poniedziałek, 19 maja 2014

KOBO Orchid | wyniki konkursu Majówka z Rossmannem

Na końcu notki zamieściłam wreszcie wyniki konkursu ‘Majówka z Rossmannem’, ale najpierw co nieco o “jogurtowym” lakierze Orchid Kobo. Jest to jeden z odcieni wchodzących w kolekcję wiosennych lakierów marki.

Orchid to dla mnie kolor jagodowego jogurtu, kojarzy mi się bardzo apetycznie! To przygaszony, nieco liliowy róż, lekko rozbielony odcień ale nie typowy pastel. Ma całkowicie kremowe wykończenie i ładny połysk. Nie jest to nic niespotykanego, podobne lakiery powinniście bez problemu znaleźć także w innych markach. Mimo to bardzo przypadł mi do gustu, bo uwielbiam róże przełamane fioletem, choćby w minimalnym stopniu. Myślę, że to taki kobiecy kolor, który będzie ładnie wyglądał na wielu odcieniach skóry. Dobrze się rozprowadza i kryje przy dwóch warstwach. Moim zdaniem fajny :).

kobo2

DSCN7959

DSCN7960

DSCN7964

DSCN7966

Mimo, że kolor lakieru podobał mi się solo to oczywiście i tak podkusiło mnie na jakiś wzorek. Zdobienie wyszło według planu, ale jednak coś mi w nim nie grało, sama nie wiem co. Pokazuję go tak przy okazji, nie jest jakieś brzydkie ale wolę chyba co innego.

DSCN8009

DSCN8007


I obiecane wyniki konkursu z Rossmannem. Dla przypomnienia: konkurs polegał na wykonaniu zdjęcia oddającego hasło “Majówka z Rossmannem”. Do wygrania były dwa zestawy kosmetyków, które skomponowałam wedle własnego uznania :).

Wybór zwycięskich prac jest dla mnie zawsze bardzo trudny, przesłane zdjęcia oglądałam wiele razy.. w końcu udało mi się wybrać dwie fotografie, które przemówiły do mnie najbardziej.

Jeden zestaw leci do ….. wkuferku !

w kuferku

Drugi zestaw wygrywa … boombaloon !

boombaloon

Gratulacje : )! Prześlijcie mi proszę wasze adresy do wysyłki nagród na mojego maila kosmetykowyblog@gmail.com. W wiadomości podajcie też numer telefonu, bo dostałam informację, że nagrody zostaną wysłane kurierem.

Dziękuję Wam za wszystkie zgłoszenia. Poniżej zrobiłam mały kolaż z pozostałych prac, które dostałam : ).

Nowy-5

52 komentarze:

  1. Śliczny ten lakier. Właśnie wygląda jak jogurt :) Super zdobienie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja jakoś nie byłam do niego przekonana i szybko ja zmyłam;)

      Usuń
  3. Delikatny, ładny lakier. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie się ten lakier komponuje z bzem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny lakier :)
    aaaaaa! dziękuję za uznanie mojego zdjęcia :) bardzo się cieszę :* zaraz wyślę emaila :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny ten kolorek i zdobienie śliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny ten lakier,taki delikatny

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor :) Chyba jadę do Natury :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolorek i jeszcze ładniejsze zdjęcia :) a ze zdobieniem wygląda mistrzowsko ;)

    Gratuluję osobie wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolor

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to fotorelacja z noc muzeum
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/fotoleracja-z-noc-muzeum.html

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne zdobienie

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny lakier i piękne zdobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolor, choć nie wiem czy nie wolałabym aby był o ton ciemniejszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu chyba wyszedł odrobinę jaśniej :D

      Usuń
  14. gratuluję zwyciężczynią konkursu, bardzo fajny kolor lakieru, zdjęcia rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny jest ten kolor, jak zresztą wychodzi na to, że cała wiosenna kolekcja Kobo jest bardzo w moim guście :) Ze zdobień moim zdaniem te z kwiatami jest śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładna jest ta kolekcja, mi też się podoba w całości! Nie są to jakieś oryginalne kolory, ale każdy poszczególny jest ..no po prostu ładny:D

      Usuń
    2. Dokładnie, czasem nie trzeba szukać oryginalności na siłę, by stworzyć piękną, wiosenną kolekcję :)

      Usuń
  16. jogurt albo shake, ładny ;) i zdobienie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor lakieru do mnie przemawia, ale połączony z glitterem na środkowym palcu wygląda jeszcze lepiej!
    Przede wszystkim chciałam jednak podziękować za wyróżnienie w konkursie, jest mi niezmiernie miło :) Z niecierpliwością czekam na kosmetyki z mojej ulubionej drogerii!
    Gratuluję również wkuferku, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też Ci gratuluję :*

      Usuń
    2. Gratulacje dziewczyny, wasze prace były naprawdę dobre:)!

      Usuń
  18. Fajny kolor:) rzadko spotykany odcień.

    OdpowiedzUsuń
  19. Solo kolor średnio mi się podoba, ale z tym zdobieniem <3 Prawdziwe cuda zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolor i oficjalnie zakochałam się w tych zdobieniach! Cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba to zdobienie ! Masz rękę do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak lakier ślicznie wygląda w połączeniu z bzem :-)) Kurdę, Kleo dlaczego każdy lakier wygląda u Ciebie tak ślicznie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio mówisz tak, bo nie widziałaś perłowych haha :D

      Usuń
  23. Piękny kolor! Idealna jagoda. A zdobienie - zwłaszcza kwiatowe - piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zrobiłabyś tutorial na te kwiaty? Wyglądają naprawdę obłędnie!

      Usuń
    2. Katalino, pomyślę nad tym i postaram się coś takiego przygotować:). Dziękuję:)

      Usuń
  24. Piękny lakier, uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor rzeczywiście "storczykowy", bardzo na czasie.

    A laureatkom gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było moje drugie skojarzenie po jogurcie:D

      Usuń
  26. lakier boski <3 no i gratuluje dziewczynom : *

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej, chciałam Cię o tym, iż nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) Zapraszam na bloga :)
    co-ona-zmalowala.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mmm jaki piękny lilak! A te zdobienia po prostu miażdżą :D

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny lakier :)
    gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  30. oj jakie śliczne storczyki :)
    piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zakochałam się w tym mani <3 urzekło mnie na maxa, gdyż kocham orchidee <3

    OdpowiedzUsuń