay, ale pudełko całkiem, całkiem..

    OdpowiedzUsuń
  16. krem pod oczy z korektorem miałam, nawet nawet dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kremy cena również

    OdpowiedzUsuń