sobota, 31 maja 2014

Biżuteryjny french z opalem

Jej, mam całą masę zaległych wzorków do pokazania! Dzisiaj jedno z tych zapomnianych przeze mnie zdobień, próba zmierzenia się z frenchem, którego nigdy nie lubiłam. Wiem, że mnóstwo osób uwielbia french manicure, mi jednak jakoś nigdy się nie podobał.. u kogoś jeszcze jest w porządku, ale na moich paznokciach nigdy mnie nie przekonywał. Chciałam zrobić taki french żeby dobrze mi się go nosiło, więc postawiłam na biżuteryjny akcent. Na serdecznym paznokciu dokleiłam owalny kamyczek, który wygląda jak opal (ma te charakterystycznie iskierki) i obrysowałam go złotą farbką akrylową. Całe paznokcie pomalowałam na koniec flejkowym top coatem z My Secret, więc gdzieniegdzie mieniły się na niebiesko.

Mimo starań znów stwierdziłam, że french jest jednak nie dla mnie ; ). Przynajmniej w takiej klasycznej wersji z białymi końcówkami i półprzezroczystą resztą. No nie podoba mi się.. Za to te kamyczki-opale, których użyłam są świetne, duże więc nie każdemu podejdą ale bosko się mienią! Moje są z Dobrej Rady (chyba w tej kategorii powinny być), mam jeszcze podobne w innych kolorach, które kupiłam na targach kosmetycznych w Krakowie : ).

DSCN8115

DSCN8109

DSCN8112

DSCN8105

Jeszcze tylko jutro możecie zgłaszać się do konkursu z nagrodami marki Rimmel! Zapraszam  : ) !

http://kosme-tiki.blogspot.com/2014/05/konkurs-z-rimmel-na-dzien-matki.html

Moisture_Renew_Lipstick_&_Lip_Liner_R_ISO39L

45 komentarzy:

  1. Bardzo interesujący wzór i oryginalna inspiracja. :)
    Przy okazji mam nietypową prośbę - zdradź mi, proszę, nazwę czcionki, którą napisałaś słowo "biżuteryjny". Poszukuję jej od jakiegoś czasu, ale bez skutku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki. Jeśli będziesz miała czas i ochotę, zapraszam ponownie do siebie. Jakby co, nie naciskam.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Bardzo ładny, efektowny i gustowny - w sam raz na wielką okazję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamyk prezentuje się bosko, jak idealna kopia opalu. Ciekawe, jak wyglądają te w innych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No serio wygląda jak opal:D. Te inne już opali nie przypominają, są półprzezroczyste i często z brokatem :)

      Usuń
  5. Wygląda mega elegancko! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna ta biżuteria - masz więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ta do paznokci czy rekwizyt ze zdjęcia:D?

      Usuń
  7. Ale ślicznie! Tak sobie wyobrażam paznokcie księżniczek Disneya ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna sukienka

    Zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to fotorelacja z jednostki strażackiej.
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/06/jrg-3-w-bydgoszczy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. troszkę za szeroka końcówka jak dla mnie, ale elementy ozdobne super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale węższa odkrywała już miejsce gdzie zaczyna się wolny brzeg i staralam się to jakoś zakryć:)

      Usuń
  10. Ten kamyczek wygląda przepięknie. Paznokcie zdałyby egzamin jako ślubny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzą się faktycznie trochę ślubnie :D

      Usuń
  11. Pięknie wyszedł :) Świetna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne pazurki, lubie takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba! Coś takiego chciałabym jako mój manicure ślubny, dziękuję Ci za tą inspirację :) Przyda się za parę tygodni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo no to świetnie, cieszę się że mani Cię zainspirował:D

      Usuń
  14. Luksusowo wygląda, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie to wygląda, a ten kamyczek rzeczywiście jak opal się mieni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo lepiej widać te kolorowe iskierki w kamyczku:D

      Usuń
  16. Cudne połączenie bieli ze złotem <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo intrygujący, egzotyczny, kojarzy mi się ze stylem rodem z kia Bollywood :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no ,tak miał się kojarzyć z Bollywood :D

      Usuń
    2. To w 100% trafione, to była moja pierwsza myśl :)

      Usuń
  18. Super zdobienie, i ten złoty akcent... super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Też nie przepadam za frenchem u siebie na paznokciach ;) Ale z tym małym zdobieniem u Ciebie, wygląda to bardzo ciekawie !!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podoba Twoja wersja! o ile u siebie też nie przepadam za frenczem, tak u innych lubię go oglądać, bardzo schludnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko ja mam podobne odczucia co do frencha na swoich paznokciach:D

      Usuń
  21. Świetnie wyszło, te zdobienia ożywiły french :)

    OdpowiedzUsuń
  22. elegancko ;)
    dawno frencha nie miałam, a ubóstwiam wręcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wydaje mi się, że biała końcówka jest odrobinę za gruba. Natomiast ja z fenchem mam różnie. Lubię ale ten taki amerykański łuk, głęboko wchodzący po bokach na płytkę paznokcia, optycznie ją wydłużający. Tylko strasznie dużo z nim zabawy, bo wymaga większej precyzji (u mnie). Czyli lubię i nie lubię za upierdliwość :-P

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny, misterny wzór na serdecznym palcu <3
    Chyba teraz polubię french'a :D

    OdpowiedzUsuń
  25. no, ależ mi się podoba! zwłaszcza to malowane złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam biżuteryjne zdobienia paznokci

    OdpowiedzUsuń
  27. No i pięknie Ci wyszło :)
    Ja osobiście lubię szerokie Frenche, ale raczej te w wersji amerykańskiej - jeszcze bardziej uśmiechnięte niż klasyczny. French robię wyłącznie na tipsach - nie chce mi się malować pieczołowicie tych końcówek :P

    OdpowiedzUsuń