niedziela, 11 maja 2014

Neonowe marmurki Lemax

Marka Lemax miała od dłuższego czasu w swojej ofercie pastelowe lakiery marmurkowe, ale ostatnio wprowadziła jeszcze pięć neonowych marmurków! Odkąd tylko je zobaczyłam wiedziałam, że muszą być moje :). Są wyjątkowo oryginalne (nie znam żadnych podobnych lakierów), a przy okazji bardzo tanie. Marmurki Lemax mają kremową bazę z dodatkiem bardzo drobnego, czarnego, matowego brokatu, który właśnie daje ten marmurkowy efekt. Mi kojarzy się trochę z makiem.

DSCN7871

DSCN7872

Lakiery Lemax można znaleźć w mniejszych drogeriach, czasem w kioskach czy na bazarkach. Jest z nimi tylko taki problem, że trochę nie wiadomo gdzie ich szukać.. a przy okazji nie mają numerków, więc jeśli spodoba nam się jakiś konkretny kolor w internecie to nie możemy być pewnym, że kupujemy dokładnie ten lakier. Kosztują za to niewiele, bo można dorwać je już nawet za 2-3zł. Wiem, że w Krakowie bywają w różnych miejscach, ale mi nie chciało się za nimi latać więc zamówiłam je z allegro. Za pięć kolorów zapłaciłam 11,90zł (czyli w sumie tyle co za jeden niedrogi lakier innej marki). Kupowałam u użytkownika e-sklepcolors i mogę go jak najbardziej polecić. Lakiery przyszły do mnie bardzo szybko i były porządnie zapakowane.

Wypróbowałam każdy kolor na innym paznokciu, bo chciałam spróbować wszystkie naraz :D. Są tak kryjące, że nawet nie musiałam nakładać białej bazy, dwie warstwy dały mocno neonowy kolor, a końcówki paznokci nie prześwitywały. Nie sprawiają żadnych problemów z rozprowadzaniem, ogólnie są bardzo dobre zwłaszcza, że kosztują tak niewiele. Na każdy paznokieć przykleiłam dodatkowo po neonowym ćwieku z Born Pretty Store.

DSCN7896

DSCN7894

DSCN7900

A tutaj pozują z podobnym mani z Nilakier : ).

DSCN7890

DSCN7892

Jeśli tylko Wam się podobają to bardzo je polecam, są nietypowe, dobre jakościowo i tanie jak barszcz ; ).

output_jioqzq

Przy okazji chciałam przypomnieć, że Majówkowy Konkurs na moim blogu powoli dobiega końca. Do tej pory zgłosiło się strasznie mało osób, więc w tym momencie szanse na wygraną są ogromne (tym bardziej, że nagrody są dwie). Zapraszam Was jeszcze raz, zadanie jest proste (wystarczy jedno zdjęcie) a nagrody chyba całkiem fajne : ). Zgłaszać się można jeszcze do środy.

DSCN7774

72 komentarze:

  1. Jaka dobra wiadomość w ten deszczowy paskudny dzień! Już buszuję po Allegro i zamawiam bo pastelowe marmurki sprawiły się doskonale!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przy okazji kliknęłam też pastelowy zestaw:D

      Usuń
  2. też mam te lakiery i czekaja na swoją kolej na moich pazurkach :D ja je zamawiałam poprzez Diunay

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności :D Bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne sa, ogromnie mi sie podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędne są te lakiery i genialne mani Kochana! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. idealne letnie, wakacyjne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te nenowe marmurki :) Mają świetne krycie, ale moim zdaniem jeszcze więcej daja po oczach, gdy nałoży się je na białą bazę :) Fajnie wyglądają z tymi ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, pojedynczo będę je właśnie wypróbowywać na bieli :D

      Usuń
  8. Mam dwa marmurki jeszcze nie wypróbowane, o losie :D a te są bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wow wspaniałe kolorki, cudne zdobienie zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory piękne..niestety nie mam neonów z tej kolekcji :(

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne kolory! ;-)
    przegapilam rozdanie!! Juz sie zglaszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale wesołe mani, marmurki mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. poluję na te marmurki, ale nigdzie ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie kolory aż krzyczą "lato"! Świetna sprawa dla wielbicielek mocnych i odważnych propozycji :) I ten marmurkowy efekt - paznokcie wyglądają jak owocowe cukierki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jak cukierki albo owocowe koktajle :D

      Usuń
  15. Super kolorki na lato:) Muszę się za nimi rozejrzeć :) A co do konkursu to czas mi ucieka a nie mam pomysłu na zdjęcie. Postaram się do jutra zgłosić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, może uda Ci się coś wymyślić:))

      Usuń
  16. Świetnie razem wyglądają:) Najbardziej zielony mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z pastelowych marmurków jestem bardzo zadowolona, a te wydają się być jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastelowe też kupiłam, są równie ładne:)

      Usuń
  18. Super są! Ja mam tylko beżowo-różowy, ale tez fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja kupiłam jeden za 4,50 wiedziałam ze cena za wysoka! Są cudowneeee<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak chcialaś tylko jeden to nie żal trochę przepłacić;)

      Usuń
  20. W Warszawie na stoisku w Tesco Gocław za jeden chcą 6zł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie za dużo, tym bardziej że znajomy znajomego pracuje w lemaxowej hurtowni i tym bardziej się nie opłaca. Chyba będę się musiała do niego ładnie uśmiechnąć ;)

      Usuń
  21. Bardzo pozytywne, nasycone kolory.
    Różowy jest boski! :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne są,chcialabym mieć wszystkie :D
    ale u mnie w mieście nie widzialam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie widziałam, ale nie szukałam, a doszły mnie słuchy że gdzieś są..

      Usuń
  23. Te lakiery są fajne, bo są tanie i mają mnóstwo kolorów. Ja swoje kupiłam w sklepie typu "Wszystko za 5 zl".

    OdpowiedzUsuń
  24. Neonowych chyba jeszcze nie mam, a miałam już nie kupować lakierów i kusisz tymi pięknościami ;)
    Bardzo fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jezu, prześliczne kolory, takie wiosenne, suuper ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo podobają mi się te marmurkowe lakiery, muszę się za nimi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie się prezentują ;)
    kuszą, ale postanowiłam, że ani 1 lakieru nie kupię aż do jesieni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo ja bym nie dała rady chyba:D

      Usuń
  28. Ja jeszcze pastelowych się nie dorobiłam bo nie mogę na nie trafić :(
    świetne są,przygarnęłabym pomarańcz bądź ten koralowy :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem w szoku jak one cudnie wyglądają na paznokciach :-))

    OdpowiedzUsuń
  30. pastelowe mi się średnio podobały ale te są super :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie lubię marmurkowych lakierów, ale te wyglądają OK.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię Lemaxy ale neonowych wszystkich nie mam ;) najpierw musze poszukać u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda Ci się je gdzieś dorwać:)

      Usuń
  33. Wszystkie wyglądają genialnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne są te neonki, chyba muszę je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne, też je mam :) właśnie też mam zamiar pomalować każdy paznokieć innym, ale to 1 czerwca na dzień skittles :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo przypomniałaś mi o tym żeby zrobić skittles na dzień dziecka:D

      Usuń
  36. Uwielbiam marmurki, pastelowe są moimi faworytami na wiosnę :) Z pewnością też zaopatrzę się w neonki :D

    OdpowiedzUsuń
  37. każdy z nich jest cudowny, świetny, idealny !!! :) uwielbiam je !

    OdpowiedzUsuń
  38. Chyba się skuszę na te pastelowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zła Kobieto! Teraz siedzę na All i oglądam lakiery!!!!

      Usuń
    2. Ahaha;D Tak to działa, najpierw przez kogoś padło na mnie, teraz na Ciebie:D

      Usuń
    3. Daj spokój! Ostatnio Wpadlam w jakiś lakierowy szał!

      Usuń
  39. Genialne są neonkowe marmurki ;) chyba się skuszę ;')

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam na nie ochotę od dawna.. Ale póki co twardo się opieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne marmurki :) Bardzo ładnie prezentują się z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Też im uległam :) Mam żółty i różowy, bo niestety tylko one zostały...są cudne!

    OdpowiedzUsuń