wtorek, 5 sierpnia 2014

* * MEGA HOLO * *

Od razu uprzedzam, że dziś będzie potrójna porcja zdjęć. Eksperyment z holo paznokciami okazał się jednak wyjątkowo fotogeniczny! Nie mogłam się zdecydować, które oddają efekt najlepiej, więc wyszła z tego cała, przydługawa sesja paznokciowa.

Jak pewnie część z Was się domyśla, to co tym razem zrobiło za cały mani to oczywiście srebrna, holograficzna folia transferowa. Mieni się na tęczowo układając w geometryczny wzór. Bardzo mocno kojarzy mi się z naklejkami jakie lubiłam będąc dzieckiem – to były całe holograficzne arkusze do wycinania. Ciekawe czy jeszcze takie można kupić.. Wracając jednak do paznokci uważam, że efekt jest niezwykły! Folia niewiarygodnie się mieni! Bardzo zwraca uwagę, więc oczywiście zwolenniczkom delikatnych, naturalnych paznokci nie przypadnie do gustu.. ale taki urok folii :). Jedyny minus: to jednorazowa zabawa. Folia jest nietrwała i u mnie pokryta top coatem zaczyna obłazić po jednym dniu noszenia. Jednak dla tych efektów specjalnych jestem w stanie czasem to przeboleć.

DSCN9708

holoooo

DSCN9680

DSCN9684

DSCN9686

DSCN9713

DSCN9717

DSCN9720

DSCN9718

DSCN9721

75 komentarzy:

  1. wow *.* jakie cudo! Oczu nie mogę oderwać ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest świetny ! Nie można oderwać oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknota! Coś ala pobite lusterko, ale z dodatkową porcją mieniących barw. Świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko! Na impreze idealne. Tylko Ty będziesz miała tak wyjątkowe pazury!

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja :D
    oczopląsu można dostać, za to właśnie lubię folie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, wzorku nie można oderwać:D

      Usuń
  6. faktycznie wygląda to niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie Ci wyszła ta folia na paznokciach :) już ja kiedyś widzialam ale na paznokciach jeszcze nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja też jakoś rzadko widuję folie w gotowym mani, może inni też się irytują krótką trwałością..

      Usuń
  8. Super efekt :D Takie pazury na wypad do klubu to było genialne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że nie napisałas gdzie taka można dorwać! Jestem zwolenniczką świecidełek i ona bardzo przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupowałam na ebayu, ale widuję takie folie też na allegro i w sklepach z odobami do paznokci:)

      Usuń
  10. Ten holo jest rewelacyjny! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że bez topu folia jest nietrwała, a ten niszczy efekt :( Gdyby nie to pewnie bym sięgała po nią częściej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to irytuje.. z topem zawsze gorzej, ale co najgorsze nawet z nim długo nie wytrzymuje..

      Usuń
  12. folia rulez! mnie troszkę zniechęca fakt, że nie da się jej idealnie na cały pazurek położyć, zawsze jakieś tam niedociągnięcia się porobią :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem;/. Z początku myślałam, że to ja po prostu nie umiem jej nakładać, ale doszłam do wniosku że taka już ta folia jest.. Zawsze coś tam się urwie nie tak jak trzeba. Przy takich wzorach jak ta można bez problemu poprawić, ale już gorzej z tymi gładkimi.

      Usuń
  13. Powiedzieć, że cudne, to jak nie powiedzieć nic, są O S Z A Ł A M I A J Ą C E!

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny efekt! Chcę tę folię !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjnie wygląda ,bardzo ciekawiła mnie ta folia i widzę że nie bez powodu bo efekt est oszałamiający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie folia jest mega efektowna:)

      Usuń
  16. świetne! już widzę, jak marnuję całą rolkę hihihi

    OdpowiedzUsuń
  17. a w ciemności zajebiście to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a już myślałam, że znalazłaś jakiś super-hiper patent na jej (nie)trwałość :D
    bo efekt niesamowity *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety... ale jak Ty kiedyś znajdziesz to od razu daj mi znać haha :D

      Usuń
  19. Wygląda MEGA!
    Nie wiem czy umiałabym się tym posłużyć, ale efekt jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudna ta folia <3 Rzeczywiście, wspomnienia z dzieciństwa wracają, bo niesamowicie przypomina te arkusiki do wycinania z dzieciństwa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne były! Kupiłabym sobie takie, ale nie wiem za bardzo do czego miałabym ich użyć:D

      Usuń
  21. Oczy wykłuwa! Na imprezkę jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie wygląda to świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh co za cudowności ;o Przepiękne! Nie.moge oczu oderwać :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo też strasznie przyciąga wzrok:D

      Usuń
  24. Podoba mi się ale trochę mi nie pasują te geometryczne wzory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była jeszcze holograficzna, ale składająca się z takich jakby... pikseli, jeśli wiesz co mam na myśli :D

      Usuń
    2. Domyślam się ;) i chyba bardziej przypadłaby mi do gustu ;) ale holo samo w sobie jest zawsze COOL!!

      Usuń
  25. Folia jest świetna. Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie to wygląda :) Jestem ciekawa jakiego topu użyłaś, bo nawet niespecjalnie folię pomarszczył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiem jakiego ...ale pomarszczył folię. Po prostu na tym wzorze to się tak nie rzuca w oczy, ale gdyby to była gładka folia byłoby widać ;/

      Usuń
  27. Wygląda na wydajną, ale szkoda, ze tak szybko schodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jedna rolka starcza na wiele mani :)

      Usuń
  28. cudo, cudo <3 chcę taki lakier!
    podobną folię też pokazywałam u siebie, ale szkoda, że szybko się ściera, a czasem jeszcze niektóre topy "zjadają" cały efekt holo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednym słowem jest niezwykle problematyczna ;/

      Usuń
  29. Wow, jestem pod ogromnym wrażeniem jak to oryginalnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super to wygląda! Z takimi paznokciami nie trzeba już żadnych dodatkowych ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla takiego efektu to wiesz mi by mogło sie trzymać 10 godzin tylko : p <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mogę się przestać gapić na te zdjęcia, efekt jest mega! :O Idealny na imprezę, więc nie trzeba się martwic że mało trwały ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. mega, mega ♥ jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wooow!!!!! :O Świetne <3 Przepięknie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. ale cuuudo! jestem zachwycona :)) nawet jeśli jest na jeden raz, to jestem w stanie to przeboleć :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczny efekt. Genialnie się prezentuje na Twoich paznokciach. Cudo, które trzeba mieć. ☺

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam kilka folii kupionych z allegro, dokładnie ten sam wzór jak u Ciebie. Nie wiem czy po prostu nie umiem tego zrobić prawidłowo czy zakupiona folia się do niczego nie nadaje? Opisz jakoś zwięźle jak Ty ją nakładasz, bardzo byś mi pomogła. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co się dzieje z folią?
      W skrócie robię to tak: najpierw maluję paznokcie lakierem bazowym w zbliżonym kolorze albo zwykłą odżywkę i czekam aż wyschną. Nakładam cienką wsrtwę kleju i daję mu kilka minut żeby podsechł i stał się lepki. Odcinam kawałek foli i uważnie przykładam do paznokcia. Dokładnie przyklejam folię, dociskam, wygładzam. Szybkim ruchem zrywam i zostaje wzór. Czasem robią się jakieś luki, ale po prostu doklejam jeszcze raz w tym miejscu folię. Na koniec nakładam top coat :)

      Usuń