sobota, 9 sierpnia 2014

beGLOSSY - wSPAniale

Raz na jakiś czas beGlossy wypuszcza specjalne, limitowane edycje specjalne swoich pudełek. Nową i swoją drogą bardzo udaną edycją jest beGlossy wSPAniale. Pudełko nieco różni się od wersji, którą możemy zamówić co miesiąc, bo zawiera tylko pełnowymiarowe kosmetyki. W sumie znajduje się w nim sześć pełnych produktów i jeden prezent – pudełko jest przez to też trochę droższe.

Hasło przewodnie pudełka to wSPAniale. Kosmetyki mają umożliwić nam przygotowanie domowego spa i po części tak się kojarzą: mamy peeling do ciała, maseczkę i sól do kąpieli. Dla mnie domowe spa to właśnie przede wszystkim kąpiel z jakimś fajnym dodatkiem jak aromatyczny płyn do kąpieli, peeling, balsamowanie i koniecznie maseczka. Zawartość bardzo przypadła mi do gustu, również ze względu na to, że w środku znalazł się jeden kosmetyk który chciałam kupić. Na minus fakt, że dwa kosmetyki powtórzyły się już w innych pudełkach, więc jeśli ktoś zamawia Glossy od początku dostanie w tej wersji produkty, które już miał.

DSCN1355

DSCN1358

W środku znalazły się:

  • AHAVA Naturalna sól do kąpieli z Morza Martwego – dość spora saszetka z solą do kąpieli. Wiele razy pisałam już, że uwielbiam każdego rodzaju dodatki do kąpieli, więc i sól chętnie wypróbuję. Może wielkiego szału tutaj nie ma, bo taka sól wystarczy na raz czy dwa, ale fajnie pasuje do hasła pudełka. /25zł/
  • ARTEGO serum do włosów Argan oil – serum uważam za fajny dodatek do pudełka. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię testować kosmetyki do włosów, a takie jak serum albo olejek już szczególnie! /32,90zł/
  • BEAUTYBIRD żel do stóp Fly High! – ten kosmetyk wystąpił w jednym z pudełek, więc mam już swoją napoczętą tubkę. Żel jest całkiem fajny, bardzo lekki więc dobry akurat na lato. /36zł/
  • IT’S SKIN nawilżająca maska do twarzy – maseczka w formie nasączonego materiału. Podoba mi się, że jest to akurat It’s Skin jak również to, że w tej edycji znalazła się maska, bo idealnie pasuje do idei pudełka. /9zł/
  • REGENERUM serum do rzęs – chciałam wypróbować to serum, więc bardzo ucieszył mnie jego widok w pudełku :). Co prawda używam teraz serum RevitaLash, ale chętnie wypróbuję Regenerum kiedy skończę obecną kurację. Myślę, że może spodobać się wielu osobom, bo to dość popularny kosmetyk a odżywki do rzęs są teraz chyba trochę w modzie. /35zł/
  • SALLY HANSEN olejek do skórek – ten preparat ucieszył mnie najbardziej. Jakiś czas temu byłam na spotkaniu organizowanym przez Coty, na którym miałam możliwość obejrzenia różnych nowości. To serum bardzo mnie zaciekawiło, bo podobno ma żelową, nielejącą i nie tak tłustą formułę! /32,90zł/
  • YASUMI cukrowy peeling do ciała Topaz Glamour – ten peeling pojawił się już w jednym z pudełek, pamiętam że zużyłam go z przyjemnością. Miał ładny zapach i fajnie ścierał. Peeling jest dodany jako prezent i jako jedyny jest w wersji miniaturowej. /45zł/

DSCN1356

DSCN1357

Pudełko można zamawiać tutaj. Kosztuje 79zł, ale jeśli jeszcze nie zamawialiście beGlossy to możecie je mieć sporo taniej – z moim kodem GLOSSYJC1 zapłacicie mniej o 15zł. Kod jest ważny do 15 sierpnia.

Podoba Wam się zawartość? Ja bardzo cieszę się z olejku Sally Hansen i z serum Regenerum.

24 komentarze:

  1. Mi to tylko peeling YASUMI się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling może być fajny.... a sole do kąpieli uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem fajny jest, ale z tego co pamiętam niezbyt wydajny;).

      Usuń
  3. Bardzo mnie ciekawi peeling Yasumi a jeszcze bardziej to serum na wlosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest najgorzej :) Kiedys maniakalnie zamawialam te pudelka, ale od lewnego czasu bardzo sie wg mnie pogorszyly. Teraz jestem po uszy zakochana w boxach z Full Mellow, bo kazda rzecz trafia w moje gusta w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tych boxach, w ogóle nie znam marki :)

      Usuń
  5. Tylko peeling przypadł mi go gustu i preparat do skórek :) Uważam, że zawartość średnia przy takiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zależy jak na to spojrzeć. Mi zawartość się podoba, praktycznie każdy kosmetyk jest w porządku, ale z kolei za te 79zł można kupić coś konkretnego..

      Usuń
  6. zawartosc opakowania nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie to nie ma szału ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest najgorzej, chociaż żel do skórek, serum do rzęs czy krem do stóp to produkty, które mało kojarzą mi się ze spa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też. Maseczka, peeling i sól zdecydowanie bardziej!

      Usuń
  9. nawet ciekawe,ale 79zł to dla mnie za dużo

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje się całkiem ciekawe, może warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne produkty, uwielbiam brac kapielea pozniej oczywiscie peeling (szkoda ze male opakowanie peelingu). Teraz w extraboxie Shiny jest m.in. RevitaLash o ile dobrze pamietam koszt pudelka to chyba 119zl

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też olejek SH już używałam, jest super, jeszcze mogliby zrobić taki żel do odsuwania skórek w tej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudełeczko bardzo ciekawe :) ja obecnie wstrzymuję się od zakupu kosmetyków, bo mam ich za dużo :D i postanowiłam zużyć to co mam w szafce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam:D. Ja tak mam z niektórymi typami kosmetyków, o ile jedne zużywam na bieżąco, to są też takie które wiecznie mi zalegają (jak np. balsamy) ;/

      Usuń
  14. Cześć, nominowałam Cię do LBW :)
    Tutaj są pytania: http://anty---materia.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  15. całkiem spoko, ale i tak mnie nie ciągnie : p

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudełko ma naprawdę fajną zawartość :) Serum do rzęs z Regenerum mam i całkiem nieźle sobie radzi, chociaż niestety ptzy używaniu co wieczór trochę podrażnioną miałam linię rzęs...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń