poniedziałek, 12 maja 2014

Golden Rose Color Expert 43

Na paznokciach mam właśnie kolejny błękit idealny na wiosnę i lato :). To Golden Rose Color Expert 43, kremowy, odrobinę turkusowy odcień niebieskiego. To raczej jasny błękit, ale nie można nazwać go pastelowym, jest zdecydowany, żywy, czysty i widoczny z daleka. Bardzo ładny kolor, coś takiego z chęcią zabrałabym na wakacje!

Lakier ma odpowiednią formułę, dobrze się rozprowadza i nie smuży. Nie bąbelkuje, dość szybko schnie, ogólnie jest nieproblematyczny. Do pełnego krycia wystarczyły mi dwie warstwy. Jeśli lubicie szerokie pędzelki to pewnie przypadnie Wam do gustu – pędzelek jest raczej szerszy i gęsty. Lakiery z serii Color Expert są po 5,90zł, jeśli ktoś by się nie orientował to do kupienia w sklepach i stoiskach GR a także w sklepie internetowym marki.

DSCN8261

DSCN8257

DSCN8256

DSCN8265

DSCN8275

75 komentarzy:

  1. moglabys zrobic krotki tutorial jak np zrobic ksztaut migdalkow kwadratowych paznokci :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie, dobry pomysł :)

      Usuń
    2. super tez o tym myslalam ;-)

      Usuń
    3. Okej pomyślę nad takim wpisem o kształtach:)

      Usuń
    4. Ja wiem jak, spiłować w kształt migdałków lub kwadratowych paznokci. Działa! Wiem z autopsji ;)

      Usuń
  2. O taaak, ja też z chęcią zabrałabym go na wakacje :))

    OdpowiedzUsuń
  3. i kolor i paznokcie cudne !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor. ... choć u Ciebie każdy lakier idealny się wydaje. ....piękny masz kształt paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! U Ciebie, Kleo, każdy lakier mnie zachwyca :-))

      Usuń
  5. uwielbiam te niebieskie odcienie :) do opalonych dłoni pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja! Pastele, neony na opalonych dłoniach wyglądają najlepiej:)

      Usuń
  6. śliczny ma odcień i słodką buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię właśnie te buteleczki color expert :D

      Usuń
  7. Cudowny kolor <3
    A jak się ma do Forget me not z Kobo? Bardzo są podobne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pierwszy rzut oka są bardzo podobne, jednak GR jest odrobinę bardziej turkusowy/miętowy (ma po prostu małą domieszkę zielonkawych tonów). Gdybym miała wybrać to wolę jednak GR :)

      Usuń
  8. Ma śliczny, taki niezapominajkowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorek ja mam z tej serii błękit numer 56 i róż numer 22. Ten też wygląda cudnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała ta seria to takie przyjemne kolory:)

      Usuń
  10. ja niebieskiego na paznokciach praktycznie nie nosze, jakos mi nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszyscy lubię zielony czy niebieski na paznokciach, a ja jakos lubię;)

      Usuń
  11. Widziałam dzisiaj całą serię, ale z racji, że mam bana na zakupy kosmetyczne skuliłam ogon pod siebie i odeszłam z niczym :) Kolor lakieru bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uch, czasem taki ban jest wskazany :D

      Usuń
  12. cudownie go przedstawiłaś :) mam go i jestem zadowolona !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne paznokcie ! Świetny jest ten kolorek :)
    Jak zawsze zdjęcia śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  14. ale piękny błękit ♥
    a co to za fajne azteckie tło? :) jakaś poducha?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa to portki :D. Latałam w nich w zeszłym roku, ale azteckie wzory mocno mi się przejadły i teraz służą za piżamę ;)

      Usuń
  15. Kolorek jest fantastyczny!!! Na moje szczęście / nieszczęście nie mam bezpośredniego dostępu do tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. To w sumie chyba jeden z najładniejszych błękitów jakie mam:)

      Usuń
  17. Ale boski kolorek! Uwielbiam takie błękity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, szczególnie właśnie lubię je nosić latem:)

      Usuń
  18. Alez subtelny i sliczny zarazem odcien niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ależ u Ciebie paznokciowo!
    Piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To jest dopiero rewelacyjny kolor! Oczarował mnie i jak tylko wybiorę się do CH to muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinnaś być zawiedziona, zyskuje na żywo:)

      Usuń
  21. no ej przestań! teraz to ja go chcę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno:P Ty mnie za to kusiłaś Fiji :P

      Usuń
  22. Damn, mogłam się im przyjrzeć w sobotę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nawet nie wiedziałam, że Golden Rose wypuściło taki piękny turkus - ja mam bardzo podobny Nails Inc. London.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za Golden Rose ciężko nadążyć, ciągle coś nowego wprowadzają:D

      Usuń
  24. czy to mięta czy już błekit nieba?
    Nie ważne i tak mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. masz piękny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  26. paznokcie piękne to i lakier świetnie się prezentuje; )

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki piękny kolorek! Genialny kształt pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny! Nie miałam jeszcze żadnego lakieru z tej serii Gr, ale na pewno jak się napatoczę to się zmieni:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam ten sam kolorek ale jeszcze nie śmigany:) Cudnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wystawiałam niedawno te lakiery na sklep :) i wszystkie przeszły przez moje ręce, cóż - naprawdę są śliczne :)
    Piękny manicure - wyszło słodko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, cała seria to bardzo przyjemne kolory :))

      Usuń
  31. Na twoich pazurkach każdy lakier wygląda pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lakiery GR są super. Zawsze znajdzie się jakiś ciekawy kolor, szybko schną, nie smużą, są tanie, no i ten szeroki pędzelek w tej serii. Normalnie love <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest piękny! Widzę go dziś po raz kolejny i tylko utwierdziłam się w przekonaniu, że fajnie byłoby go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  34. What beautiful nail polish :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Rozkoszny kolor. Jak niebo nad łąką pełną niezapominajek... :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie wie ktoś czy nie dostanę tego w Rossmannie czy Naturze, no nie? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, te drogerie nie prowadzą sprzedaży Golden Rose. Szukaj na stoiskach firmowych, albo w niesieciowych drogeriach.

      Usuń
  37. muszę koniecznie poznać się bliżej z tą serią (byłam pewna, że te lakiery są droższe!).

    PS Zdradzisz co to za materiał w tle? cudny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodnie z bazarku, które służą mi za piżamę;D

      Usuń
  38. Bardzo podoba mi się ten kolorek :) Ostatnio się nim pomalowałam, choć nie byłam przekonana i byłam pozytywnie zaskoczona:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń