czwartek, 17 kwietnia 2014

Tutorial: Zielony dym

Dzisiejszy makijaż ma szansę spodobać się tym, którzy lubią zieleń na oczach :). Na pewno świetnie wyglądałby na rudowłosych, zieleń fajnie kontrastuje z rudymi i czerwonymi włosami! Makijaż z gatunku tych mocnych, przydymionych, czy na dzień czy na wieczór to już zależy od indywidualnych upodobań, ale jak dla mnie to raczej propozycja na wieczór. Dla eksperymentu użyłam mocnej pomadki, ale w wersji trochę ugrzecznionej wystarczyłoby zamienić ją na jakiś beż. Mam nadzieję, że dzisiejsza zielona propozycja przypadnie Wam do gustu, ale dajcie też znać czy może zmienilibyście coś w makijażu :).

zielon3

zielon7

Do wykonania takiego makijażu będzie nam potrzebna czarna baza – można użyć cienia w kremie albo zwykłej czarnej kredki do oczu. Konieczny będzie też oczywiście ciemno-zielony połyskujący cień, czarna kredka, tusz do rzęs. Przyda się (ale ostatecznie można pominąć) matowy cień w kolorze jasnego brązu i nieco jaśniejszy odcień zieleni.

zielony

  1. Całą ruchomą powiekę pokrywam czarną bazą. Obrysowuję nią całe oko.
  2. Na bazę nakładam zielony cień.
  3. Rozcieram cień dookoła oka.
  4. Powyżej załamania nakładam jasno-brązowy cień. Rozcieram lekko.
  5. Czarną kredką obrysowuję całe oko, także linię wodną oka. Na wewnętrzny kącik nakładam odrobinę opalizującego, jasno-zielonego pigmentu.
  6. Na koniec mocno tuszuję rzęsy.

zielt

Użyte kosmetyki:

  • TWARZ: Paese mineralny podkład matujący nr 2, podkręcony bronzer Catrice
  • BRWI: kredka Essence Eyebrow Designer 02, cień My Secret Matt Eyeshadow 507, cielista kredka My Secret Satin Touch Kohl Nude
  • OCZY: czarny cień w kremie Maybelline Color Tattoo Timeless Black, zielony cień Inglot 418, czarna kredka My Secret Satin Touch Kohl, pigment Inglot AMC 45, paletka 28 neutralnych brązów z ebay
  • USTA: Sleek Lipstick Palette Showgirl (Vegas)

71 komentarzy:

  1. nadaje Ci charakterku ;) fajnie pasuje do Twoich oczu i wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dodać, nic ująć! Totalnie zgadzam się z przedmówczynią :]

      Usuń
    2. Zgadzam się, wszystko jest inne oryginalne a jednak pasuje do Ciebie.

      Usuń
  2. Przepięknie <3 Wyglądasz obłędnie! *___*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znoszę zieleni, ale w Twoim przypadku jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz w zieleni na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do rudych włosów zieleń super ale z Twoimi! !!! TWORZY IDEALNY ZESTAW. ... Rewelacja♡ wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny kolor włosów:) zieleń pięknie podkreśla kolor twoich oczu.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny! mi zieleń nie pasuje, ale jestem ciekawa, jak będzie wyglądał ten makijaż z fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ładnie, fiolet to jeden z moich ulubionych kolorów:))

      Usuń
  8. Dla mnie bomba ;) I szalenie podoba mi się ten zielony cień!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, piekny makijaz :)
    http://kasqqq94.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Zdecydowanie jestem na TAK! Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do niebieskich oczu zieleń nie pasuje tak jak do ciemnych, ale lubię sie tak malować ;) tylko używam białej/cielistej kreski na linie wodna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie lepiej podbija brązowe niż niebieskie, ale przecież też nie wygląda źle:)

      Usuń
  12. Świetny efekt:) taki elfi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oko podkreślone wspaniałą zielenią ahhhh cudo <3

    Pozdrawiam cieplutko ;)) pozwolę sobie zaobserwować
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a ten zielony cień bardzo polecam:D

      Usuń
  14. Piękna zieleń :)
    Masz cudowny kolor włosów, marzy mi się taki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ja się o dziwo bardzo dobrze czuję w niebieskim:D

      Usuń
  15. Zielen bardzo ladnie podkresla Ci tenczowke oka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Napatrzeć się Ciebie nie mogę. Piękna jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor włosów, makijaż również :) Dodałabym jedynie mocniejszą, czarną kreskę na górnej powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze mówiąc też, ale znów nie chcialam powielać tego schematu, bo często dodaję krechę;)

      Usuń
  18. Przepięknie, jedynie kolor ust zmieniłabym :) Może na coś cieplejszego. Oczy cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że beżowa pomadka ładnie by zagrała:)

      Usuń
  19. wygląda prześlicznie, zieleń jest Ci pisana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bajeczne włosy, zawsze podziwiam :D No i wspaniały makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje oczy są powalające, makijaż i kolor włosów wyglądają mega w zestawieniu ze sobą:]

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba pokocham zieleń! Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz w tym makijażu obłędne spojrzenie! Muszę się zaopatrzyć w ten zielony cień bo mega wygląda z brązową tęczówką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam go, to naprawdę ładny odcień zieleni:)

      Usuń
  24. Pięknie!

    Podziwiam twoje zdolności i umiejętności! Zwłaszcza, kiedy takie ładne zielenie widzę... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny taki zielony smok, idealnie pasuje do brązowych oczu ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. MEGA!! :) Niedawno robiłam wersję granatową ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super :) Kiedyś też skusiłam się na zielenie i muszę przyznać, że to bardzo wdzięczny kolor na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a wiosna i lato już szególnie zachęcają do zielonych cieni:D

      Usuń
  28. Kocham zieleń ale nie wiem czy pasowałaby do niebieskich oczu:) Makijaż śliczny ale raczej na wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
  29. perfekcyjnie ! :) zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne te zielenie, ślicznie Ci w tym makijażu

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny makijaż, ale i modelka przepiękna. Masz cudowne rysy, zazdroszczę urody :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Perfekcyjny makijaż, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. zakochałam się ! <3 piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  34. czy Ty umiesz namalować coś brzydkiego? :D wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne tylko brzydalami nie chwalę się na blogu :D

      Usuń
  35. Makijaż świetny, ale te WŁOOOSYYYY!!! *_* Uwielbiam cię w tym kolorze! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:D! Ja też go lubię, jakoś wyjątkowo dobrze mi się go nosi i nawet nie mam ochoty zmieniać:D

      Usuń
  36. Po prostu przepięknie! Początkowo myślałam, że wykonałaś makijaż paletką Garden of eden :) Z tą mocną pomadką jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham zielone makijaże! Jak tylko dorwę sleek Garden of Eden to będę miała rożne zielenie i taki zrobię! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Niesamowity, a taki prosty! Uwielbiam Twoje makijaże, nie myślałaś kiedyś, by zacząć kręcić na yt? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:D. Brak sprzętu no i gadam jak dziwna osoba:D

      Usuń
  39. Jestem zachwycona to świetny pomysł z wykorzystaniem czarnej kredki jako bazy pod cienie.Intensywność jest fenomenalna

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny makijaż a ta zieleń cudo :)

    OdpowiedzUsuń