sobota, 3 maja 2014

Paese 317

Paese 317 to jeden z lakierów z mojego Paese Boxa, którego niedawno kupiłam. Okazał się rewelacyjny! Kolor wygląda wyjątkowo pięknie na paznokciach, a jakość odpowiada mi w 100%. To kolejny lakier Paese, który okazał się naprawdę godny polecenia. Wybrałam go, bo w buteleczce świetnie się mienił, od bordowego koloru aż po złoty, a miejscami łapał nawet coś z fioletu. Na paznokciach wypada oczywiście jak to przy takich odcieniach bywa, dużo ciemniej.

317 z większej odległości wygląda jak bardzo ciemne, prawie czarne bordo. W świetle sztucznym bardziej przypomina gorzką czekoladę. Zaskakujące jest jednak to, że baza tego lakieru to bardzooo ciemny fiolet. Shimmer jest drobny, ma czerwono-bordowy kolor. Lakier ma idealną konsystencję, świetnie się rozprowadza i długo się trzyma. A teraz najlepsze! Uwierzycie, że na paznokciach mam tylko jedną warstwę lakieru? To doskonały jednowarstwowiec :)!

Swatch z dedykacją dla naszego Zajęczaka :).

DSCN7734

DSCN7720

DSCN7717

DSCN7729

DSCN7726

DSCN7738

DSCN7744

Nowy-3

DSCN7745

68 komentarzy:

  1. Kolor jest ciekawy, taki wielowymiarowy, dla mnie w buteleczce faktycznie wygląda na bordo, ale na paznokciach już nie jest to takie oczywiste :) Jak oglądam jakiegoś bloga z tak idealnie pomalowanymi paznokciami przy skórkach to zastanawiam się "jak te dziewczyny to robią"?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, tak jak powiedziała poprzedniczka-wielowymiarowy:) Kolor w butelce jest mylacy, ale efekt na paznokciach piorunujący:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, odcień ciężko do określenia!

      Usuń
  3. Kolor jest mocno jesienny i zimowy, ale pomimo to piękny.
    Nigdy nie miałam lakiery paese, ale puder ryżowy bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ryżowy, zresztą bambusowy jest dla mnie równie dobry:)

      Usuń
  4. w buteleczce zupełnie inny, ale to, jak wypadł na paznokciach, chyba nawet bardziej mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pokazywałaś swojego Paese box to ten lakier zupełnie mi się nie podobał. Ale na paznokciach? Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W butelce to jednak zupełnie inna bajka:D

      Usuń
  6. Aż wierzyć się nie chce, że to jedna warstwa. Rzadko spotyka sie tak dobre lakiery :) Mam bransoletkę z kamieni w identycznym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja patrząc na zdjęcie chyba też bym nie uwierzyła:D. To niespotykane!

      Usuń
  7. super jest, mam coś podobnego z Avonu, tylko chyba trochę bardziej w brąz to bordo wpada niż w fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka różnica na paznokciach w porównaniu do lakieru w buteleczce! Ale bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach:) Jestem pod wrażeniem tej jednej warstwy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Zaskoczyło mnie to, że jest aż tak kryjący:D

      Usuń
  9. Co tu dużo mówić cudo, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo nie kojarzę go! a świetny jest, muszę go obadać jak spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz mieć możliwość to przyjrzyj mu się koniecznie, bo jest super:)

      Usuń
  11. Piękny kolor :) taki bardzo w moim stylu. Jeszcze nigdy nie próbowałam lakierów Paese, chyba trzeba to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te które miałam były naprawdę dobre, więc polecam:)

      Usuń
  12. Faktycznie jest rewelka! Widzę, że Paese coraz mocniej się wybija na lakierowym rynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W buteleczce mnie nie skusił, ale na twoich paznokciach... Niesamowity efekt <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki!! Czekałam z niecierpliwością :D

    Gdzieś w głębi krążyła mi myśl, że to nie możliwe, by był tak ładny, jak w buteleczce, ale spojrzałam dzisiaj na zdjęcia i okazuje się, że jednak wygląda równie szlachetnie, zdecydowanie jeden z najpiękniejszych lakierów, jakie oglądałam. Szalenie podobają mi się lakiery "czarne" z kolorowym refleksem, właśnie takie, jak ten.
    Będzie mi bardzo pasował, kiedy już go sobie sprawię, cudeńko.

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dodatku piękno wykończenia nie jest jego jedyną zaletą :)

      Usuń
    2. Dobrze go wyczułaś:D. Ja też bardzo lubię czernie z dodatkiem, nie pogardziłabym podobnym ale z zielonym shimmerem:)

      Usuń
    3. O, tak! U mnie, oprócz wymienionego przez Ciebie i powyższego, mógłby jeszcze istnieć shimmer kobaltowy, turkusowy i fioletowoniebieski... kurde, chciałabym wymyślać lakiery ;)
      Może odpowiedni "ktoś" to przeczyta... :D

      Usuń
    4. ...brunatnym też bym nie pogardziła^^

      Usuń
  15. Lubię lakiery o takim wykończeniu, chociaż kolor absolutnie nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy, świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaaaaaaa wlasnie takiego koloru szukałam! A. Kupiłam sobie podobny z pierre rene i co? I wyglada jak czarny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takimi kolorami to często tak jest, że okazują się potem zbyt czarne ech !

      Usuń
  18. Nie spodziewałam się patrząc na niego w butelce, że na paznokciach będzie prezentował się tak ładnie :) Szkoda, że wcześniej go nie pokazałaś, bo na pewno dorzuciłabym go do swojego Boxa :D Będę miała go na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, nie wyrobiłam się z nim wcześniej:D. Ale ja trochę liczę, że Paese zrobi jeszcze kiedyś takie fajne boxy:D

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. http://lh6.ggpht.com/-c8f3y3FHaDU/U1RAyAqxleI/AAAAAAAAXrk/p3NIHU3Mtu4/s1600-h/boxPlakatA4lakier_22%25255B6%25255D.jpg

      Można kupić przy stoisku albo zamówić przez Internet :)

      Usuń
    2. Dokładnie, ale zdaje się że boxy można było kupić tylko do końca kwietnia ?

      Usuń
  20. Na paznokciach wygląda dużo lepiej niż w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem na pazurkach wygląda o wiele piękniej niż w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wiele z Was tak uważa:D

      Usuń
  22. Jest niesamowity! W buteleczce wygląda dużo gorzej... Za to na paznokciach bosko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w buteleczce też się podobał.. ale na paznokciach zachwyca:)

      Usuń
  23. Uwielbiam takie ciemne, mroczne odcienie :) Jestem w szoku, że to tylko jedna warstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Musi być mój, jest boski!!! Sprawdzę czy w Kosmyku mają go :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny a do tego to krycie, marzenie :D

      Usuń
  25. Bardzo ciekawy i głęboki kolor ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny! na paznokciach zdecydowanie zyskuje na urodzie

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor jest boski, uwielbiam takie ciemne odcienie, a jak się do tego mienią tak pięknie to w ogóle bajka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubuję się w takich ciemnych, czasem noszę jasne dla odmiany ale ciemne lubię najbardziej!

      Usuń
  28. Genialny lakier, przepiękny !! Zachwycił mnie .

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam jeszcze lakierów z Paese. Cudowny kolor!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre są, jeszcze żaden mnie nie rozczarował:)

      Usuń
  30. Hipnotyzujący ! Muszę w końcu spróbować Paese :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny.. wygląda jak czerń z czerwonym shimmerem.. ;) masz piękny kształt paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale piękny! I to jeszcze jedna warstwa! ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. wooow robi wrażenie! elegancki,tajemniczy i piękny,uwielbiam ciemne kolory na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. widząc go w buteleczce nawet bym się pewnie za nim nie obejrzała, a na paznokciach wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. W butelce wygląda taki zwyklaczek, ale na paznokciach genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. No piękny, taki elegancki - wszystkie aktorki grające w kolejnych częściach Jamesa Bonda powinny go nosić na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wygląda fenomenalnie! Jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. takiego cuda paese jeszcze nie widziałam! zapamiętam numerek :)

    OdpowiedzUsuń