piątek, 8 sierpnia 2014

OPI - Austin-tatious turquoise

Wypatrzyłam kiedyś ten lakier w Douglasie. Bardzo mi się spodobał, bo był idealnie “syrenkowy” – morski, mieniący się lekko na róż i fiolet. Ceny lakierów OPI w Douglasie są jednak wysokie, więc darowałam go sobie, ale jakiś czas później udało mi się go kupić już w dobrej cenie, na targach kosmetycznych. 

Sam kolor jest świetny. Morska, turkusowa baza o lekko frostowym wykończeniu napakowana grubszym shimmerem. W buteleczce lekko duochromowy efekt. Jednak na paznokciach lakier bardzo rozczarowuje.. Smużąca wodnista formuła, prześwity, naprawdę straszny czas schnięcia! Mogłabym to zwalić na fakt, że lakier po prostu najnowszy już nie jest, bo Austin-tatious Turquoise pochodzi z kolekcji Texas z 2011 roku, ale jest jeszcze coś gorszego – beznadziejne krycie! Potrzebuje co najmniej 3-4 warstw, a mam wrażenie że ciągle brak mu ładnej głębi i coś tam prześwituje.  Chociaż lakiery OPI lubię to ten jest przykładem na to, że nie zawsze droższe znaczy lepsze i każdej marce może trafić się zarówno świetny jak i kiepski produkt. Mimo strasznych właściwości Austin-tatious Turquoise całkiem ładnie prezentuje się na paznokciach. Chociaż z duchromowego efektu nic nie zostało, to podoba mi się taki migoczący, morski lakier. Przewiduję jednak, że da się jeszcze z niego coś wyciągnąć. Zrobiłam małą próbę na czarnym lakierze i wyglądał bardzo fajnie, zdecydowanie dodało mu to tej brakującej głębi koloru, nawet zaczął wpadać w róż pod odpowiednim kątem patrzenia ; ).

DSCN1099

DSCN1101

DSCN1100

DSCN1108

DSCN1110

36 komentarzy:

  1. Nie lubię Opików z takim wykończeniem. Słabe są. Choć może i piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten to wyjątkowa słabizna.. jak lakier za dwa złote ;/

      Usuń
  2. Już mam w głowie zdobienie z jego udziałem *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię takiego wykończenia, ale kolor ma fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest...... chociaż ja to kocham wszystkie lakiery, każdy bym chętnie "przytuliła" :D :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam odrobinę ciemniejszy opik, o tym samym wykończeniu. Lubię na niego patrzeć w butelce, na paznokciach już mniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to wykończenie tak ma.. mnie zaskoczyło, że jest tak rzadki i słabo kryjący..

      Usuń
  6. Ładny! Lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że taki ciężki w obsłudze...Z takim wykończeniem mam Golden Rose Rich Color i jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Rose generalnie ma świetne lakiery:D. Ja je bardzo lubię!

      Usuń
  8. a niech mnie, że taki drogi lakier takie numery wyczynia :/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny, szkoda że rozczarował :) na ciemnej bazie faktycznie powinno być lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że będzie troszkę widać duochromowy efekt:D

      Usuń
  10. a mi się bardzo podoba chociaż taki z niego nie przyjemniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A wiesz co, ja go uwielbiam i wybaczam 4 warstwy, udało mi się kupić w 2011 za 25 zeta :-)
    Jak Scrangie go swatchowała, dała 6 warstw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow 6 warstw.. sporo:D. Ja czuję, że na ciemniej bazie mogę go polubić;)

      Usuń
  12. jest piękny, ale szkoda, że słabo kryje

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że tak się zachowuje, jest piękny, naprawdę wyjątkowy. Może lepiej by się sprawdził na mlecznej bazie? Albo odżywce typu Wibo z jedwabiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że raczej to ciemna baza go poratuje.. choć nie mówię na 100% bo na jasnej nie sprawdzałam:)

      Usuń
  14. ładny mieniący kolor, ale tyle warstw to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, taki "syrenkowy" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny kolorek, ale tyle warstw nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też nie.. najbardziej lubię jednowarstwowce ;D

      Usuń
  17. Naprawdę mi się bardzo spodobał ten lakier, jeden z tych które chciałabym mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolorek :) Rzeczywiście syrenkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Mam podobny z GR. Zamierzam zaraz pomalować nim paznokcie, ale u stóp dla odmiany. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorek ładny, ale tyle warstw :O

    OdpowiedzUsuń
  21. Szok!!! A taki ma piękny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ze opiś sie tak zachowuje to mnie zdziwilas!

    OdpowiedzUsuń