wtorek, 27 maja 2014

Tutorial: Żółte ZŁOTO

Na dziś przygotowałam odważny makijaż z żółtym cieniem w roli głównej. Trzeba lubić kolor na powiece żeby zdecydować się na żółty makijaż, bo żółty to tak mało popularny w makijażu, że będzie bardzo zwracał uwagę :). Dodatkowo towarzyszy mu zdecydowana czarna kreska, więc cały makijaż będzie jeszcze bardziej przyciągał wzrok w stronę oczu. Ja bardzo lubię żółte makijaże choć rzadko je noszę, bo mam wrażenie że do niczego mi nie pasują. Zwykle maluję się podobnie kiedy jestem ubrana cała na czarno lub szaro, w innym wypadku mam wrażenie, że dzieje się zbyt wiele.

zolty3

zolty6

Potrzebny nam będzie żółty cień, złoty cień prasowany lub sypki (metaliczny albo z drobinkami, a najlepiej taki i taki), czarny eyeliner, cień i kredka. Przydadzą się brązowe cienie i coś jasnego co posłuży za bazę pod żółty kolor np. jasna kredka albo cień w kremie.

zolty

  1. W ruchomą powiekę wklepuję jasną bazę. Można po prostu zamalować powiekę białą lub cielistą kredką lub użyć jasnego korektora. Mi najlepiej sprawdza się w tej roli biały, żelowy eyeliner z Inglota (czasem mieszam go też z cieniem w kremie).
  2. Załamanie górnej powieki pokrywam brązowym cieniem i rozcieram go porządnie kierując się w górę.
  3. Ruchomą powiekę pokrywam żółtym, matowym cieniem.
  4. Na wewnętrzny kącik oka nakładam złoty cień sypki. Na ruchomą powiekę nanoszę złoty drobinkowy cień sypki.
  5. Obwodzę całe oko czarną linią, na górnej powiece to eyeliner a na dolnej (linia wodna i linia rzęs) czarna kredka.
  6. Na dolną powiekę nakładam troszkę czarnego cienia, następnie rozcieram go miękkim pędzelkiem. Tusz na rzęsy i to wszystko : ).

Nie patrzcie proszę na rzęsy, wyglądają wyjątkowo niefajnie.. Użyłam po prostu zeschniętego tuszu, myślalam że jest jeszcze ok ale już po pomalowaniu rzęs okazało się, że nadaje się już do kosza.

zolty31

zolty311

Użyte kosmetyki:

  • TWARZ: podkład Lirene Ideale Glam&Matt (01), korektor Maybelline Affinitone (Nude Beige), paletka korektorów ebay, puder Lily Lolo Flawless Matte, puder spiekany Joko Mineral (J04)
  • BRWI: kredka Essence + brązowe cienie L’Oreal
  • OCZY: biały eyeliner Inglot w żelu (nr 76) zmieszany z cieniem w kremie, brązowy cień z paletki Maybelline Big Eyes (Luminous Blue), żółty cień Sensique Velvet Touch 145, eyeliner Maybelline Eyestudio Lasting Drama, Rimmel Scandaleyes Retro Glam, czarny cień Sleek, złoty cień sypki Etre Belle (320-3), złote drobinki Coastal Scents (24 Karat Gold)
  • USTA: Miss Sporty Lipliner (Coffee), Avon Pro-to-go (Classic Beige)

 

Czy Wy też uważacie, że żółty to wyjątkowo trudny kolor w makijażu? Choć rzadko widuję na ulicach dziewczyny pomalowane na kolorowo, to czasem zdarzy mi się spotkać makijaż z cieniami niebieskimi, zielonymi, fioletowymi czy różowymi… ale żółtych nie nie widuję prawie nigdy : ).

83 komentarze:

  1. Nie sądziłam, że może mi się spodobać żółty na oku :) Wygląda nieźle!

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż piękny, ale paznokcie czaderskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba, razem z paznokciami wygląda super :)
    jakbym zrobiła sobie takie grube kreski, to koloru nie byłoby widać wcale :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem w czym problem, u niektórych nawet cienka kreska wygląda jak powieka pomalowana na czarno, więc takie grubsze nie dla chowających się powiek:))

      Usuń
  4. ależ ten makijaż powiększa oczy :) jak zwykle jest rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny ten żółty - ja mam żółty cień z Kobo, ale kompletnie się nie sprawdza:(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który z ciekawości? Bo ja mam Sunny Day i go lubię :)

      Usuń
  6. Często maluję oko na żółty kolor, zwłaszcza na mecz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląa spektakularnie ! Niesamowite jak żółty kolor wyglada na oku :) Bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazwyczaj jestem przeciwna, ale Tobie bardzo pasuje. Po raz kolejny jestem pod wrażeniem jak umiesz oswoić trudne kolory ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt, żółte makijaże należą do rzadkości. Zazwyczaj widuję je tylko jako "pokazowe" na różnych blogach. Nie spotkałam się z tym kolorem na ulicy. Czasem robię sobie makijaż z żółtym zazwyczaj łączony z czernią jako najbezpieczniejszy wariant :) Ale ostatnio przyszło mi do głowy postopniowanie od żółtego do pomarańczowego. Zmalowałam na szybko jedno oko i wyszło całkiem fajnie ;) ale muszę nad tym jeszcze popracować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię to połączenie, jest idealne dla niebieskich tęczówek:D! Ja lubię też przejście od żółtego przez pomarańcz i róż aż do fioletu. Bardzo tęczowe ale o dziwo nosi mi się nie raz lepiej niż pojedynczy mocny kolor:)

      Usuń
    2. Tęczy jeszcze nie miałam odwagi próbować, ale stwierdziłam, że na lato czas zaszaleć z kolorami ;)

      Usuń
  10. Pięknie Ci wyszedł :-) Ja nie lubię żółci na powiece ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całość prezentuje się genialnie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż! I boooskie kreski!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale pięknie to się prezentuje ! :]

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny

    Zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem coś o moim mż
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/stylazacja-mojego-meza-1.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny makijaż, ale jak dla mnie za odważny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż jest wykonany pięknie. Możliwe, że postaram się go odtworzyć na wesele, może w lekko innej kolorystyce.
    Właśnie, może poradzisz - jaki makijaż dobrać do takiej sukienki?
    http://white-bride.pl/wp-content/uploads/2012/12/DSC_8462z.jpg
    Sięga mi przed kolano :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postawiłabym na brązowy makijaż oka, od cielistego aż do ciemnych ciepłych brązów, koniecznie w matach. Ewentualnie ten najjaśniejszy cień dałabym z delikatnymi drobinkami bądź satynowy. Usta zostawiłabym naturalne, beżowe albo cieliste:). Myślę też, że fajnie pasowałby rozświetlający makijaż oka, jakiś błyszczący cień w kremowym kolorze a zewnątrzny kącik, dolna powieka i linia rzęs - przydymiona kreska w ciemnym kolorze i do tego ładne, gęste, sztuczne rzęsy :D.

      Usuń
  17. czy Tobie we wszystkim musi być tak ładnie?! :D czekam na post z paznokciami, bo są extra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam nie we wszystkim :p
      Będą, będą, to płytka MoYou :D

      Usuń
  18. Piękny makijaż,świetnie wykonany i pokazany :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny makijaż i cudowne zdjęcia. żółtego w ogóle nie używam. nie jest dla mnie, nigdy nie miałam takiego cienia, lakiery też odpadają bo źle wyglądają na moich paznokciach, żółte ubrania przyciągają meszki, a ja pracuję w nadleśnictwie. Unikam żółtego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przez długi czas unikałam żółtego, ale potem jakoś przekonałam się do żółtych cieni, potem polubiłam żółte lakiery a ostatnio kupiłam nawet dwie żółte bluzki :D. Wcześniej szczerze nie znosiłam żółtego:)

      Usuń
  20. Uwielbiam Twoje makijaże <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo odważny i bardzo, bardzo fajny :) Ja bym się na oku nie odważyła, ale pamiętam mode na żółte koszulki + żółte rybaczki haha xD To była masakra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze nie pamiętam tej mody :D

      Usuń
  22. Ale Ci ładnie w tym żółtym! Zawsze zachwycam się Twoją kreską. Ma idealny wg mnie kształt.

    OdpowiedzUsuń
  23. mam słabość do żółtego na powiekach
    śliczny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się chyba nigdy nie zdarzyło zobaczyć dziewczyny z żółtymi cieniami. Sama też nie używam tego koloru, bo go po prostu nie mam w swoich zbiorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja się jakoś nie bardzo czuję w żółtym kolorze - ani na powiekach, ani na paznokciach, nawet ciuchów żółtych nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dawniej go nie znosiłam więc rozumiem doskonale:D

      Usuń
  26. A ja uwielbiam żółty na powiekach :P A w szczególności właśnie w połączeniu z czernią. Fakt faktem tez chyba nigdy nie widziałam nikogo z żółtymi powiekami na ulicy, bo to odważny i intensywny kolor... Dobry na lato... kojarzy mi się z wyspami i plaza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zimą nigdy się tak nie maluję ale latem kocham żółty <3

      Usuń
  27. Ja też bardzo lubię żółty kolor na powiekach, ale sama też rzadko noszę. Makijaż rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały makijaż ale większą uwagę przykuwają te egipskie paznokcie, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe pokazę je wkrótce bliżej, dzięki :D

      Usuń
  29. Masz taką ładną urodę, że każdy makijaż u ciebie wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. super jest Ci w tym makijazu :)
    kojarzy mi się jakoś tak egipsko:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam się z Vea;)tak wszystko pięknie u Ciebie wygląda;)no ale mówi się, że ładnemu we wszystkim ładnie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym się nie zgodziła, bo myślę że już coś tam o makijażu wiem i tak go dobieram żeby dobrze to wyglądało, ale kiepski mejkap na pewno nie wyglądałby dobrze:D:D

      Usuń
  32. Bardzo mi się podoba !! Ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super lakierek. Ja ostatnio kupiłam sobie jeden na superkoszyku czerwony. Muszę sobie jakiś wzór zorganizowac bo mam takie zwykłe a Twój wpis mnie zainspirował :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo mi się podoba taki makeup! kiedyś kupiłam specjalnie żółty cień, ale jeszcze ani razu go nie użyłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz w tym makijażu jak Kleopatra :P pasuje ci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się tak egipsko kojarzy :D

      Usuń
  36. Moim zdaniem bardzo interesująco kontrastuje z kolorem Twoich włosów, to pierwsze połączenie niebieskości z żółcią, które naprawdę zachwyca! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, z włosami teraz różne mocne kolory ciekawie kontrastują:)

      Usuń
  37. Zawsze marzyłam o niebieskim kolorze włosów,zazdroszczę Ci! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego, zawsze można wypróbować zmywalną pianką:)!

      Usuń
  38. To fakt żółty kolor rzadko spotyka się na oku ale u Ciebie wygląda to genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Rzadko spotykany kolor. Ja szukałam żółtego eyelinera ale niestety nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
  40. wow oko mi zbielało jak Ty pięknie malujesz i te zdjęcia lubię Ciebie oglądać pięknemu we wszystkim ładnie :D Jeśli chodzi o makijaż to nikogo nie widziałam w żółtym kolorze, a co do trudności w nim to chyba nie tylko w makijażu jest problemowy bo i na paznokciach także. Chodzi mi o krycie :) Paznokcie masz piękne idealnie pasują do całości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, żółte lakiery nie raz słabo kryją no i sporo osób po prostu nie lubi tego koloru na paznokciach:)

      Usuń
  41. nie odważyłabym się nigdy na żółty kolor, ale szalenie mi się podoba, zwłaszcza do opalenizny :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny efekt końcowy! Az się napatrzeć nie mogę :) I właśnie przez ten mocny kolor wygląda tak wyjątkowo.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wygląda pięknie, taki... indyjski :) Ale ja bym się nie odważyła, wyglądałabym na chorą :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Oczywiście bez dwóch zdań rewelacja! Ale kompletnie mnie to nie dziwi, bo pięknie to robisz!
    Powiedz, jak robisz tak dobre zdjęcia oka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:D
      Hmm to na pewno kwestia aparatu, mam teraz fajny, całkiem dobry, jestem z niego bardzo zadowolona (Nikon Coolpix S6600) i lampy pierścieniowej :)

      Usuń
  45. Bardzo ładny, odważny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Twoje włosy mnie tak hipnotyzują, ze nie mogę się skupić na makijażu:D A masz racje co do żółtego, rzadko się go widzi na ulicach, a szkoda bo to piękny kolor;) Ja wolę go na sobie w bardziej pastelowej wersji ale u ciebie taki intensywny wygląda extra, dziewczyna z charakterem:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie wyglądasz - tak ekstrawagancko i pięknie, że dech zapiera :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ładnemu we wszystkim ładnie :D Makijaż wykonany jak zawsze perfect! A paznokcie majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknie Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny efekt końcowy, piękne oko :) i te pazurki... :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wyglada cudownie!!! I znow sie slinie do twojego makijazu!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Zachwycający.. trudno sie powstrzymać od komentarza, dziekuje za cudowną estetykę i tak przyjemny obraz :-)

    OdpowiedzUsuń