sobota, 24 maja 2014

Kosmetyki Wellness & Beauty | mini recenzje

Marki własne Rossmanna pojawiały się na moim blogu wiele razy, ale nie pisałam jeszcze o kosmetykach Wellness & Beauty. Podobnie jak Alterra czy Isana, Wellness & Beauty także nie kosztują dużo. Ceny są przystępne a dostępność dobra (każdy Rossmann). Jednak czy warto skusić… to już zależy na co konkretnie : ).

DSCN8609

DSCN8610

Najbardziej do gustu przypadł mi peeling do ciała i dłoni na bazie soli morskiej (oliwki, algi i minerały morskie). Moim zdaniem to świetny kosmetyk, jeden z najlepszych peelingów jakie stosowałam! Nie zawiera parafiny, za to opiera się na oleju ze słodkich migdałów i oleju słonecznikowym. Bardzo gęsty, dobrze ściera, pozostawia na skórze cienką warstwę olejku (więc balsam nie jest konieczny). Po prostu świetny produkt, przypomina nieco domowe peelingi ale pachnie od nich zdecydowanie inaczej – bardzo świeżo. Poza tym ma fajny słoik : ). Nie wiem czy jest ciągle w sprzedaży, bo mam go już trochę, ale jeśli tak to polecam!

DSCN8611

DSCN8612

Z dodatków do kąpieli (których marka ma sporo w ofercie) wypróbowałam perełki i olejek do kąpieli wanilia i sezam. Chociaż pochodzą z jednej linii zapachowej to pachną bardzo różnie. Perełki pachną słodko i przyjemnie ale z wanilią nie mają wiele wspólnego, za to olejek pachnie świetnie, mocno waniliowo! Uwielbiam wszystko co waniliowe, więc ten zapach idealnie trafił w mój gust.

Chociaż perełki były fajne, szybko się rozpuszczały i ładnie pachniały to jednak dochodzę do wniosku, że nie są warte swojej ceny. To przez ich słabą wydajność, bardzo szybko mi się skończyły, więc wolałabym kupić już zwykły płyn do kąpieli, który będzie bardziej wydajny. Za to olejek waniliowy jest świetny i polecam go Wam jeśli tak jak ja uwielbiacie waniliowe kosmetyki : ). Ma bardzo dobry skład, to głównie mieszanka oleju z nasion krokosza barwierskiego, oleju słonecznikowego i oleju sezamowego. Po wyjściu z wanny olejkowy film zostanie na skórze i będzie miał działanie pielęgnacyjne. Muszę zobaczyć czy dostanę większe opakowanie tego olejku, bo moje ma tylko 150ml a jest świetny.

DSCN8613

Marka ma w ofercie także żele pod prysznic. U mnie na zdjęciu widzicie dwie miniaturki, które najczęściej zabierałam ze sobą na basen. Wersja wanilia i makadamia pachnie dość ładnie, oczywiście słodko i waniliowo ale to nie jest ten typ wanilii, który najbardziej lubię. Ma jakąś delikatną nutę zapachową, która mi nie odpowiada więc na wersję pełnowymiarową się nie skuszę.

Bardziej polubiłam się znów z wersją wanilia i olej sezamowy. Taką wanilię lubię zdecydowanie bardziej! Co do działania tych żeli nie mogę powiedzieć zbyt wiele, bo miały małe pojemności, ale nie zauważyłam żeby odbiegały od normy w którąś stronę. Po prostu zwykłe żele pod prysznic o ładnych zapachach.

DSCN8614

Moją ulubioną formą opakowania w kremach do rąk jest zdecydowanie to z pompką! Można sobie postawić i w dowolnej chwili nałożyć warstwę kremu, ten typ opakowania najbardziej mobilizuje mnie do częstego kremowania dłoni :D. Z Wellness & Beauty mam tę lekką emulsję w wersji z mleczkiem migdałowym i ekstraktem z bambusu. Zapach jest całkiem przyjemny, choć nie zachwycający. Balsam jest bardzo lekki, momentalnie się wchłania i nie pozostawia wyczuwalnego filmu na skórze. Lubię go, w ciągu dnia jak najbardziej się sprawdza, ale myślę że dla wymagających dłoni się nie sprawdzi. Nawilżenie jest lekkie i nie sądzę, żeby poradził sobie z mocno przesuszoną skórą. Jeśli jednak wasza skóra dłoni nie jest problematyczna to może Wam przypaść do gustu.

DSCN8616

Kiedyś miałam też kilka saszetek do kąpieli i żel pod prysznic (chyba wersja z kakao, pamiętam że lubiłam ten zapach), byłam zadowolona choć nie jest to nic ponadprzeciętnego.

Lubicie kosmetyki tej marki, kupujecie je? Co mogłybyście polecić a co ewentualnie odradzić?

38 komentarzy:

  1. Zawsze obojętnie mijam te kosmetyki w rossmannie, a o peelingu czytam już nie pierwszą pozytywną recenzję, więc chętnie przyjrzę mu się bliżej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z niego bardzo zadowolona więc polecam :))

      Usuń
  2. Uuu a mnie ten peeling tak podrażnił, aż myślałam, że mi skórę wypali ;/ z innymi nigdy czegoś podobnego nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szok! Tym bardziej, że skład wydaje mi się całkiem spoko jak na drogeryjny peeling, może coś Cię uczuliło?

      Usuń
    2. każda ma inną skórę , jedna delikatną druga grubą:)dlatego tez jedną może podrażnić a dla drugiej może być idealny:)

      Usuń
  3. Nie zwróciłam nigdy specjalnie uwagi, muszę to zmienić przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się im przyjrzeć, da się znaleźć coś ciekawego:)

      Usuń
  4. Kusiły mnie te perełki, ale już w sklepie wydawały mi się zbyt drogie i faktycznie po Twojej recenzji widzę, że nie są wartę swej ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są ale tak szybko się skończyły.. kosztują coś chyba koło 10zł więc kupno dużego płynu do kąpieli będzie lepszym pomysłem.

      Usuń
  5. Kiedyś miałam coś z tej marki, ale jakoś niespecjalnie polubiłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiałam ten peeling solny :D Pachniał obłędnie! Dobrze się też u mnie sprawdza migdałowa emulsja do rąk - używam jej praktycznie każdego dnia i to w ogromnych ilościach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest świetny! Migdałowej emulsji nie znam ale dzięki za polecenie:)

      Usuń
  7. Nie mialam nic z tej firmy i pewnie miec nie bede

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się przyznać, że nigdy nie zwróciłam uwagi na tę markę. Ale do mojej listy dołączył peeling i olejek waniliowy do kąpieli :) może skuszę się też na perełki ale przemyślę je ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perełki lepiej właśnie przemyśleć, bo są fajne ale właściwie to wychodzą drogo, bo tak szybko się kończą.. Za to ten olejek tak polubiłam, że muszę popatrzeć za większym opakowaniem bo nie wiem czy jest takie dostępne:)

      Usuń
    2. Ja lubię nasypać sobie do kąpieli trochę soli i dodać olejku o tym samym zapachu albo o bardzo podobnej nucie. Wtedy zwiększa się wydajność soli ;) perełki może kupię i zobaczę czy się polubimy :)

      Usuń
  9. Na wanilię jestem łasa od zawsze, ale masz racę, że nie wszystko co ma na naklejce napis "wanilia" pachnie jak na wanilię przystało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ja jako wielka fanka wanilii mogłabym wyróżnić kilka rodzajów wanilii w kosmetykach haha :D

      Usuń
  10. bardzo lubię ich masło do ciała jogurt i mandarynka. dobrze nawilża i pięknie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba kojarzę je z twojego bloga:). To połączenie brzmi smakowicie!

      Usuń
  11. Bardzo lubię ten peeling , dobry ale delikatny zdzierak ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam ten peeling i bardzo polubiłam tak więc pewnie go jeszcze kupię. są też inne wersie, które chciałabym również przetestować. niedawno też kupiłam te perełki do kąpieli więc niedługo ocenię jak się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z chęcią wypróbowałabym inne wersje, ale póki co mam jeszcze jeden peeling do zużycia :)

      Usuń
  13. Jakoś nie zwracałam nigdy uwagi na te produkty, a szkoda, bo wyglądają zachęcająco- zwłaszcza peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w mieście, te kosmetyki nie wiem, czy są słabo wyeksponowane, czy po prostu nie mają ich zbyt wiele, bo ile razy jestem w którymś z Rossmanów, to prócz kilku żeli pod prysznic nie widzę nic z tej linii, nawet zwykłych masełek, a może jakoś sama je omijam? Tak, czy inaczej, chyba ze względu na to, nigdy nic nie miałam z tej serii, ale też chyba się nie zapowiada na zmiany, nie czuję się do nich przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają niespecjalnie rzucające się w oczy opakowania, myślę że dlatego słabo je widać:). Ja kilka produktów bardzo polubiłam więc pewnie jeszcze nie raz się na coś skuszę;)

      Usuń
    2. Będę musiała następnym razem ich poszukać :)

      Usuń
  15. nie jest to moja ulubiona Rossmannowa marka
    ale miałam kilka ulubieńców, m.in. wyżej wspomniany peeling solny... czy też żele pod prysznic...

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobno ma się zmienić opakowanie tego peelingu. Niestety nie wiem co ze składem. Mam nadzieje, ze jego też nie zmienią. Co prawda sól może być drażniąca, ale mi ten peeling nie zrobił krzywdy, a wręcz przeciwnie. Moja skóra go lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham wanilię, więc podczas wizyty w Polsce rzucę okiem na tę linię z wanilią i sezamem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja na ten peeling cały czas się czaję, ale zapasy muszą mi sie skończyć : p

    OdpowiedzUsuń
  19. ten peeling jak tylko spotkam to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ten peeling i o ile uwielbiam zdziaraki to ten był dla mnie za ostry... Miałam po nim ranki, no jakbym zyletkami się masowala... Masakra... Wyrzuciłam po kilku nieudanych próbach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie stosowałam żadnego z tych produktów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam w prezencie peeling i masło do ciała. jestem zachwycona!!! polecam!!!

      Usuń
  22. Ja właśnie kupiłam lotion " z ekstraktem z prawdziwej wanilii" bosko pachnie i na długo nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  23. A kocham emulsje do rąk tej firmy. Jest zbawienna dla moich dłoni. Reszta produktów jest mi nie znana.

    OdpowiedzUsuń