środa, 13 sierpnia 2014

My Secret Hot Colors – Red

Na dziś po prostu klasyk – kremowa, strażacka czerwień. To ten typ lekko oranżowej, dla mnie zabawnej czerwieni, nie tej ciemniejszej i bardzo eleganckiej. Jaśniejszą czerwień wolę na wiosnę i lato, a z kolei ciemniejszą zostawiam sobie na zimę. Podobnie mam z kolorem czerwonych pomadek ;).

Lakier jest z My Secret i jak większość lakierów tej marki okazał się w porządku. Ma dobrą formułę i po prostu ładnie wygląda na paznokciach. Nie jest nawet tak żelkowy jak większość czerwieni, choć przy dłuższych paznokciach końcówki mogą bardzo delikatnie prześwitywać. Na zdjęciach widzicie dwie warstwy lakieru. Kolor jakich wiele, ale jeśli akurat takiego Wam brakuje to można się skusić, bo lakier jest niezły a przy tym tani. Widziałam, że teraz jest promocja na lakiery My Secret (po 3,49zł sztuka), ale nie wiem na pewno czy ten też się w nią wlicza, bo jest z limitowanych kolorów Hot Colors.

DSCN9117

w2

DSCN9115

DSCN9120

45 komentarzy:

  1. Właśnie takie kolorki lubie! Też wolę taka weselszą czerwień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne tło! Do tego ta limonka, strasznie smaczne zdjęcia :D
    P.S. Lakier też mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Wlicza się w promocję ;) Aż teraz żałuję, że go wcześniej nie kupiłam, bo już go nie ma w mojej Naturze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O fajnie, w takiej cenie można brać!

      Usuń
  4. Ja z Colour Alike nabyłam 'Czerwony jak cegła'
    Obłędny - podobny do tego - czerwień ze sporą dawka pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam go tylko ze swtachy, ale wygląda na nim bardzo soczyście :)

      Usuń
  5. Piękny kolor, nigdy nie miałam tych lakierów.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większości są dobre, niektóre bardzo jasne odcienie zawodzą, ale generalnie warto spróbować.

      Usuń
  6. Super zdjęcia. Lakiery z My Secret są fajne, ale ta nakrętka jest denerwująca przy malowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zgadzam się! Nie lubię tych kwadratowych nakrętek.

      Usuń
  7. Bardzo ładna czerwień..... a nakrętki kiepsko się trzyma są strasznie duże i przez to ciut niewygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i do tego ten pędzelek krótki, zakrętka też mogłaby być dłuższa ..

      Usuń
  8. super odbija światło, ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie takie <3 bo to rodzaj wakacyjnej czerwieni : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki soczysty kolor ! Nie miałam lakierów z tej serii, ale muszę poszukać, jakie mają jeszcze kolorki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze chłodna zieleń, żółty i zielony, a ostatnio weszła brzoskwinia, morski i dwa piórkowe :)

      Usuń
  11. na tej limonce i na tym tle wygląda obłednie!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo soczyście się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Tak soczyście się właśnie kojarzy : )

      Usuń
  14. Piękna czerwień :)

    Śliczne paznokcie ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te lakiery! Ślicznie wyglądają. Ja mam "feather color" post o nim tutaj: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/2014/08/test-lakier-my-sceret-feather-color.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten piórkowy, ale jeszcze go nie wypróbowałam :)

      Usuń
  16. Lubię czerwień na paznokciach. Chyba wolę jednak mocniejsze efekty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię czerwienie na paznokciach, są takie kobiece!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ladny ten odcien czerwieni :) lubie lakiery my secret :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Cos mi ta czerwien nie podpasowaa/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię czerwone lakiery, ale wolę te bez pomarańczowej nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny, ale ja mam znowu opalone dłonie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. na prawdę piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń