niedziela, 17 sierpnia 2014

Manicure: Neon POP!

Chociaż zwykle jestem mniej lub bardziej zadowolona z moich wzorków, to czasem zdarza mi sie stworzyć coś co kompletnie mi nie leży.. nawet mimo starannego wykonania. Tak jest z dzisiejszym mani, który miał być bardzo kolorowy, letni i zabawny a wyszedł niespecjalnie zgrany i po prostu nie podobał mi się ; ). Szybko poszedł do zmycia, nie było mi nawet szkoda całej zabawy z wzorem od taśmy.

Baza jest biała – to lakier Diadem Biała Kreda, bardzo dobry pod wzorki, bo niezupełnie błyszczący. Na wskazującym i małym palcu zrobiłam prosty wzorek używając cienkiej tasiemki do paznokci. Najpierw nakleiłam paski, a potem ciapnęłam byle jak różnymi lakierami w mocnych, neonowych kolorach. Środkowy i serdeczny to urocze naklejki wodne z Born Pretty.

DSCN1409

DSCN1404

Bardzo sobie chwalę naklejki wodne, jeszcze żadne mnie nie zawiodły. Są super cienkie i bardzo trwałe nawet pod jedną warstwą top coatu. Świetnie sprawdzają się też na lakierach hybrydowych!

Do tego mani wypróbowałam neonowe naklejki w kształtach gwiazdek. Na jednym arkusiku jest sporo wzorów, które na pewno można jakoś fajnie łączyć. Naklejki są o tutaj, kosztują 1,29$.

DSCN1397

DSCN1411

Jeśli chciałybyście się skusić na zakupy w Born Pretty Store (mają darmową wysyłkę) to pamiętajcie o kodzie zniżkowym KP9J61. Jeśli wpiszecie go przy okazji zakupów dostaniecie 10% zniżki.

kp9j61

65 komentarzy:

  1. Świetne to mani, a naklejki w ogóle niesamowite, już kilka razy je widziałam na blogach i mam na nie wielką chęć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, ale świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Manicure fantastyczny!!! W Born pretty store wiele rzeczy mnie kusi ale boje się, że jak zamówie niewiele rzeczy to nie dojdą do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ma znaczenia ile rzeczy zamawiasz, z każdą paczką może się zdarzyć że zaginie, ale w takim przypadku zgłosiłam problem i w końcu dostałam zamówienie.

      Usuń
  4. Dla mnie wygląda super, tak wakacyjnie, pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie się to mani bardzo podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  6. pazurek wskazujący i mały wyglądają prześwietnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gwiazdki bardzo mi się podobają, ślicznie wyglądają na białym tle. Wkrótce sama muszę się skusić na te naklejki, bo są boskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naklejki są naprawdę fajne, planuję je jeszcze wykorzystać ale w bardziej oszczędnym wydaniu : )

      Usuń
  8. Uwielbiam połączenie bieli i neonów! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się bardzo podoba, szkoda że szybko go zmyłaś :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie za dużo się działo w tym mani ; )

      Usuń
  10. Nie kumam czemu Ci się nie podoba bo jak dla mnie wyszło super :) Bardzo radośnie, wakacyjnie. Jeden rzut oka na paznokcie i od razu +10 do humoru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dokładnie to samo zdanie :)

      Usuń
    2. Hmm w moim odczuciu było zbyt pstrokate :)

      Usuń
  11. Bardzo fajne i letnie zdobienie! :) Te paseczki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podoba to co wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastycznie to wygląda ;)
    Ja miałam chyba raz naklejki wodne, ale muszę sobie u nic zamówić jakieś ciekawe wzroki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super to połączyłaś- myślałam, że to jedna naklejka całopaznokciowa. Mi się bardzo ten mani podoba, ale znam ten ból, kiedy niby wszystko super, ale mi samej sie nie podoba to też od razu zmywam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie.. niby wszystko w porządku, nic nie wyszło jakoś totalnie źle ale coś nie gra i już;)!

      Usuń
  15. Śliczne, aż szkoda takie pazurki zmywać: )

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Nooo:). Podobał mi się też drugi dostępny wzór, całkiem ciekawy!

      Usuń
  17. cudowne zdobienie! :D takie bajkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mani wygląda świetnie moim zdaniem, chociaż rozumiem, że autor czasem znieść takiego udanego mani nie potrafi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hatsu widzę, że rozumiesz mnie doskonale :D

      Usuń
  19. Prześliczny, pomysłowy i bardzo energetyczny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Naklejki mi się nie podobają, ale te ciapki są niesamowicie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi przyszło do głowy, żeby zrobić je następnym razem gąbeczką :)

      Usuń
  21. Mi bardzo przypadł do gustu, jest taki... cukierkowo słodki, idealny na wakacje pod palmą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te pociapane paseczki są świetne :D a naklejki super skomponowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paseczki nawet mi się podobały, ale wydaje mi się, że lepiej wyglądałyby zrobione gąbeczką :)

      Usuń
  23. Skojarzyło mi sie to z jakimś letnim festivalem w plenerze. Wzór troche zwariowany ale chyba nie sposób sie nie usmiechnąć patrząc na niego ; )
    Pozdrawiam http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ale czad z tym ciapaniem na tasiemki, muszę wypróbować tę metodę! :)
    i naklejki bardzo fajnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  25. wiem jak to jest, jak ci coś nie leży na paznokciach... wszyscy dookoła mówią, że jest ok, ale ja wiem swoje :) wtedy tylko zmywacz jest wybawieniem ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, na prawdę jestem pod wrażeniem pomysłu i wykonania.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  27. A mi sie tam podoba jak to masz, tak duzo sie dzieje, ale to urocze i mimo ze różnie to i tak maja sie ku sobie : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Coś wymyślasz :P Mani jest świetny i nie mam się do czego przyczepić ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi się naprawdę podoba to mani ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blokera kupię jak tylko skończy mi się soft ;p

      Usuń
  30. nie wiem czemu Ci się nie podobają, wyglądają naprawdę super :) serio serio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie za dużo się dzieje:D. Lubię rzucające się w oczy paznokcie, ale w przypadku tego widzę chaos:D

      Usuń
  31. super wygląda to zdobienie i ja też nie wiem dlaczego Ci się nie podobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe wykonanie i do tego staranne :) ale jeśli chodzi o mocne zdobienia jestem fanką jednego paznokcia zdobionego a reszta gładka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię i takie i takie:). Nie przepadam jednak za zdobieniami, w których na każdym paznokciu jest zamęt, wolę coś prostszego :))

      Usuń
    2. O tak :) ja też wolę proste zdobienia :) jednak taki chaos mnie trochę rozprasza.

      Usuń
  33. Kochana extra! Nie rozumiem dlaczego Ci się nie podobał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Absolutnie nie rozumiem czemu Ci się nie podobał! Wygląda genialnie!! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. A mi się podoba manicure na małym i wskazującym palcu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ej no co Ty, jest super! :D mi się podoba bardzo :D ale rozumiem, że czasem się w czymś można źle czuć :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja się zbieram do naklejek i zebrać się nie mogę ... Ale mani mi podoba się bardzo!

    OdpowiedzUsuń